New-in #15 (kozmetički noviteti) + VIDEO

petak, srpnja 08, 2016



Potrebno je dosta vremena i intenzivnog korištenja da se jedan kozmetički proizvod potroši.
Dok je s druge strane potrebno svega par minuta da akumuliramo troduplo više proizvoda.
Tako se i kod mene ovaj mjesec našlo nešto noviteta dekorativne i preparativne kozmetike, kao i neki alat za šminkanje.




U videu ispod možete detaljnije pogledati što sam to kupila/dobila.





Popis brendova spomenutih u videu:
*Essence (PR proizvodi)
*Kozmetika Afrodita (PR proizvodi)
*The Balm
*Loreal
*Wet n wild
*Rimmel
*Catrine Arley
*RealTehniques (ebay) i random set kistova
*Mixa
*Gliss
*Gariner
*Batiste
*Baby love


Ukoliko vam se video svidi, možete se i subscribe-ati na moj You tube kanal:OVDJE


Hvala vam na čitanju i gledanju,
do idućeg posta-
Kissi kissi
G

You Might Also Like

4 komentari

  1. Mnogo mi se svidja ta paletica, zelim je. :) Rimmel ruzevi su takodje super, kao i Afrodita kao brend. Divne stvarcice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. također lajka sve i sama :) a posebno paleticu :) preporučujem ju svakako :D

      Izbriši
  2. Fejk RT kistovi su odlični, o-dli-čni! Mislim da uopće nema razlike između pravih i fejkića, stvarno su kvalitetni. Ja imam taj set koji si i ti uzela i već god dn ih koristim i jedino su se slova izbrisala, ali čula sam da se to događa i kod originala.
    The Balm obožavam i imam nekoliko njihovih proizvoda, baš sam naručaila Meet Matte Trimony paleticu i jedva čekam da mi stigne sljedeći tjedan. A i ova mi je na popisu i uskoro i nju planiram uzeti. Inače, ni kod mene u Bipi nema The Balma, ali ja naručujem s Pink Pande. Vrlo je jednostavno i uvijek su neka sniženja i kodovi za popust ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde super :D i mislila sam si da bi RT kistovi trebali biti ok, ali ako izdrže godinu sa samo izbrisanim slovima-to je odlično :)
      Inače svake godine moram mijenjati ebay kistove i više mi se ne da..a isto tako mi se ne da trošit više novaca na neki originalan set.. hahhaha, škrta sam što se tiče kistova xD
      A meet matte mi je tiha patnja, ali stvarno mi nema smisla to kupovat kad se neće kod mene biti upola iskorititi...kada stigne narudžba, molim te stavi mnogo slikica :D <3

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images