Giveaway #2- završeno!

petak, lipnja 19, 2015

Prije nego proslavim svoj prvi blogorođendan i napravim darivanje povodom te godišnjice, mislim da bi bilo ok da proslavim svoj 80-ti post.
Da nema vas, divne dame, koje kliknete s vremena na vrijeme na moj mali i skromni blogić, zasigurno ova ljubav prema tipkanju o najdražim sporednim stvarima na svijetu ne bi ovoliko opstala. 
Kao što vidite, još uvijek sam zelena i nova, ali imam toliko ideja, volje i želje za poboljšanjem i nadam se da ću i ustrajati da ovaj svoj hobi napravim svojom malom oazom mira i uživancije.




Da ne duljim previše, ovo malo darivanje je Oriflame tematike.

Paketić sadrži: 1. Very me- New York mirisnu kremu za ruke
2. Discover Miami spirit sapun
3. Essentials masku za lice 2x
4. Tenderly Promise tester parfema (novi parfem kojeg ćete moći naći u katalozima tek od 23.06.)


Da biste sudjelovali u darivanju, potrebno je slijediti sljedeća pravila:
1. Lajkati facebook stranicu-Gorgeous on a budget
2. Podijeliti fb objavu ovog darivanja na svoju fb stranicu, pod opcijom javno- da ju mogu vidjeti
3. U komenatarima ispod ovog posta ostaviti svoje ime i prezime koje koristite na fb profilu, da vas mogu pronaći
4. I u komentarima ispod posta mi natipkajte najdomišljatiji odgovor na ovo pitanje- Da možete imati posebne moći-koje bi to bile i što biste s njima radile? 


Ako nemate facebook profil, u komentarima možete ostaviti svoju e-mail adresu, da vas mogu kontaktirati.


Darivanje traje do 30.06. , dobitnik će biti izabran koji dan kasnije isključivo po mom osobnom odabiru temeljenom na komunikaciji mene i vas. 
Uzimat ću u posebni obzir one dame koje su me podržavale tijekom ovih mojih 80 napisanih postova i koje su uvijek imale lijepe riječi za moj rad. To ne znači da netko tko je upravo sada naletio na moj blog nema šansi za osvajanje poklona, naprotiv, samo budite domišljati u odgovoru na postavljeno pitanje i možda mi se upravo vaš odgovor najviše svidi.

Sretno svima.
Kissi kissi 
G

Obavijest: Dobitnica Oriflame darivanja je Karolina Jokić! Čestitam, i hvala svima na sudjelovanju :)

You Might Also Like

4 komentari

  1. Karolina Jokić
    Podjelila sam na Facebook-u :)

    Odgovor na pitanje: da imam neku posebnu moć to bi bila mogućnost transfiguracije ili postati animagus (po uzoru na Harry Pottera) zato što bih voljela iskusiti kako je to preobraziti se u svoju omiljenu životinju,pa makar to bila i sova (snježno bijela kao Hedwiga :D).
    Mogu ti reći da nije baš bilo lako odgovoriti na ovo pitanje jer me toliko toga zanima baš zahvaljujući Harry Potteru - ako nisam bila dovoljno suptilna,lol najviše bih voljela iskusiti sve ono što je u Harry Potter svijetu :).

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitam na osamdesetom postu, nadam se da ću ih čitati još puuuuuuuuno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikolina Vukelić na FB
    Da mogu, bila bih nevidljiva da mogu ući u svaki dućan s kozmetikom i bez srama isprobati sve mazalice i parfemčiće! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Podijelila na FB kao Ana Dabić. :)

    Da mogu izabrati neku posebnu moć mislim da bih izabrala sposobnost telepatije zato jer su ljudi nekad jaaaaaako komplicirani, pa mislim da bi mi život bio lakši kad bih mogla čitati misli. Naravno, bilo bi super da pritom nitko ne može čitati moje. :P Osim toga, naaaajviše na svijetu me zanima kaj mi dečko razmišlja dok ima onu blijedo teleću facu (koju svi znamo) kad mu nešto kvocam. :D To zbilja želim saznat više od ičega! Eto, zanimljiva bi bila ta telepatija. Inače sam Harry Potter fan tak da se slažem i s Karolininim komentarom. Još ko klinka sam fantazirala o tome kako ću bit vještica jednog dana i umišljala da ću pomaknut čašu pogledom ako budem dovoljno dugo gledala u nju! hahahahah! :D
    Sretno svim curkama s darivanjem, a tebi sretan 80. posti i skori blogorođendan! :*

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images