DIY Chair makeover

ponedjeljak, siječnja 18, 2016


Za početak tjedna, donosim vam jedan jednostavan DIY makeover. 
Ovo mi je do sada jedan od najlakših načina kako starim stvarima promijeniti ruho i podariti im novu svrhu i namjenu.

Za početak odlučite koju stvar ili predmet želite osvježiti. To mogu biti stvari napravljene od metala, drveta, plastike, bilo čega. Sve se može reciklirati i prenamijeniti.
Ja sam nedavno u šupi našla jednu staru stolicu i pomislila sam kako bi mi pasala u sobi (budući da nemam stolicu)  samo da je druge boje.
Pa pogledajmo kako izgleda kao nova.



Uz predmet koji želite osvježiti potrebno vam je još:
* boja ili lak u željenoj boji (ja sam upotrijebila Luxal lak boju za metal i drvo jer ne ostavlja tragove prijelaza boje prilikom nanošenja sa kistom)
*deblji kist
* glue gun ili neko drugo jače tekuće ljepilo (a može i klamarica za drvo ako ju slučajno vaša bolja polovica ima u garaži)
* tkanina (stoljnjak, vesta, majica) u željenoj boji
*šarafciger i škare
*karton i spužvica


Prvo što trebate napraviti je maknuti sjedalicu sa stolice. Kod većine metalnih stolica sjedalica je pričvršćena sa šarafima. Kada preokrenete stolicu, uzmite šarafciger i odšarafite sve šarafe i maknite sjedalicu. Sa škarama ili tanjim šarafcigerom maknite ostatke klamarice i tkaninu. 
 Spužvicu ili neku staru krpu iskoristite da očistite stolicu od bilo kakvih mogućih nečistoća (prašina) jer nam treba glatka i čista površina za nanošenje laka. 



Stolicu smjestite na veliki komad kartona, najlona ili čega god da ne zamažete pod prilikom pinturanja. Mogla sam prvo išmirglati stolicu, ali nisam iz raloga što je bila u dobrom stanju. Ako vam je neki komad koji restaurirate zahrđao, onda vam preporučujem da ga prije dobro išmirglate i pobrusite da vam površina bude ravna i glatka za rad. 

Na stolicu sam nanijela jedan sloj laka i ostavila ga da se suši preko noći. 
Drugi dan sam nanijela drugi sloj s kojim su poravnate i prekrivene sve moguće greške iz prvog dana.
Preporučujem vam dva sloja jer tek se s drugim  dobije puna prekrivenost. 


I budući da sam zagubila sliku tapecirunga, nadam se da se nećete ljutiti ako vam taj proces ukratko objasnim bez slike. 
Imala sam jednu lijepu tirkiznu majicu koju na žalost nisam nikad nosila. Stajala je u ormaru dvije godine i odlučila sam nju iskoristiti za ovaj projekt.
Prerezala sam ju na pola. Jednu polovicu majice sam stavila ispod sjedalice i markerom ocrtala koliki mi je krug tkanine potreban da bi prekrio gornju stranu sjedalice,a da opet ostane dovoljno da ju mogu presavinuti na donju stranu i zalijepiti. Isto tako, prilikom presavijanja tkanine na donju stranu, sam markerom ocrtala gdje su rupice za šarafe da ih kasnije znam umetnuti.
Krug tkanine sam izrezala škarama. Gledala sam da mi je tkanina na gornjoj strani ravna, bez nabora te sam s donje strane tkaninu lijepila sa glue gun-om. 
Kako se to brzo posušilo, škarama sam probušila rupice za šarafe i zašarafila ih ponovno na stolicu.



I to je sve drage moje. Najlakši DIY koji sam do sada napravila, a krajnji rezultat mi se strašno sviđa.
Stolica se odlično uklopila u sobicu, koristim ju za svoj vanity.
Kako to točno izgleda moći ćete vidjeti u room tour-u kada ga snimim.

Ako imate sličnih ili drugačijih DIY slobodno ih ostavite u komentarima da pogledam ili pročitam jer sam sad totalno u renovacijama i malim projektima.

Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

20 komentari

  1. Divnoooo...

    Bijeli i ova lijepa boka zelena.bravòoo��



    Claudia Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno :) Baš si osvježila stolac, ja bih vjerojatno stavila rozno umjesto zelenog, ali i ovako mi je savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) možeš staviti bilo koju boju tkanine kod ovakvih promjena, ja sam se odučila na ovu nijansu zato što su mi detalji u sobi većinom tirkizni pa se ovako uklopilo :)

      Izbriši
  3. Odlično si to napravila, ovo je pepeljuga među stolicama. :D Krajnji rezultat je baš krasan, oćem još ovakvih postova. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lol, to si i ja mislim :) Ispala je točno kako sam željela..a nisam ništa kupila za makeover..lak sam isto našla u garaži (muž ga prije par mjeseci kupio),a sve ostale stvari se nađu po kući, kist, ljepilo, škare, majica... bez iti jedne kune-pepeljuga :D imam još ovakvih postova u pripremi, ali idem polako, jer želim sve i jedan detalj u sobi napraviti točno onako kako sam zamislila :) heh, žene xD

      Izbriši
  4. Prelijepo sta si uradila od jednog obicnog stolca !
    Odlicno draga,xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično je ispalo, jakooo mi se sviđa. Ja sam uvijek za recikliranje i prenamjenu starih stvari, uz malo novca mogu se napraviti čuda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to :) dizajn stolice mi se sviđao, ali ne i boja, pa reko zašto to ne bih promijenila :) znači u stolicu nisam uložila niti kunu :) lak imala, ljepilo, majicu..sve se već nađe u kući, a sad mi je stolica stvarno ugodna za gledati :)

      Izbriši
  6. obožavam ovakve postove, odlično je ispalo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgleda! Stvarno čudo što malo boje, tkanine i volje može napraviti. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aww hvala ti :) sve sam potrebne stvarčice imala, tako da je ovaj makeover koštao 0 kn :) samo je trebalo sjesti i početi raditi :D

      Izbriši
  8. Ako si sva u renovacijama i diy, nastavi dilit u postovima :D Ovo meni izgleda toliko prekrasno i sve lipo objašnjeno, mogla bi se i ja okušat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Mila, imam ih hrpu za napraviti, sto milijuna ideja..ali idem polako, želim svaki detalj sobe savršen kao što sam i zamislila.. :) vjerojatno ću sad par mjeseci izbacivat po koji DIY, kako budem radila na kojem kutku sobu, a na kraju ću snimit jedan room tour da to sve zaokružim :) ovaj DIY je vrlo jednostavan, pa tko god si želi nešto osvježiti-preporučujem :)

      Izbriši
  9. Kreativka naša :) Ovo mi je odlična ideja, a stolica izgleda ko nova i lijepo se uklapa u prostor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa hvala ti :) ma stvarno najjednostavnija stvar ikad-samo promijeniš boju i predmet izgleda kao nov :) jako mi se sviđa i nastavit ću sa tako nekim malim promjenama. drago mi je da ti se sviđa :D

      Izbriši
  10. Da ti slikam sobu, nebi vjerovala! Ove boje su moja najdraža i najčešća kombinacija! Taman bi mi ovakva stolica bila! Bravo, odlično si to napravila :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Da ti slikam sobu, nebi vjerovala! Ove boje su moja najdraža i najčešća kombinacija! Taman bi mi ovakva stolica bila! Bravo, odlično si to napravila :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images