Prvi dojmovi Bourjois noviteta

četvrtak, srpnja 18, 2019

bourjois kozmetika notino.hr

Drage moje, danas testiramo Bourjois kozmetiku. Za mene su ovi proizvodi noviteti jer niti jedan do sada nisam imala prilike isprobati. Pretpostavljam da je većina vas već uvelike upoznata sa Healthy Mix puderom pa ću sa njim započeti današnji kratki osvrt prvih dojmova.

Bourjois helathy mix puder notino.hr

Healthy Mix posvjetljujući puder dolazi u staklenoj bočici od 30 ml sa pumpicom za jednostavno doziranje. Nijansa koju sam izabrala je broj 54 Beige i odgovara mom tonu kože lica. 
Što se tiče samog tekućeg pudera on je više vodenaste teksture i treba mu vremena da se lijepo nanese na lice, sjedne i upije. Prekrivanje mu je srednje, ujednačit će ten ali neće prekriti neke malo veće nedostatke ili probleme sa kojima se borite. Veliki je plus ukoliko istodobno koristite i Healthy mix korektor jer surađuju odlično i zajedno nude jako dobro prekrivanje. Drugi korektori koje imam u svojoj kolekciji mi ne nude isto. Trajnost mu je solidna, izdržat će dobar dio dana bez pretjerano vidljivog pucanja. Također, nisam primijetila isušivanje kože što je veliki plus. Namijenjen je svim tipovima kože. 

Bourjois healthy mix tekući puder notino.hr

Idući proizvod je ljubav na prvi pogled. Čim sam uočila paletu znala sam da moram vidjeti što se tu nudi nama kupcima. Paleta se naziva Eye Catching i meni je stvarno odmah zapela za oči.

Bourjois Eyecatching paleta notino.hr

Pakiranje palete je jednako pakiranju njihovom Silk Edition puderu u kamenu. Ovo pakiranje ima rotirajući poklopac koji možete okretati na sve strane. Na poleđini pakiranja se nalaze osnovne informacije o proizvodi i tutorijal slika o redoslijedu nanošenja nijansi. 

Bourjois nude paleta notino.hr

Unutar pakiranja se nalazi i uvijek poželjno ogledalce i mali bespotrebni kistić. Idemo sada na ono najbitnije- kakve se to nijanse nalaze u Nude paleti?? Naravno da se nalaze neutralne, prirodne i pokoji shimmer. Nijanse su nadasve obične i vjerojatno slične posjedujemo u hrpi drugih neutralnih paleta koje posjedujemo, ali...ali bez obzira na sve ovo je prekrasna paleta. Sadrži sve što vam treba za dnevni, poslovni, školski look te se s njom lako može napraviti i koji smokey look za noćne izlaske. Ako vam treba jedna sasvim jednostavna, ali upečatljiva paleta sa svim potrebnim nijansama ja vam toplo preporučujem ovu.

Bourjois eyecatching nude paleta sjenila notino.hr

Paleta sadrži osam nijansi od kojih su tri svijetle nude nijanse odlične kao baza i za unutarnji kut oka jer jedna od njih sadrži blagi shimmer. U paleti možete naći i tri mat tamne nijanse (na swatchu treća, zadnja i predzadnja) te dvije shimmer nijanse (zlatna i rose gold).
Sjenila se ne truse, lako se blendaju i uz primer traju dugo na kapcima. 

Eyecatching paleta swatch notino.hr

Pod hitno mi je trebala nova maskara i kako sam već naručivala Bourjois proizvode, odlučila sam i jednu njihovu ubaciti u košaricu.

Bourjois volume glamour max maskara Notino.hr

Riječ je o Volume Glamour Max maskari u nijansi 51 Noir max. U pakiranju dobijete 10 ml proizvoda. Ono što mi se jako sviđa kod nje je da izduži i uvije trepavice, ne slijepljuje ih, ne stvara grudice, dovoljno je tekuća da se neće brzo osušiti. Jedino se prilikom aplikacije zna malo preslikati na kapak pa morate biti strpljivi kod nanošenja da ne trepćete previše prvih par sekundi dok se ona ne osuši. Traje čitav dan i idealna je za svakodnevno korištenje. Ovo je jedna od boljih maskara koje sam isprobala u posljednje vrijeme i imate moje tople preporuke zato što joj je cijena sasvim normalna u usporedbi sa kvalitetom. 

Volume glamour max maskara notino.hr

I zadnji proizvod o kojem vam danas tipkam je Healthy Mix primer. Njega nisam planirala naručiti nego mi je stigao kao poklon uz kupnju drugih Bourjois proizvoda. Ali svakako nije na odmet ili za baciti. Dolazi u tubici od 20 ml i cjenovno je jeftin u odnosu na većinu drugih primera. Njegova je zadaća ukloniti znakove umora i u suradnji sa korektorom i puderom iz iste linije taj posao i obavlja. Znate da ja nisam pobornik primera i baza, ali kao što rekoh nije na odmet. Nekako zagladi lice i onda tekući puder ljepše sjedne i upije se. Da li vam je strogo potreban u vašoj svakodnevnoj rutini- nije, ali tko voli neka izvoli i ovaj testirati. Možda upravo bude ono što je vama prijeko potrebno. 

Healthy mix primer notino.hr

Drage moje, jeste li isprobale koji proizvod i kako vam se čine?
Kissi kissi
G




*PR PROIZVODI

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nijanse sjenila su totalno po mom ukusu no najviše od svega me privlači maskara koja mi se po opisu čini stvarno super :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images