Spring blog sale (buvljak)

utorak, ožujka 28, 2017

Pozdrav svima! Hvala vam što ste svratile na moj mali buvljak. Odmah ću vas razočarati i reći da ovaj blog sale ne sadrži kozmetičke proizvode. Njih sam u zadnjem declutteru podijelila prijateljicama, a i mislim da nije bilo ništa posebno zanimljivo što bi vas zainteresiralo. 

Kako smo svi u proljetnom čišćenju i preslagivanju, imam ovdje nekolicinu stvarčica (što odjeće, obuće, knjiga, nakita) koje sam rijetko koristila. Stvari su dobro očuvane, pa prelistajete post, možda nađete nešto za sebe. 

Ispod svake slike ću vam pokušati navesti što više detalja vezano uz proizvode, tako i cijenu. Imajte na umu da je u cijenu artikla već uključeno obično slanje poštom. 


Haljina do koljena u boji breskve (fotić malo pojeo boju :) ). Nema naznake veličine, ali ja sam recimo medium te je na meni lepršava. Na području struka ima cirkončiće koji daju efekt remena, te sa strane ima dvije špangice koje se mogu zavezati iza i definirati struk. Nošena jedanput na vjenčanje. 
Cijena sa poštarinom: 40,00 kn.


Crno-bijeli kombinezon- ima srebreni ciferšlus kod područja dekoltea koji možete spustiti skroz do struka i tako ga obući. Kratke hlačice nisu vruće hlačice, nego sasvim pristojno prekrivaju stražnjicu. :) Također ima elastičnu trakicu koja "odvaja" gornji dio od hlačica i tako stvara iluziju struka. 
Mislim da ga nikad nisam nosila van kuće. Budući da sam ja M veličina i imam malo jače grudi, kod majice baš i nemam lufta, stoga bi kombinezon mogao pasati i S i M veličini. 
Cijena sa poštarinom: 40,00 kn.


Mala crna haljina-odlična za clubbing. Vrlo je kratka i naglasit će vam noge. Zbog dužine minice, nemojte zaboravit da se morate ponašati kao dama u izlasku kako ne bi ste pokazali svoje donje rublje čitavom svijetu. :) Na području dekoltea je naborana i fantastično će ga naglasiti. Na području leđa do stražnjice je cijela u crnoj prozirnoj čipki i izgleda vrlo seksi. Veličina S. 
Cijena sa poštarinom: 35,00 kn. 


Crvena polo kratka majica. Brend- Lacoste. Imam ju vječnost i izgleda kao nova. Veličina- S i M (ali sa manjim grudima). Imam i plavu, a budući da tu stvarno nosim, ova crvena samo stoji u komodi. 
Cijena sa poštarinom: 30,00kn.


Mali indie ruksak- idealan za casual look. U bijelo-sivoj nijansi sa smeđim kopčama i naramenicama. Ima dva prednja džepa koji su na magnetić kao i veliki srednji. Iza ima također mali džepić na kopčanje. Nošen prošlo ljeto na ljetovanje i u njega stane puno stvari. Naramenice se mogu podešavati. 
Cijena sa poštarinom: 40,00 kn.-PRODAN


Roberto srebrene platforme- veličina 37 (ja inače nosim 38 i malo su mi velike). Nošene par puta, ali inače su mi služile kao ukras što je stvarno besmisleno. 
Cijena sa poštarinom: 35,00kn.

Smeđa proljetna jakna. Seže do struka. Ima dva džepa i dva manja prednja na području prsa. Više bi pasao djevojkama M veličine. 
Cijena sa poštarinom: 40,00kn. 


Sivi zimski kaput na kopčanje (gumbi) i trakom za vezane oko struka. Seže negdje do koljena. Također ima kapuljaču u stilu Star warsa i to mi je najomiljeni dio kaputa. Ima dva džepa, te je jedan malo poderan, što ću definitivno zašiti prije nego vam pošaljem. Inače bi si ostavila kaput jer je bio skup i poklon je od muža, ali budući da imam veće grudi, malo mi je teško disati ako ga skroz zakopčam, haha. Pasat će S veličini, a i M sa manjim grudima. 
Cijena sa poštarinom:70,00 kn.


Monotheme- Agrumi di Sicilia parfem. Na slici se vidi koliko je potrošen. Citrusni parfem. Obiluju agrumi poput narače i limuna, vrlo osvježavajuć i blag. Zbog cijene od nekih 20-ak eura ne traje dulje od 5 sati na koži. 
Cijena s poštarinom: 35,00 kn.


Dugački lančić sa sova privjeskom. Kupljen od domaćeg opg-a, kućna radinost. 
Cijena sa poštarinom: 20,00 kn.


Dugački lančić sa srce privjeskom. Mislim da je dolazio uz neku majicu koju sam imala. 
Cijena sa poštarinom: 15,00 kn.


Choker Halloween tematike. Dobiven u svrhu recenziranja. Kako izgleda i sve njegove veličine možete vidjeti na linku: OVDJE. Inače ne nosim chokere i samo stoji kod mene. 
Cijena sa poštarinom: 15,00kn. 


Viseće naušnice. Kombinacija fake bisera i srebra. Ne sjećam se da li sam ih ikada nosila. 
Cijena sa poštarinom: 15,00 kn. 


Pozlaćena narukvica sa srcima sa svake strane. Vuče na rose gold. 
Cijena sa poštarinom: 15,00 kn.-REZERVIRANO


CC narukvica i prsten. Rijetko nošeni, više su služili za ukras. 
Cijena sa poštarinom: 20,00 kn.


Oriflame (Giordani Gold) pinceta u zlatnoj nijansi sa zlatnim etuijem. Ne znam da li je isprobana. 
Služila kao ukras.
Cijena sa poštarinom: 20,00 kn.


Oriflame etui za ruž za usne. U bež-pink nijansi na kopčanje. Unutar etuija se nalazi i malo ogledalo da se možete pogledati prilikom popravljanja ruža. 
Cijena sa poštarinom: 20,00 kn. 


Knjige-
 1.Emily Bronte-Orkanski visovi
2.Erich Segal- Ljubavna priča
3.Anthony Burgess- Paklena naranča
4. D.J. McIntosh- Babilonska vještica.
Svaka knjiga-25 kn (poštarina uključena). Ako ih želite sve- cijena sa poštarinom je 80,00 kn. 


Drage moje, nadam se da ćete naći nešto zanimljivo za sebe. Ukoliko vam se nešto svidi i želite kupiti, javite mi se porukom na FB stranici ( OVDJE ).
Proizvode si možete rezervirati, čuvat ću vam ih do datuma do kojeg kažete, ukoliko se predomislite ili ne kupite proizvod do tog datuma, on se vraća u prodaju. 
Proizvode šaljem nakon vidljive uplate. Budući da svi proizvodi već sadrže novce za poštarinu u cijeni, ovaj blog sale je ograničen na Republiku Hrvatsku. Slanje van države bi jednostavno bilo preskupo i za vas i za mene. 

Hvala vam na svraćanju na buvljak! 
Kissi kissi 
G





You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images