Oriflame haul recenzija

nedjelja, studenoga 29, 2015


Kako je prošlo dosta vremena od kupnje nekih Oriflame proizvoda smatram da je krajnje vrijeme za recenzije. Iz čiste lijenosti sam vam odlučila natipkati grupnu receneziju. Smatram da ako budem tipkala jedan po jedan proizvod, neki bi se mogao zagubiti (slučajno obrisan folder sa slikama) i to ne želim. Nadam se da vam ovaj način ne smeta.
Pa da vidimo što se našlo u košarici i kakvi su moji dojmovi.



NATURE SECRETS exfoliating shower gel sa mirisom mente i maline


Prva stvar koju sam isprobala kada mi je stigla Oriflame narudžba je ovaj piling/gel za tuširanje od maline i mente i od tada ga nisam prestala koristiti.
Količinski dobijete 400 ml, a cijena u aktivnom katalogu od 17.11-07.12. je 49,90.
Tekstura gela je više čvrsta nego tekuća pa nema bojazni da ćete slučajno isuti veću količinu iz pakiranja nego što planirate. Pakiranje je naime dosta veliko, plastično te se kroz njega zbog proizirnosti može vidjeti nježno roza nijansa proizvoda. 
Miris gela je osvježavajući, citrusni i vrlo relaksirajući. Smatram ga idealnim za ljeto i za osvježavanje od silnih vrućina. Nije da ne paše i zimi, ako volite citrusne mirise, obožavat ćete ovaj gel u bilo koje godišnje doba. Miris traje oko dva sata dok u potpunosti ne nestane.
 Ono što me se najviše dojmilo kod ovog pilinga je količina sapunice koja se stvori iz minimalne doze proizvoda, čak se bolje pjeni od većine običnih gelova za tuširanje. 
Budući da je ovo više piling nego gel za tuširanje to me poprilično ugodno iznenadilo.
Proizvod također sadrži hrpu malih bijelih granula te pokoju veću zelenu koje pospješuju proces čišćenja kože. Nakon tuširanja na koži se javlja blagi osjećaj zategnutosti koji nakon nekog vremena nestane. Ne koristim losion za tijelo nakon tuširanja sa ovim gelom i nisam primjetila da mi uzrokuje isušivanje kože. 



HAIRX volume boost conditioner for fine hair


Kada sam naručivala ove proizvode nisam imala svog veoma voljenog Gliss kur-a, pa sam si naručila ovaj HairX regenerator u spreju.
Inače, imala sam HairX ulje za kosu koje mi je bilo fantastično i koje mi je u potpunosti riješilo problem sa suhoćom kose i uništenim vrhovima. 
Ovaj se regenerator koristi tako da se nenese na mokru kosu i ostavi bez ispiranja, otprilike kao i većina regeneratora u spreju. 
  Regenerator je namijenjen tome da da volumen vašoj kosi i to u potpunosti radi. Kosa mi je nakon ovog regenratora toliko bujna, da se stalno moram podsjetiti da ga ne koristim. Doslovno kao da vam je netko natapirao kosu. Čista petica za volume boost i za blagi i nježni miris kose nakon njega. Ono što ovom proizvodu ne ide niti malo u prilog, iako je svoju namjenu perfektno obavio, je petljanje kose. Naime, kad god nanesem ovaj regenerator, sutradan mi je nemoguća misija počešljati se. Strašno zapetljava kosu i kad ju pokušam fino raščešljati doslovno jaučem od boli. 
Kao što sam rekla, funkciju obavlja savršeno, ali zbog problema kod češljanja kose nakon njega radije ću se vratiti svom dugogodišnjem prijatelju Glissu.
150ml-27,90kn.


SKIN DREAM BB CREAM u nijansi Light


Ovu 5 u 1 BB kremu sam si naručila iz razloga što nisam imala niti jednu i što ova sadrži faktor spf 30 koji ja koristim čak i zimi. 
Oriflame kaže:
''5 u 1 krema koja ujedinjuje make-up, njegu i zaštitu kože. Prekriva sve vrste pigmentacije, nedostataka, diskoloracije i umanjuje pojavu proširenih pora. Hidratizira i tonira kožu. Koristite svakodnevno za besprijekoran izgled. Ne sadrži ulje. Sa ZF 30. Količinski dobijete 30 ml proizvoda.'' 


 Sada ću se ujedno nadovezati i na proizvod koji slijedi nakon ovoga. Naime, u isto vrijeme sam krenula koristiti i dnevnu kremu i ovu BB kremu.
BB krema je lagane i brzo upijajuće teksture koja ostavlja dewy finiš, ujednačava ten i usprkos srednjem prekrivanju s lakoćom prekriva male nedostatke poput crvenila, nekog prištića i sl.
Razlog zašto sam ovu BB kremu odmah prestala koristiti je to što mi se pojavio mali osip  kod usana i na bradi gdje mi je koža inače nešto više sklonija sušenju. Odmah sam pomislila da mi ova BB krema ne odgovora.


