Bell - Royal matt ruž za usne-04

utorak, srpnja 19, 2016


Nakupilo mi se dosta ruževa za usne koje bih trebala recenzirati pa se nadam da ne zamjerite što vam donosim još jedan ovakav tip posta. Znam da je zadnji post isto bio o ružu, ali što prije otipkam zaostalu postavu tek ćemo onda moći preći na novitete koji su veoma zanimljivi. 
Što se tiče današnje recenzije, ona je pripala (napokon) jednom ružu iz Kozmo drogerija. 


Riječ je o brendu Bell i njihovom Royal matt ružu za usne u nijansi 04.
Ruž dolazi u crnoj plastičnoj ambalaži na kojoj je otiskan naziv brenda, linija ruža, sastojci te na dnu sama nijansa, točnije broj. Pakiranje je dosta lagano i jeftino, nije se ulagalo u sam izgled proizvoda. Čep je siguran, ali se sam ruž malo teže odvrće. Meni to osobno ne  predstavlja problem kod ovakvih nijansi za koje nisam sigurna koliko ću ih puta uistinu koristiti.


Sama nijansa ruža je prekrasna. Uživo nijansa izgleda mnogo dublje i tamnije, nego na slikama, dok na usnama poprima pink/crvenkastu nijansu. Ovo je kameleonski ruž. Nekim danima mi djeluje nijansa duboka poput crnog vina, a nekada vrlo fuksijasta. Uglavnom, jako je čudna i istodobno krasna te uvelike odskače od ruževa koje sam prije uvelike koristila (nude).


Iako na pakiranju (i na stranici Kozma) stoji da se ova linija ružva naziva Royal matt, očekivala sam da je ovo klasični crveni mat ruž, ali on to nije.
Tekstura ruža je iznimno lagana, kremasta i baršunasta. Finiš koji ruž ostavlja na usnama je glossy. 
Opet, vrlo čudna nijansa. 
Što se tiče pigmentacije, ovaj ruž je pun pogodak. Nisam mogla vjerovati koliko je pigmentiran. Usne prekriva u jednom potezu, nikakva nadogradnja nije potrebna. Budući da je ovo vrlo upečatljiva i pigmentirana nijansa potrebno je pažljivo baratati s njom prilikom nanošenja jer se greške ne mogu lagano ispraviti. U slučaju greške (točnije, ruž zna malo pobjeći preko linije usana) najbolje je sa micelarnom ukloniti kompletan ruž i krenuti sa nanošenjem iz početka. 
Također, ruž je na usnama vrlo lagan, ugodan, ne isušuje usne i ne urezuje se u brazdice na usnama i ravnomjerno blijedi. Samo eto nekad zna malo "pobjeći" sa usana pa bi bilo poželjno da malo češće tijekom dana provjerite da li je sve na mjestu.
Trajnost mu je čak i solidna. Meni izdrži oko četiri do pet sati, ovisno o tome koliko često konzumiram hranu ili piće. 


Sastav ruža možete vidjeti na slici ispod:


Cijena: 31,99 kn.
Gramaža: 5 grama.
Dostupnost: Kozmo drogerija

Kao što rekoh, stvarno sam podijeljenog mišljenja oko ove nijanse. Iako je prekrasna i pigmentirana te iznimno ugodna na usnama, smatram da joj je cijena previsoka i da je nijansa malo teška za korištenje te mi svaki put djeluje drugačije na usnama. 


Jeste li isporbale koji Bell ruž i kakva su vaša iskustva sa njima?
Kissi kissi
G

You Might Also Like

7 komentari

  1. Prelijepa mijansa baš mi jedna ovakva treba.LP
    Posjeti i moj blog nova sam

    OdgovoriIzbriši
  2. Na fotkama nijansa izgleda zgodno, šteta da toliko zeza. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima i ja jedan takav u nekoj nude nijansi.. potpisujem sve kaj si rekla za njega..meni se sviđa što je lijepo pigmentiran i kremast.. savršen za po zimi nosit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa mi je predivna, ali ako mijenja svoju boju svaki put mislim da ga neću isprobati onda :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan je! Sad mi je žao što nisam i sebi jednu nijansu uzela. :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao crvena !!! Obsjednuta sam crvenom u zadnje vrijeme !

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images