Ljetna wish lista

ponedjeljak, srpnja 08, 2019


Drage moje, ljeto nam je poprilično stupilo na snagu. Nadam se da ljetujete i odmarate se, a ukoliko niste u mogućnosti posjetiti naš Jadran ili strane destinacije to ne znači da se ne možete relaksirati kod kuće i isprobavati neke nove beauty proizvode. Štoviše, ugodite si. 
Danas vam donosim pregled proizvoda koji se nalaze na mojoj ljetnoj wish listi. Zašto upravo sada? Na kraju posta vas očekuje odlična akcija i sve informacije gdje si i u kojem razdoblju hrpu proizvoda možete kupiti na odličnom popustu.

Parfemi, parfemi. Ja sam sva u parfemima, parfemskim vodama, toaletnim vodama... Budući da sam ih stvarno jako puno isprobala, Calvin Klein CK One mi je ostao kao jedan od najugodnijih i najprikladnijih za sva godišnja doba i ne bih imala ništa protiv da se ponovno nađe u mojoj kolekciji.
calvin klein one parfem notino.hr

Nakon trudnoća i svega što one donose (umor, neispavanost, iscrpljenost, ali i pregršt smijeha) moje lice bi trebalo na koji zahvat kod kirurga. Šalu na stranu, bore su vidljive, tamni krugovi oko očiju još izraženiji, koža lica suha. Već duže vrijeme tražim serum za lice i njega ću si kroz neko vrijeme i naručiti i nadati se bilo kakvim dobrim rezultatima. Eveline Cosmetics u ponudi ima Expert C aktivni vitaminski noćni serum koji bi trebao ujednačiti ten, zagladiti bore i fine linije, hidratizirati i hraniti kožu. Nadam se da bude barem upola obavio to što je navedeno.

eveline cosmetics serum expert c notino.hr

Vjerojatno ste sve već uhvatile na tv-u Puma x Maybelline posebnu kolekciju. Inače ne preferiram te limitirane kolekcije koje Maybelline ima sa fashion brendovima ili poznatim osobama jer mi jednostavno nikad nisu dobri s obzirom na cijenu proizvoda. Tako da ni sama ne znam zašto me ova kolekcija privlači. Željela bih za početak isprobati dugotrajne tekuće mat ruževe pa za dalje bih vidjela vrijedi li nastaviti testirati kolekciju ili ne. 

puma x maybelline notino.hr

Ono što mi je jedna od najdražih stvari vezana uz ljeto, more i kupanje je kosa. Obožavam razbarušen beach waves look, ali njega treba na kraju i oprati. Moja kosa uz te uvjete postane obična slama i to nije niti malo lijepo. Inače obožavam Schwarzkopf Professional kao brend proizvoda za kosu i kada sam vidjela Mad about liniju proizvoda jednostavno znam da moram isprobati. U ponudi na Notinu možete naći sve od regeneratora, sprejeva za definiranje kovrča, šampona, krema, pjena, balzama...jer kad Schwarzkopf radi liniju onda je radi u potpunosti savršeno.

schwarzkopf professional mad about notino.hr

I za sam kraj liste želja za ovo ljeto su naravno kreme za sunčanje, točnije kreme sa zaštitnim faktorima da izbjegnem negativne utjecaje sunca. Nema koji brend do sada nisam isprobala i testirala, ali uvijek se nekako rado vraćam Nivei. Klasik, provjereno, odlično, povoljno. 

nivea sun notino.hr

black friday notino.hr

Tko voli popuste? Vjerujem da ih poput mene volite i vi pa vas moram obradovati sa informacijom da Notino ima  Black friday akciju koja će se održati u razdoblju od 8.-14.07.2019. gdje ćete moći kupiti proizvode od 50 različitih brendova po cijeni nižoj za čak 20% (to ne uključuje proizvode koji su već na akciji ili na totalnom sniženju). 
Ukoliko se trebate opskrbiti za ljetovanje nužnim proizvodima ili jednostavno si nešto novo želite testirati doma u svom miru, sada je odlična prilika da pri kupnji uštedite nešto novaca s kojima ćete se počastiti nekim hladnim napitkom. 
Uživajte!


Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G




*PR PROIZVOD




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images