New-in #13

četvrtak, siječnja 14, 2016

Prvi ovogodišnji post noviteta ću kao i obično započeti sa kozmetičkim proizvodima, a završiti sa nekim dekorativnim i fashion stvarčicama. 
Ovaj će post obuhvatiti neke proizvode koje sam dobila još za Božić te neke koje su mi čak darovane i danas. 
Pa bacimo se na ovaj brzinski post dok nisam zagubila folder sa sličicama.





Palmolive gelove za tuširanje sam dobila od frendice kao zakašnjeli rođendanski poklon (rođendan mi je bio u desetom mjesecu, onda znate kako sam brza sa new-in postovima) i naravno ti gelovi su o već odavno prošlost. Izdvojila bih vam ovaj gel od nara i manga, ako budete u mogućnosti, isprobajte. 
Za promjenu, odlučila sam malo više novčića investirati u umivalicu za lice pa sam uzela ovu Neutrogeninu. Umivalica je odlična, uklanja prljavštinu i šminku sa lica, blaga je na koži, ne ostavlja ju zategnutom i ne isušuje. Ali, njena namjena je da sprječava pojavljivanje mitesera i povodom toga nisam vidjela napretka. To me dovodi do zaključka da je definitivno najbolja umivalica Baleina, ona roza (ako znate na koju mislim). Jeftina i jednako učinkovita kao i ova.  
Ne znam zašto, ali kupila sam i Clean&Clear blackhead cleanser. Ne znam da li na meni imalo djeluje jer ga uvijek zaboravim koristiti. Imam ga već dva mjeseca, a ne znam jesam li ga koristila više od dva puta. Probat ću se aktivirati pa ću vam napisati i svoje dojmove u obliku recenzije.




Od prijateljice sam isto dobila ovaj mini lak za nokte, na žalost ne znam brend budući da na bočici nema nikakvih etiketica. Ali nijansa je gorgeous za ljeto. 
Golden Rose glitter terracotta sjenilo sam dobila kao poklon uz časopis Story. Uskoro ću vam prenijeti svoje dojmove i pokazati swatch.
Olea balzami za usne su mi dobri, a i jeftini. Kad god se nađem u nekom trgovačkom centru uvijek pokupim koji.





Muž mi je za Božić kupio ove preslatke Coolers kućne papuče. Možete ih naći u Konzumu, mislim da im je cijena oko 50,00 kn. 
Nedavno je uz Večernji list na poklon dolazila i mini Biobazina silk krema za ruke. Kremica je odlična, zaglađuje ruke u sekundi. Jedino što mi smeta je preintenzivan miris lavande. 
Nivea tuširalica kupljena-potrošena. Jako mi se svidjela. 
Također, kupljen je i Olea gel od nara i šljive. Trenutno ga koristim i obožavam. 
Ponestalo mi je i britvica pa sam u Konzumu našla ove roze i koma su. Svaki put se porežem!?!
Također neodustajem od Dove dezića. Najbolji su. Isto tako H&S šampon je naš vjerni proizvod kojeg niti jedan drugi ne može zamijeniti.





Prije Božića sam bila u jednom malom šopingu gdje sam se počastila sa dvije paletice. 
O Catrice paleti ste mogli čitati OVDJE, a Essence paletu ću vam pokazati kroz koji tjedan. 



Milin (GLEETREE92) poklon za Božić je pokazan samo na FB stranici i naravno da ga moram pokazati i u new-in postu. Mene je prošle godine Mila toliko puta obradovala i razveselila da to nije normalno. Čovjek ne bi vjerovao kada bi mu netko rekao da se takva prijateljstva mogu dogoditi putem interneta. Ono što je još najjače, nikad se uživo nismo upoznale, a prema meni je bila bolja nego dosta mojih "real life" frendova. Jedva čekam priliku i upoznavanje face to face da ju mogu izgrliti i izljubiti (da, Mila...morat ćeš tu popustit i dozvolit ljudima da te izgrle). 
Uglavnom, Mila mi je poslala BioBalm balzam za usne kojim sam oduševljena i želim još.
Kakav bi to poklon bio da nije uključila koji lak za nokte. Btw, Orlenu koristim kao topping i obožavam. Isto tako, ako imate priliku naći ove male Baleine štapiće za kupke, isprobajte, fino mirišu. Kada me Mila pitala želim li nešto posebno za poklon, odmah sam joj rekla Alverde gel eyeliner-i nabavila mi ga. Također, volim ove Balea kremice, tako da je i tu pogodila. 
Još jednom, Mila hvala ti od <3 . Uistinu si posebna. 



