Bourjois Rouge Edition Velvet- 02 Frambourjoise

ponedjeljak, studenoga 02, 2015


Nedavno sam od svoje drage GLEETREE92 dobila paketić s hrpom divnih kozmetičkih stvarčica. 
Planiram dosta njih recenzirati jer 99% proizvoda nikada nisam isprobala. Među njima se nalazi i jedan ruž koji me toliko oduševio i bez pretjeranog razmišljanja sam odlučila prvo njega pokazati.



Riječ je o Bourjois brendu i njegovom Rogue Edition Velvet ružu. 
Pretpostavljam da je većina vas čula, a možda i isprobala ove ruževe pa neću prejerano duljiti sa nepotrebnim informacijama. 
Ruž dolazi u ambalaži koja je prozirna, četvrtastog oblika i  jako ugodna oku. Upravo zbog samog pakiranja, ruževi su mi dosta dugo na wish listama, ali nikako nisam otišla u drogeriju striktno po ovaj proizvod, stalno sam ga zaobilazila. Na svu sreću, moja draga Mila je izabrala jedan ruž iz ove njihove linije (ima ih 8, ako se ne varam) i poklonila mi ga. 




Ruž je dostupan u Mulleru, Bipi, DM-u po cijeni od oko 80-ak kuna. 
Količinski možete dobiti 7,7 ml proizvoda. 
Nijansa koju je Mila izabrala za mene je 02 Frambourjoise i baš je prava light crvena nijansa. 
Kao stvorena za klasični red lips look.


Četkica tekućeg ruža je spužvasta, kratka te olakšava aplikaciju ruža. Doduše, ja sam jako nespretna sa tekućim proizvodima za usne pa ako ste i vi poput mene, preporučit ću vam strpljivost prilikom nanošenja. Razlog tome je pigmentacija ovog ruža. Naime, ovo je najpigmentiraniji tekući ruž za usne koji sam ja ikada isprobala. Jedan sloj ruža je dovoljan za ravnomjerno prekrivanje usana. Sa dva sloja možete nadograditi nijansu i s tom nadogradnjom nećete nezamijećeno proći ulicom. 


Tekstura proizvoda je kremasta, rekla bih i baršunasta. Finiš koji ruž ostavlja nakon što "sjedne" na usne je u potpunosti mat. Mom oduševljenju nema kraja. 
Ruž je na prvu bio divan, a ono što me natjeralo da se u potpunosti zaljubim u njega je trajnost ruža na usnama. Naime, ovaj ruž je na mojim usnama izdržao radno vrijeme, a pri tome sam svako malo pijuckala vodu i jela. Ostala sam šokirana kada sam se pogledala u ogledalo. Doduše, nije ruž ostao netaknut, ali pigmenatacija je toliko dobra i jaka da pigment ruža ostane na usnama i nakon toliko vremena. Sam swatch sa ruke moram doslovno otići oprati ili upotrijebiti micelarnu otopinu, drugačije ne silazi. 


Jedina mala zamjerka proizvodu je miris koji se osjeti pri otvaranju proizvoda. Nije da ruž smrdi, već ima neki ne baš ugodan miris za tekući ruž. Ali bez brige, taj miris u potpunosti ispari kada se ruž nanese na usne. 
I da, prije nego zaboravim moram vam napomenuti da sam se plašila da će osjećaj na usnama biti ljepljiv bez obzira što ruž daje mat finiš, i drago mi je da sam se nepotrebno plašila. Nema osjećaja ljepljivosti, ruž je ugodan, samo treba pripaziti da se prije nanošenja ruža usne dobro hidratiziraju jer ih isušuje. 

To bi bilo sve ono za što smatram da je najbitnije znati o ovim dotičnim tekućim ruževima. 
Ja sam zaljubljena i definitivno si budem uzela još koju nijansu.

Jeste li isprobale koji Velvet ruž?
Koju nijansu imate za preporučiti?

Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G


You Might Also Like

23 komentari

  1. Lijepa je nijansa ali po mom mišljenju u ponudi ima dosta povoljnijih alternativa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je istina, planiram još isprobati jeftiniju verziju od Catrice, pa ću moći bolje usporediti, i smatram da je to malo previše novaca za tekući ruž, zato sam stalno oklijeva sa kupnjom..ali eto ipak mi je drago kada mi je stigao kao poklon i što sam imala priliku ga isprobati pa ću si kupiti još koju nijansu zato što je trajan i jako pigmentiran :) zaljubljena sam <3

      Izbriši
  2. Joj obožavam ove ruževe. Moram si još koju uzeti :)
    Ova nijansa je baš divna, ali mi je malo prekričava, imam male usne :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uistinu je krasan, nisam to očekivala :) Imam i ja male usne, i unatoč tome prolazi, nemoj da te to obeshrabri u nošenju nekih nijansi.. meni ako se nešto svidi, nosim makar izgledala ludo xD

      Izbriši
  3. potpisujem sve receno!!
    p.s. miris krviiii :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lepa boja i predivno ti stoji! Dopada mi se to sto mu je pigmentacija jaca strana i sto ostaje na usitima :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo je i to razlog zašto bih svima preporučila da si isprobaju ruževe ove linije..nisam vjerovala dok nisam isprobala :)

      Izbriši
  5. iiiiiiiiiii evo ga :D Odlično izgleda, bojala san se malo za nijansu ali to je to :D Super ti stoji i drago mi je da san pogodila :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma naravno da si pogodila, volim ja sve nijanse pa nemreš mašit..al ono kad sam isprobala i šokirala se trajnošću i pigmentacijom-dogodila se ljubav <3 hvala ti od <3

      Izbriši
  6. Divna nijansa :D Imam jedan Velvet ruž u nijansi Peach Club i volim ga jako te se slažem da mu je miris jedini minus. Planiram nabaviti još koju nijansu, no teško mi se odlučiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) sada sam si zapikirala onaj neki rozi, nije da imaju mnogo nijansi, ali opet se toliko teško odlučiti između njih 8 :)

      Izbriši
  7. Meni ne mirisi na krv, ali mi zato mirisi na cvijece jedno ciji miris ne podnosim :D
    Za ostalo se takodjer slazem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lol :D ne znam, miris je baš neki čudni, ustajali i starinski..ali ne smeta mi, ispari dok sam rekla keks :)

      Izbriši
  8. Ljubomorna sam odmah da ti kazem :D prelep je ali prelep ruz a tebi jos lepse stoji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :DD hvala ti <3 ma ostala sam očarana, nisam do sada imala priliku isprobati ruž, bio mi je na wish listi mjesecima, ali nikako da odem striktno po njega jer mi je too much novaca za tekući ruž..eto, kolegica <3 me iznenadila ugodno, drago mi je zbog toga, i sada si definitivno budem otišla po još koju nijansu, vrijedi svake lipe :D

      Izbriši
  9. Stalno gledam te Velvet ruževe, tekstura im je prekrasna i boje su savršene, ali nikako da kupim, mrvicu je skup, nije preskup, ali opet..uvijek necem drugom dam prednost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto tako sam i ja razmišljala, kao budem budem, gledam ga u mulleru stalno, ali mi nikad nije bilo ugodno dati skoro 90 kn za tekući ruž kada za te novce doslovno mogu kupiti dobar tekući puder..ali, budući da sam ovu nijansi dobila za poklon, i uvjerila se da je odlična, budem si napokon otišla i kupila još koju nijansu jer su ruževi stvarno kvalitetni :)

      Izbriši
  10. ovakvu nijansu crvene bi i sama nosila, iako inače izbjegavam crvene na usnama :D
    nisam isprobala ove ruževe, mislim da je krajnje vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako slično reagiram i ja, prvo ću izabrati bilo koju nijansu, samo da nije crvena..
      i tako mi je drago da je Mila piknula baš ovu nijansu, zato što mi se jako svidjela i obožavam :D
      ni sama ne znam zašto sam i ja toliko čekala :/

      Izbriši
  11. Obožavam ove ruževe, taman kad sam pomislila da mi više ne treba ni jedna nijansa zaljubih se u Frambourjoise!

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images