Make-out & beauty favourites 2015.

srijeda, prosinca 30, 2015


Zadnji post u 2015.-oj godini. Wow! 
Još je jedna blogerska godina iza mene, a to prvenstveno mogu zahvaliti Vama. 
Da nema podrške, komunikacije i vaših komentara zasigurno ni mene ne bi bilo ovdje. 
U ovoj godini sam imala čast upoznati (virtualno) dosta divnih cura, što blogerica, što vas čitateljica.
Iz tih poznanstava se rodilo i pokoje uistinu krasno prijateljstvo i to me čini iznimno sretnom.
Što god u životu radile, kud god vas životni put odveo, svaki od njih ima pokoju negativnu stranu, ali i dosta pozitivnih koje suzbiju svu negativnu energiju. 

Isto tako blogerstvo, posebno beauty tematike, vodi prevelikom konzumerizmu. U našem malom svijetu to nije negativno zato što obožavamo isprobavati nove stvarčice i proizvode, to nam je cilj i smisao našeg pisanja i postojanja na internetu. Sklope se neke suradnje sa kozmetičkim brendovima i dogodi se bum. Odjednom imamo kolekciju koja uvelike premašuje naše svakodnevne beauty potrebe. 


Zato vam, za kraj ove godine, donosim pregled čistog i organiziranog kozmetičkog stolića. 
Nama blogericama se često dogodi da se proizvodi gomilaju, ne stignu potrošiti, nekima prođe rok valjanosti te unatoč toj gomili proizvoda ne znamo što bismo taj dan koristile. 
S toga sam odlučila pokloniti kolegici, mami i prijateljicama sve proizvode koje ne koristim a znam da su malo korišteni i u dobrom stanju. Sve one proizvode koji nisu reprezentativni (poklopac puknuo, sumnjiv datum proizvodnje, itd.) sam bacila.
Napokon sam svela svoju kolekciju na minimum. Zašto na minimum? 
Nova godina samo što nije započela i budući da sam blogerica želim slobodnog prostora za nove proizvode. Ne želim imati stvari koje će mi čamiti u ladici i koje ja neću nikad koristiti. Radije sam ih poklonila nekome tko će zbilja u njima uživati, a ja sada uživam zato što imam razumnu količinu proizvoda i napokon vidim prostor u ladici. 
Pa idemo pogledati s kojim proizvodima započinjem novu godinu te koji od navedenih su mi bili omiljeni tijekom 2015. godine.



Moj kozmetički stolić je kupljen u Jysk-u (sada ga možete naći na akciji za 500,00 kn- Stege stolić). Ima dugačku bijelu površinu i dvije ladice na izvlačenje. Čvrst je i stabilan, odličan za osobe koji ne planiraju skupljati proizvode godinama. Ako imate manje kolekcije poput mene ili često čistite ladice, smatram da će vam ovaj stolić odlično doći. 
U ladicama imam male košarice/organizatore koji su isto kupljeni u Jysk-u za cca 3,00 kn komad. 

Što sam zadržala?


Što se tiče proizvoda za usne, u Novu godinu krećem sa samo 24 ruža i iznimno sam ponosna na sebe. Bila je to mukotrpna dvojba (Sofijin izbor-lol). Mislim da sam ostavila sve i jedan ruž koji apsolutno volim, ali znam da se tu barem nekih deset provuklo bez kojih mogu. Tješim se time da imam još jedan akrilni organizator za ruževe koji je prazan i koji čeka da vidi što će u 2016.-oj stajati u njemu. Isto tako sam ponosna što sam zadržala samo 9 liplinera (woohoo). Većina njih je od Essence-a, njih jako volim, tako da je ovo normalna i logična količina.




E sada slijedi najlakši izbor, eliminacija i zadržavanje. Sada imam samo 4 olovke za oči, dva proizvoda za obrve, jedan eyeliner i jedan gel eyeliner.  Minimalistička kolekcija proizvoda za oči i obrve i to mi se sada strašno sviđa.