Mislim da sam u Konzumu nedavno naišla na neku super jeftinu akciju pa sam kupila dnevnu i noćnu Ziaja kremu za lice od kozjeg mlijeka. Sviđa mi se, ali kod noćne kreme sam primjetila da ne održi hidrataciju kože lica do jutra. Šteta. 
Danas me muž iznenadio sa ovom rozom prostirkom jer mu je bilo žao što jogu vježbam na tepihu. 
Baš sam sretna danas i jedva čekam večeras vježbati na njoj. 




Oke, ja stvarno volim kada uz časopise dobivam poklone. Haha. Tako sam kupila i Diva style jer je uz nju dolazio Lei Lou novčanik by A. Dojčinović. Moram li uopće komentirati kako je sladak??
Ako ste listale moju wish listu za 2016.-u godinu mogle ste pročitati da u ovoj godini težim ka klasičnom minimalizmu što se tiče odjeće. I onda dođe moja mama i kupi mi sasvim nepotrebni panda prsluk. Mislim mama, stvarno!! Jedino što ću komentirati je to da je presladak, sa kapuljačom koja ima čak i uši te je ultra mekan i nježan. Damn you mom! :)



I za sam kraj malo dekoracije. Od prijateljice sam dobila ovu Carrie Bradshaw knjigu, no kako već imam tu istu, ovaj primjerak sam proslijedila drugoj frenadici. Kada se Mali princ našao na kioscima, morala sam ga kupiti. U procesu sam sastavljanja svoje male knjižnice i ta je knjiga bila na popisu za-posjedovati jednog dana. 
Najbolji šoping mi se nedavno dogodio u Bauweltu. Nešto smo se muž i ja kretali na odjelu sa slikama i satovima te sam ugledala ovu malu i preslatku sliku Eiffelovog tornja. Cijena je bila 3,80 kn. Niti četiri kune za sliku. Naravno da sam ju kupila. Da ih barem bilo još, sve bi ih pokupovala. 



I za sam kraj, u Uradi sam za 80,00 kn sam kupila ovaj clothing rack. Odličan je, efikasan, i postane skoro dekorativan dio sobe ako se na njega objese neki lijepi komadi odjeće. Isto tako sam pokupila i dva para bijelih vješalica. Btw, sastavljanje traje niti pet minuta.
Prije nekih tjedan dana sam u Jysku kupila komodu sa 5 ladica. Bila je na popustu za 450,00 kn. Moram napomenuti da Jysk svako malo ima popuste na namještaj pa možete iskoristiti te akcije za uštedu kojih stotinjak kuna. Komoda je krasna, prostrana i možete ju koristiti za pohranu  bilo čega, ne samo odjeće.
I zadnji novitet je u biti stara stolica koju sam našla u šupi. Ako želite mogu izbaciti DIY post o renoviranju stolice sa slikama prije i poslije. A ako ne želite, ukratko ću vam reći da je stolica bila crna sa nekim prastarim tapecirungom. Ja sam ju prefarbala u bijelo i promijenila boju tapecirunga u tirkiznu. I to je to. Sad imam novu stolicu.

I to je sve što ima novoga u mene. Kod vas?
Kako ste započele novu godinu- odlukama na bolje ili držanja staroga?

