Maybelline Color sensational ruž za usne- 365-Plum passion

petak, ožujka 24, 2017

Osobno nisam neki preveliki fan Maybelline kozmetike. Smatram ih skupljim brendom s obzirom na kvalitetu proizvoda koju nude. Također do sada nisam obraćala neku posebnu pažnju na njihove ruževe, ali tijekom godina sam pokleknula i isprobala neke određene linije ruževa poput Color whisper (utjecaj stranih youtuberica). Ta linija ruževa me nije nešto posebno oduševila. Trajnost i pigmentacija im jednostavno nisu dobri. Bolje ruževe možete naći čak i kod Essence i Catrice kozmetike. 


Nedavno sam opet malo obilazila drogerije i za oko mi je zapao njihov ruž iz Color sensational linije. Točnije, privuklo ma pakiranje ruža koje je identično, samo deblje, kao i pakiranje color whisper ruževa. Posustala sam i odlučila kupiti jednu nijansu i Maybelline dekorativi dati još jednu priliku. 



Mislim da je ambalaža ruža krajnje lijepa i ugodna oku. Čep ruža je stabilan te velik i dugačak skoro u cijeloj dužini ruža. U boji je same nijanse što nam olakšava raspoznavanje. Na dnu pakiranja se nalazi etiketa u boji same nijanse na kojoj je otisnuta linija ruža, naziv i broj nijanse. Sa strane ruža se nalazi etiketa sa bar kodom koji se može odlijepiti. Unutar nje je otiskan sastav proizvoda, dok količina ruža nigdje na pakiranju nije naznačena. 


Nijansa koju sam kupila je br. 365- Plum passion. Idealna je za hladnija razdoblja, ali isto tako može proći i za prijelazna razdoblja. Riječ je o ljubičastoj nijansi da malo fuksije koja će laskati svakoj djevojci snjeguljičine puti. 




 Tekstura ruža je gusta i kremasta. Finiš koji ostavlja na usnama je polumat sa laganim odsjajem. Zbog same nijanse koja je nešto tamnija, potrebno je opreznije baratati s njom prilikom nanošenja jer se pogreše malo teže brišu. Ruž ne isušuje usne i ne urezuje  se u brazdice na usnama.
Pigmentacija ruža je odlična. Nudi prekrivenost usnama u jednom sloju, a i da se nadograđivati. Nijansa zna malo pobjeći preko ruba usana ako konzumirate neko piće i s toga je poželjeno s vremena na vrijeme ju provjeriti i popraviti. Također, nakon nanošenja ruž će se odmah preslikati na čašu dok kasnije neće. Ruž neće trajati osam sati na usnama ali barem polovicu tog vremena hoće. Na žalost, kada krene blijediti sa usana, neće to činiti ravnomjerno i može izgledati malo neuredno.



 Količina: cca 4 grama.
Cijena: cca 60 kn.
Trajnost: 24 mjeseca od otvaranja.
Dostuponost: Muller, DM, Bipa,..


Color sensational linija ruževa uistinu nije loša, barem ova nijansa. Iznimno je pigmentirana, kremasta, neisušujuća. Smatram da je cijena u skladu sa onom kvalitetom koju ćete dobiti. Ako se ikada nađete u dvojbi između whisper ili sensational linije ruževa, radije izaberite sensational jer ćete dobiti znatno kvalitetniju liniju ruža. Ja ću si defintivno kupiti još koju nijansu.


Koje nijanse ovih ruževa su vam najljepše? 
Imate li koju za preporučiti?

Kissi kissi 
G

You Might Also Like

4 komentari

  1. Imam jedan jedini Maybelline ruž i to baš iz Color sensational linije, u nijansi red revolution. Slažem se sa svime što si navela. Osim Maybellineovih maskara, koje koristim još od srednje škole, ništa me iz njihovog asortimana ne privlači. Doduše kad se stiša ova euforija oko matte and poreless pudera rado ću ga isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja baš volim maybelline proizvode, ali se slažem da dosta toga nije po realnoj cijeni. Isprobaj colorsensational matte liniju ruževa, oni su još bolji i neće se preslikavati (cijena ista). :) Moja najdraža nijansa je Rose Rush, sigurno će ti se svidjeti. :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj prvi pravi ruz bio je iz ove linije, crveni. Tada sam bila odusevljena. I sada ih rado koristim ali imam cak i Essence ruzeva (oni matt matt matt) koji mi traju neusporedivo duze na usnama. I ona linija ruzeva u cevenim pakiranjima, ne znam tocno kak se zove, isto je odlicna. Kremasti i izuzetno pigmentirani, a cak duplo jeftiniji od ovih

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobila sam ruz iz te linije u nekoj mauve nijansi i isto sam zadovoljna. Nije neki wow efekt, vise je ono, meeh, ali ne onaj losi meeh. :D
    Jednostavno, ne isusuje, mekan je nekako i relativno ok. Bolji bi bio da je niza cijena, definitivno.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images