Kod umjetnih trepavica i maskara nisam ništa bacala ili mijenjala, oni su uvijek isti u mojoj kolekciji. 
Imam jedan par trepki, ljepilo i jedan uvijač. Kao i uvijek, tako i sada, imam dvije maskare u ladici. Jedna se trenutno testira, a druga je neotvorena i čeka svoj red. Ja nikad ne skupljam maskare niti ih imam više otvorenih u isto vrijeme. Nikad. Također, nakon tri mjeseca ( a i manje) korištenja, maskara uvijek ide u koš za smeće. Jako sam osjetljiva na maskare i njihov rok trajanja u mom posjedovanju.


Sada slijedi onaj malo teži dio odabira što zadržati u kolekciji šminke. Šokirala sam se kada sam vidjela 23 rumenila. Pobogu-čemu? Možda vam 23 rumenila ne djeluju previše, ali meni svakako jesu. Nema šanse da ih ikad potrošim pa sam si ostavila 10 najdražih i najkorištenijih. Doduše, sada kada gledam svoj odabir razmišljam da sam mogla izbaciti još dva, ali nema veze, budem tijekom iduće godine. I da, ova paleta sa strane je Catrice paleta koja sadrži dva sjenila, rumenilo, bronzer i highlighter te rumenilo iz te palete računam u zbroj svih rumenila koja posjedujem. Često sam znala zaboraviti na te palete sa različitim proizvodima. Sada se moram podsjetiti da imam i par proizvoda unutar nje, inače će ostati neiskorišteno. Isto tako imam jedan Essence multifunkcionalan proizvod te sam njega računala i pod rumenilo i pod highlighter jer ga nekad koristim kao jedno, a nekad kao drugo.
Dalje slijedi ono najzanimljive, barem meni. Lakovi za nokte. Drage moje, ja nikad u životu (nikad) nisam imala više od pet lakova. Sigurno si mislite kako je to moguće. Naime, nisam imala naviku lakirati nokte, ako i jesam to je onda bilo sa par nijansi koje imala, ništa posebno. Čak nisam nešto postala ovisna o njima niti kada sam pokrenula blog. Ako me pratite, znate da ja volim (na sebi) samo nude lakove i  šljokičasti top coat. Sada imam 20 lakova za nokte i to je prvenstveno zasluga moje gleetree92 koja mi je u svakom paketiću poslala pokoji lak. Hvala ti Mila jer ih uistinu volim i stvarno su mi krasni. 



Lakši izbor je bio sa highlighterima i bronzerima. Mislim da nema potrebe za posjedovanjem 50 nijansi smeđe i zlatne. Sve je to na neku ruku strašno slično. Zato sam si ostavila 4 highlightera i 2 bronzera (na slici su tri, ali sam netom prije tipkanja posta odvojila Beauty UK bronzer, sutra ću ga dati frendici, jer mi se provlači kroz kolekciju već mjesecima, a ne treba mi). Stvarno mi ne treba više od ovog Luxe-a iz Avona i ovog koji je već u Catrice paleti. Uostalom, sada imam toliko mjesta i nemam grižnju savjesti ako u narednoj godini akumuliram još par bronzera.


Najteže od svega mi je bilo riješiti se paleta sa sjenilima. Zašto? Zato što je skoro sve i jedna paleta koju sam posjedovala bila sa neutralnim i zemljanim tonovima. Koliko je jednakih nude paleta jednoj curi uopće potrebno??? Zadržala sam 11 paleta od njih 19. Nisam ih se puno riješila, ali sam na tom putu. Cilj mi je zamijeniti pokoju nude paletu sa nekima koje čak imaju i pokoju kričavu boju.
Ajme, stvarno pretjerujem sa tim zemljanim tonovima, dosadna sam sama sebi. Obećajem da ćete u narednoj godini vidjeti malo boje i look-ova na meni.
Što se tiče pojedinačnih sjenila, njihov broj je ostao isti. Naime, posjedujem samo mono sjenila od Chanel-a i Golden Rose-a, te imam dva koja su u Catrice paleti. I to je to. Zadržala sam Golden Rose zato što je to nov proizvod, još nije niti swatch-an, a Chanel je prokleto skup i ne pada mi na pamet da ga se riješim dok ga ne potrošim. Neću ni kupovati mono sjenila zato što zauzimaju dosta prostora, više preferiram palete.