Do sljedećeg tipkanja,
Kissi kissi
G




You Might Also Like

14 komentari

  1. Mila je stvarno posebna <3
    Imala sam tu Ziaja kozje mlijeko noćnu kremu, no nije mi bila nešto. I pohvala za muža i prostiku za jogu :) I ja sam baš gledala neku, planiram početi s jogom pa će mi trebati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je :) <3
      Iskreno, očekivala sam više od noćne, ali me razočaralo to da ne zadrži hidratizaciju do jutra :/ kakva šteta
      Ma muž je totalno pogodio, ja sam nedavno pričala da ću si kupiti tu prostirku nekad, nisam imala točno vrijeme ili da mi je odmah nužna, tepih mi je čist oke..i onda me totalno iznenadio :)
      Preporučujem jogu definitivno, moram priznati da me leđa više ne toliko ne bole i da zaspem navečer ko bebica :)
      I da, ako planiraš krenuti uz videe na YT, pogledaj- Yoga with Adriene. Imaš seriju-30 days of yoga, pa yoga camp.. cura super objašnjava i brzo ćeš pohvatati poze, pa nećeš ni morati gledati u video nego ćeš ju samo slušati i raditi :)

      Izbriši
  2. Mali princ! ♥
    I ja taman koristim olea tusiralicu od sljive i nara i obozavam je :D
    a prsluk s usima ti je presladak :) Imam i ja slican dux, tako cupavi debeli s usima pa me svi gledaju kad stavim kapu hehehe :)Uglavnom jako lijep new in :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Knjiga za sve generacije :)
      Da, tuširalica je super, baš me iznenadila :D
      Joj, prsluk je totalno nepotreban, al šta ću sad :D

      Izbriši
  3. Kad sam vidjela ormarić, zaboravila sam sve što sam ti htjela napisati...ormarić kakav želim i trebam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja razmišljala i morala sam ga uzeti, odlično je sjeo u sobu i krasan je :)

      Izbriši
  4. Dove stickovi su jednostavno nenadmasni :) ! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesu :) iznenade me iz dana u dan koliko su dobri :)

      Izbriši
  5. Kliko me hvališ pa nije normalno <3 ps Aj vuld lajk tu hag end skviz ju a lot <3 :*
    Lakić od frendice izgleda ko nova bočica Smart Girls lakova, lipa nijansa :D
    Ta huge ass Niveina tuširalica, ja neznam zašto ali je meni tako legla da ono, svit lord obožavan je <3
    Super su mi pokloni od sviju i logično da bi tila vidit bilošta diy :D
    Kent vejt za recenziju essence palete :D
    Slika mi izgleda odlično, ko i knjige :D I Meni je Mali Princ sad na listi za naći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trebala bih još više :D <3 znaš što i ja lajkam niveu u zadnje vrijeme :)
      a da, mogao bi biti smart girls, al čudno mi što nema nikakve etikete..wierd
      ma sva sam u DIY sada, imam toliko ideja da ne znam od kud da krenem :)

      Izbriši
  6. Prvo, dok mi još nije ishlapilo iz glave, zašto klasični minimalizam? :3 Kao crazy pants lady mi nije jasno. :D Nemoj pobogu ovakvu lijepu sebe odijevat u crno/sivo/bijelo, to ti je dozvoljeno samo za posao, slušaj mamu i lijepu pandicu. :D Zanimaju me ovi Neutrogenci i priti pliz diy post sa stolicom. :) Jysk je super, ja sam si tam dosta namještaja pokupovala po smiješnim cijenama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz razloga što se često nađem ispred ormara, gledam i mislim-nemam što za obući, ništa ne paše uz ništa, imam puno ludih boja su neprimjerene za odeđene situacije, itd. i ne da mi se više samu sebe smarati, pa sam posložila listu odjevnih predmeta koji uvijek idu jedno uz drugo..pa što god da izvučem i navučem na sebe-izgledat će normalno i uredno, kao da ima smisla :) Nadam se da razumiješ što želim reći :D xD ma Jysk je zakon, kupila bih cijeli dućan i živjela tamo :D

      Izbriši
  7. panda prsluk je preeeesladaaaak :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images