Classics ruž u nijansi br. 221

petak, lipnja 12, 2015

Pozdrav moje dame. 
Nakon skoro dva mjeseca neusklađenih obaveza i manjkanja postova, vraćam se nekoj "ajmotoreći" normalnoj blogerskoj rutini i učestalijim tipkanjem.
 Uređenje doma se polako približava kraju, godišnji odmor se bliži i nekako uspjevam odahnuti, posložiti sve ideje i krenuti od samog početka.

Za danas vam donosim jedan budget ulov s kojim sam poprilično zadovoljna, pa krenimo...



Ako niste primjetili prevagu turskih artikala na našim tržištima, tu sam da vam skrenem pažnju. 
Naime, sve više po dućanima (odjeća) na etiketama možete vidjeti- made in Turkey, te ste vjerojatno do sada uočile i hrpetinu postova u našoj maloj blogosferi o makeup brendovima poput Golden Rosea,  Flormara i kvaliteti i postojanosti nekih njihovih određenih proizvoda. 
Danas vam donosim kratki uvid u još jedan brend- Classics.



Šopingirajući po susjednoj B&H, slučajno sam u jednom butiku naišla na Classics policu. Budući da nisam prije obraćala pretjeranu pažnju na postove o ovom brendu, nisam znala što bih prvo uzela isprobati, a da znam (iz postova) da je ok.
Odlučila sam se za sigurni odabir, a to je ruž za usne.


Na Classics web stranici možete pogledati sve nijanse koje imaju u ponudi- Nijanse.
Od pregršta famoznih boja izabrah nijansu br. 221.
Ruž dolazi u sivoj, klasičnoj, papirnatoj ambalaži. Na ambalaži se nalazi popis sastojaka i neke opće informacije o ružu, ništa preopširno ili zadovoljavajuće informativno,
Samo pakiranje ruža me ne bi privuklo na prvu, jer pakiranje uvelike ovisi da li bih izabrala proizvod.
Unatoč tome, nisam željela biti cicija, uzeh jedan.
Pakiranje je od tvrde,debele, akrilne plastike. Jako čvrsto i zasigurno ne bude puklo pri padu.
Unutrašnjost ruža je siva, i kao što vidite pakiranje malo otežava samo slikanje proizvoda, ali nema veze, da sam potražila malo bolji kut, fotke bi ispale bolje. 


Nijansa 221 mi se na prvu učinila skroz pink, no kada sam doma ruž malo bolje pregledala i swatchala, nije ispalo tako. Naime, nijansa je nekako frosty baby pink. Ako vam to ima ikakvog smisla. 
Tekstura samog ruža je fantastična. Lagana i kremasta, više imam osjećaj da nosim balzam nego ruž. Lagano se nanosi i klizi po usnama i ne urezuje se u crte na usnama. 
Za razliku od Golden Rose ruževa koji su ultra mat i teški, ali odlične pigmetacije i trajnosti, Classics nijansa 221 je prosječne pigmentacije ( to vjerojatno ovisi isključivo od nijanse do nijanse) i ne traje dugo na usnama. Da sam izabrala, primjerice neku dark plum nijansu, uvjerena sam da bi sličnost sa GR bila očita. 


Za prvu probu Classics kozmetike, ovaj ruž nije bio loš izbor, zadovoljna sam i koristim ga svakodnevno umjesto Baby lips balzama za usne, tek toliko da mi da malo daška pigmentacije.


Nisam sigurna gdje se Classics kozmetika može nabaviti kod nas i da li se uopće može. Ako imate kakvu inforamciju, slobodno ostavite u komentarima.
Ja sam ovaj svoj primjerak nabavila u susjednoj B&H za 16,00 kn. 
Jako jeftin i solidan proizvod. 



Uočila sam da u ponudi imaju sjajila, maskare i rumenila. Sljedeći put ću i koje rumenilo zgrabiti, em zbog cijene (u B&H uvijek jeftinije prođem što se tiče kupnje kozmetike), em da provjerim da li je ostatak ponude solidan, jer ako je zadovoljavajući- moram se opskrbiti i isprobati svašta.



Ako ste isprobale Classics kozmetiku, što vam se svidjelo?
Što preporučujete?
Koja vam je najdraža njihova nijasna?

Do idućeg posta,
Kissi Kissi
G


You Might Also Like

9 komentari

  1. Dobar, podseca me na Rosal flash nude. Volela bih da probam ukoliko ga pronadjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno izgleda, prirodno, a istice usne. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. koristila sam njihov lak za nokte, Classics Charming 86, lijepa ljubičasta :D
    sasvim solidan lak :D
    jako mi se dopada nježnost nijanse ovog ruža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znaš li da li ih slučajno ima gdje za kupiti kod nas? :)
      ruž je totalno girly :)

      Izbriši
    2. ja sam svoj kupila u Golden Rose dućanu, u Importaneu u Zagrebu :D
      bili su posebno u jednoj zdjeli odvojeni ti Classics lakovi :D

      Izbriši
  4. Imam jedan ciklama Classics ruz, ali on je ultra-mat i pomalo krecast, izgleda da pigmentacija/finis zavise od nijanse. Tebi ovaj lepo stoji :) Preporucujem ti Classics olovke za usne, odlicne su :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izgleda, jer malo tamnije nijanse koje sam gledala mi zbilja djeluju mat kao GR, budem probala još koji pa ću onda znati bolje :)
      Budem si onda i koju olovku uzela, samo nisam sigurna da li ih imaju u tom dućanu, nisam ih zadnji put uočila :/

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images