P.S. Zagubila mi se fotka sa korektorima (6) i tekućim puderima(2). Uglavnom, ostavila sam nužnu količinu za prekrivanje, a puder u kamenu ne posjedujem (za sada).

FAVORITI 2015.-E GODINE



Kao svoje favorite za 2015.-u godinu ću vam samo prezentirati ruževe koje sam voljela i još uvijek volim te nešto preparative koja mi se urezala u pamćenje i koju vjerno koristim.
O većini ruževa sam tipkala recenzije pa ako vas zanimaju možete ih pogledati na linkovima:


Što se preparativne kozmetike tiče, našla sam se sa Ziajom. Njihovi proizvodi pašu mojoj koži, hidratiziraju i mirišu famozno. Dove roll-on dezodorans je jedini dezić koji već godinama koristim i ne planiram ga mijenjati.


Ono što mi je najviše obilježilo 2015.-u godinu su ove male, preslatke, hidratizirajuće Balea kremice retro pakiranja. Preslatke, dobre, jeftine i mljac. 



Da li ste i same željele ući u Novu godinu sa lakšom kozmetičkom ladicom?
Kada vi bacate ili poklanjate nekorištene proizvode, tj čuvate li proizvode iako ih nikad ili rijetko kad koristite?

Koji su vaši favoriti 2015.-e godine?
Imamo li koju zajedničku stvar?

Do sljedećeg javljanja u 2016-oj,
Kissi kissi
G



You Might Also Like

14 komentari

  1. Ajmee, imas predivan kutak! *.* Neke stvari koje ne koristim sam i sama podijelila no ima ih jos hrpa. Svela si se bas na minimim, ja ne bih tako mogla. Svaka cast. :D
    Svi favoriti kada su ruzevi u pitanju mi se svidaju, pogotovo Bourjois! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj post jebeni hit. <3 Od organizacije, mejkapa, lakova, favorita, čišćenja - postgasm :'D
    Sve je prekrasno, neznam više od mog kaosa šta imamo slično, sta ne. Baš sam neki dan dobila isti Bourjois i ono ja san odvalila na teksturu da to nije normalno koliko san se oduševila :'D
    Ja skoral, vidim Chanel sjenilo, mislim se Goge nemoj pls i pročitan tekst isti kakav bi ja napisala, logično. :D Morat ću probat to Goats' Milk BILOŠTA jer si ih spomenila pa triban :')
    pls razmisli o pisanju fejl proizvoda u 2015, aj vant :') <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast na čistki :)
    Ja svaka 3-4 mjeseca pročešljam kolekciju i odvojim stvarčice koje rijetko koristim i podijelim...
    Moja kolekcija je veća od tvoje, ali neznatno. - To se NARAVNO ne odnosi na lakove!!!
    I lakove svako toliko smanjujem i dajem nećakinjama, ali i dalje imam pozamašnu kolekciju :) :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan ti je kutak. Ja čistku radim redovno i nikad ne gomilam stvari jer mi prosto žao da recimo neki ruževi, rumenila i sl čekaju svoj red pa ih rado poklonim, prodam i slično :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolekcija ti je stvarno predivna. I ja pokusavam nekako drzati sve na minimalcu, mislim barem sto se pudera i maskara tice jer stvarno mi ne treba 10 tekucih pudera, 10 maskara itd, na kraju bi mi samo sve propalo.. A opsesiju prema rumenilima i paletama dijelimo :D I blago tebi za lakove ja da ih krenem rijesavat isplakala bi fontanu, imam ih oko 130, planiram smanjiti broj ali zao mi svakog cc