Sastojci:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ISONONYL ISONONANOATE, CYCLOHEXASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CAPRYLYL METHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, SODIUM CHLORIDE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, STEARIC ACID, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, ALUMINUM HYDROXIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CAPRYLYL GLYCOL, PROPYLPARABEN, DISODIUM EDTA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINA, SILICA, BHT, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499


LOVE NATURE dnevna krema za suhu kožu sa mirisom divlje ruže


Uvjerena da je BB krema razlog malom osipu i povećanju sušenja inače suhog dijela kože, nastavila sam koristiti ovu Love nature dnevnu kremu. Ona je naime namijena za suhu kožu i mislila sam da će problem biti riješen. Nije još uvijek riješen i sada znam da je to samo zbog ove kreme, a ne BB kreme jer nju ne koristim već mjesec dana. 
I strašno mi je žao zbog toga budući da mi se jako sviđa tekstura devne kreme, lagana je, brzoupijajuća, hrani kožu, pruža hidrataciju, ali mi isušuje taj moj inače suhi dio oko usna i na bradi. 
Isto tako, miriši fanatstično i blago roza nijansa kremice je omamljujuća. Pakiranje je (50ml) isto tako krasno.
Ali mislim da je došlo vrijeme da je se riješim i probam ponovno koristiti BB kremu.


Ponovno učim na svojim greškama. Ako vam neki proizvod ne paše, uzrok je vjerojatno neki sastojak, s toga treba pozorno pratiti koji se sastojci javljaju kod proizvoda koji vam ne pašu. Tako od sada i ja u širokom luku izbjegavam one koje sadrže propilparabene. 




Nadam se da vam nije bilo zamorno proći ovako grupnu recneziju.
Bilo mi je lakše sve otipkati u jednom postu nego da svakome posvećujem zasebni.
Sve što smatram da je bitno znati o ovim proizvodima sam navela, a ako vas nešto dodatno zanima, slobodno pitajte u komentarima.

Jeste li isprobale koji od navedenih proizvoda?
I posebno me zanimaju vaša iskustva  sa BB kremom i Love nature dnevnu/noćnu kremom.

Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi
G











You Might Also Like

8 komentari

  1. Nikad nisam ništa kupila od Oriflamea! :D
    Shower gel izgleda kao gusti sok. haha
    BB krema mi se sviđa i po tvojim riječima je baš onako kako volim (Y)
    Ja sam imala problema s isušivanjem dok sam koristila Ziaja micelarnu, onda sam kupila balea aqua serum.
    Nez sadrži li u sebi propilparaben, ako ne - probaj! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gel za tuširanje toplo preporučujem :)
      neću više koristiti niti bb niti dnevnu kremu, previše mi je rizično..
      imala sam aqua serum, bio je ok, hvala na preporuci, ali potražit ću neku dobru za suhu kožu :)

      Izbriši
  2. Potrošila sam ovu BB kremu prošli tjedan :) Neodređeno mišljenje imam o njoj, niti mi dobra niti loša.
    I sada kada kažeš da si dobila osip, više ne znam zbog čega mi je lice zadnjih mjeseci grozno što se čudnih prištića tiče, prvo sam mislila da je kriva krema koju sam koristila na moru kojoj je rok trajanja ili prošao ili na granici nekoj, pa sam isprobavala neke proizvode za čišćenje lica, koristila sam kremu za suhu kožu a ja imam mještovitu i još k tome ova BB krema jooooj užas što sam napravila :S idem malo sastojke guglat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je izašlo oko usana...crvenilo i minijaturne crvene točkice, ne bih rekla da su prištići..ali baš izgleda kao osip :/
      neću više koristiti ta dva proizvoda pa budemo vidjeli :)

      Izbriši
  3. Ja sa imala problema sa ovom BB kremom takodje, pojavljivale su mi se bubuljice..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto vidiš..ja mislim da je meni prije od dnevne kreme, jer sam bb prestala koristiti čim se pojavio osip..
      najbolje da bacim obadvije i nadam se da neću više vidjeti probleme :)

      Izbriši
  4. baš me mami ova gel za tuširanje, jer volim citrusne mirise :D
    ovaj hairx djeluje super, šteta što petlja kosu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uvjerena sam da će ti se gel svidjeti, znam da voliš oriflame proizvode :)
      daa, hair x je super budući da svoju funkciju ostvaruje, ali petljanje kose ne mogu podnijeti xD

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images