Sunday food specials- Tacos

nedjelja, studenoga 16, 2014

Drage moje, odlučila sam vam malo približiti svoje ritaule, ne samo kozmetičke i preparativne, već i one koji se odvijaju kod mene u domaćinstvu. Kad sam odlučila pokrenuti ovaj blog, to mi je bila i prvotna namjera. Naći rješenja, recepte, proizvode za sve prigode koji neće isušiti vaš novčanik. Budući da sam dvije nedjelje u mjesecu slobodna, a druge dvije radim do podne, uhvatim malo vremena za kuću i kućanske poslove. Ručak, čišćenje, day in life.  Pa se nadam da će vam se ovaj tip nedjeljnog posta svidjeti. Ovaj put vam donosim moj recept meksičke kuhinje prilagođene meni za manje od 50,00 kn. Većinu sastojaka sigurno već možete naći i kod sebe doma, a ko ih nemate ubacite nešto drugo. Bitno da vama paše. Pa krenimo.

Taco

"Taco se pravi i od običnog i od kukuroznog brašna, no češće od kukuruznog. Tortilje se mogu rolati, ali za taco se obično samo presaviju. Za meso možete odabrati koje god želite, ali pripazite da je mljeveno, te uz to dodajte koje god želite povrće, no svakako stavite natrgane komadiće hrskave zelene salate i dodajte umak od avokada kojim ćete ih preliti ili servirati uz njih, za umakanje. U redu je koristiti i umak od rajčica i od kiselog vrhnja. Umaci se ovdje obično serviraju zasebno kako bi taco mogao ostati suh izvana. To je, naime, hrana koju se jede držeći je u ruci poput sendviča. Idealno za proljetno druženje s prijateljima u vrtu vaše kuće, zar ne? "

Nađoh definiciju tacosa i budući da  mi par stvari koje tacosi sadržavaju neodgovara, odlučih ih prilagoditi sebi.
Za početak nam trebaju tortilje.
Do sada sam ih probala par od različitih proizvođača, ali su mi ove najbolje. Možete ih naći u Konzumu za cca 17, 00 kn. Pakiranje sadrži 6 većih tortilja. Prije nego što stavim sastojke u njih malo ih zagrijem u mikrovalnoj da budu savitljive za jednostavnije rolanje.
U tortilje stavim samo one namirnice koje uistinu obožavam. Napominjem, ako ne volite ili nemate originalnih sastojaka koji idu u tortilje da biste napravile tacose, nemojte ih ni stavljati. Jer čemu praviti nešto ako u tome nećete uživati. Za 6 tortilja dovoljna mi je jedna mala konzerva kukuruza. Caa 3,00 kn u Konzumu.

Budući da nisam danas imala zelene salate u frižideru, odlučila sam pripremiti koju papriku. Točnije, dvije paprike izdinstati na luku sa kojom kapljicom sos paradajza budući da ni svježe rajčice nemam više u frižideru. Mislim da je vrijeme da idem u nabavku hrane.
Kad je riječ o eksperimentiranju, kod mene to ne može proći bez topljenog sira. Obožaaavam sir, sve vrste. Plivala bih u siru da mogu. Tako sam odlučila u svoje tortilje ubaciti i malo sira za pizzu. Jer ovo su moji tacosi i mogu radit što god hoću. 
I za kraj, najbitnije je mljeveno meso jer ono upravo čini tacose tacosima. Mljeveno meso koje sam koristila je pileće i može se isto nabaviti svugdje, a moje je iz Konzuma- 15,00 kn paket. 
Mljeveno meso sam začinila svojim omiljenim začinima. Nisam ljubitelj ljute hrane, tako da ovdje izrazito pazim. Znam da je meksička kuhinja specifična po svom okusu, ali ponavljam- prilagodite se sebi, čemu praviti nešto što ne volite. Ja sam ubacila malo slatke crvene paprike, vegete i fajite. Fajita je inače začin za Fajite. Lol, odlično komplementira govedinu koja se inače stavlja u tortilje za napraviti fajitu. Ali, budući da ja radim po svojoj volji, meni fajita odlično paše uz pileće mljeveno meso. Pa tko voli, nek izvoli.
I zadnja stvar koja vam je potrebna  za sastaviti tortilje je umak. Po pravilu, inače se stavlja umak od avokada ili rajčice. Budući da nisam ljubitelj avokada, a sos paradajz sam već bila ubacila u paprike, tortilje sam premazala sa tartarom. Obožavam tartar. Nije za meksičku kuhinju, ali tko pita.
I kad spojite sve namirnice, to treba nekako ovako izgledati:
Inače se tacosi ne presavijaju, ali ovo su tacosi-ne tacosi pa sam ih ja malo smotala, položila u pleh i zapekla u pećnici (na nebitnim stupnjevima, pecite koliko hoćete i po volji) oko 10-15 min da se svi sastojci sjedine i sir otopi.
I to je to otprilike. Bilo mi je potrebno oko 40 min da ih napravim. Pojela sam tri jer sam bila gladna ko vuk i skoro sam umrla. Napominjem, ovo je veoma kalorično jelo i ako se već nakon prve osjećate ful sito, prestanite jesti. Uvijek ih možete spremiti u frižider za sutra. 
Dobar tek!

Kako vi punite tortilje? Eksperimentirate li ili slijepo slijedite recepte? 
Podijelite koji i sa mnom. 
Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G






You Might Also Like

2 komentari

  1. obično punim komadićima piletine (bijelo meso), zelenom salatom, kukuruzom, paprikom, paradajzom, sirom i umakom na bazi vrhnja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znači ti praviš prave tacose :) ja uvijek nešto izmišljam, hahaha

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images