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam ove god dva, tri puta prolazila kroz kolekciju i riješila se proizvoda koje ne koristim i koji mi se više ne sviđaju i brate mili, i dalje imam više svega nego ti :O Možda bih trebala napraviti još koju čistku? :D Mislim da si baš lijepo svela na minimum. Meni čak više nije fora gomilati, ovo što imam mi se sviđa i ne želim se rastati od toga, a ono što budem kupila će biti probrani proizvodi koje stvarno želim, već imam i popis :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh...predivan kutak, predivne stvarčice.....rado bih se tebi preselila! Primaš me?

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka čast na čistki! Jako si lijepo to odradila i uredila svoj kutak. I ja periodično radim čistke, ali teško da ću ikad uspjet ovoliko smanjiti kolekciju. Uvijek je ulaz veći od izlaza :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Kolekcija ti je stvarno cista i prozracna, sve sto ti treba, jos malo vise, a ne gusi. Odlicno.
    Ja svako toliko napravim cistku, cisto da maknem stvari koje mi stoje dugo a ne koristim ih.

    OdgovoriIzbriši
  10. Stolić je super. Kada bih imala tako puno kozmetike (i prostora u kući) sigurno bih si kupila tako nešto.
    Možda jednog dana. :)
    Imaš super stvarčica. Ja inače obožavam olovke za oči i sjajila. Ali, ove godine sam ostala oduševljenja Bourjois ružem i njihovim tekućim puderom, mislim da je 02 vanilija.
    Uglavnom, to ću u 2016 nastaviti kupovati.
    Volim ovakve postove, pomažu mi u odabiru. Možda često ne kometiram, ali svakako pročitam svaki post.
    U zadnje vrijeme sam postala luda za kozmetikom zahvaljujući vama blogericama.
    I svaki ovakav super post docekam s oduševljenjem.
    Super si, samo tako nastavi.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Aneta..kada budeš imala svoj prostor preporučujem neki jednostavan stolić i u njega lijepo sortiraš koji komad kozmetike, nešto nakita i ne samo da dobiješ kvalitetan prostor koji ćeš koristiti, to će čak izgledati jako lijepo kao dekoracija :)
      I ja u sljedećoj god budem malo više pažnje posvetila Bourjois-u, jer su im proizvodi stvarno super :)

      Izbriši
  11. Svaka ti čast na organiziranosti, baš mi je lijepo vidjeti tako uredno složenu kozmetiku :) Stolić je predivan. Nemam toliko problema s dekorativom jer je nemam puno i ono što imam sve koristim, dok je s preperativnom druga stvar, a i ona zauzima više mjesta pa mi je složena na nekoliko mjesta u stanu, ali snalazim se :D Proizvode koje ne koristim završe kod moje sestre ili mame te mogu reći da one vole kad imam "veliko bacanje".

    OdgovoriIzbriši
  12. Stolić je odličan, ni prevelik ni mali, baš mi se sviđa *-*. U Balea kremice sam se i ja zaljubila, predivne su mi i mirisom i izgledom i djelovanjem i svime stvarno, još i jeftine, savršenstvo. :D Kolekcija ti je super, svaka častna čišćenju. A lakovi su predivna stvar, zavoljet ćeš ih već. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Omg, ti si Kim & Aggie za kozmetiku. :P :D Mojoj se kolekciji ne približavaj. :P Šalu na stranu, svaka ti čast kaj si toliko organizirana, a bome si i karakter ja ne bi ovo nikad mogla napraviti, previše volim svoje bebice, mada neke čame u ladicama dugo pa vjerojatno kad tad ili budu u košu ili ako budu upotrebljive idu seki ili njenim nećakinjama :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images