Elizabeth Arden Flawless Finish pjenasti puder

srijeda, ožujka 20, 2019

Veliki sam ljubitelj mousse (pjenastih) pudera i najnoviji koji sam imala prilike isprobati zahvaljujući Notinu je jedan malkice luksuzniji iz Elizabeth Arden radionice. 




Riječ je o Flawless Finish pjenastom puderu u nijansi 02 Natural (50ml). Na linku možete vidjeti cijenu pudera i raspon od 5 nijansi. Iskreno, bilo bi mi draže da imaju veći spektar nijansi ali ukoliko vam je silna želja isprobati ovaj puder te ukoliko ste vrlo svjetloputi poput mene, preporučujem vam naravno ovu najsvjetliju nijansu. Ona je i dalje malo pretamna za mene sada, ali na ljeto kada uhvatim malo sunčevih zraka bit će idealna.


Puder dolazi u srebrno-zlatnoj kartonskoj ambalaži sa crvenim logom brenda. Što se tiče samog pudera mislila sam da će ambalaža biti dosta čvrsta i kvalitetna. Malo sam se razočarala kada sam vidjela da je vrlo lagana plastika obojana u zlatnu nijansu. Samo pakiranje je poput bočice u kojoj inače dolaze lakovi za kosu. Budući da je ovo malo skuplji brend stvarno sam očekivala da će se malo više potruditi oko pakiranja. 


Na stranu lošu kvalitetu pakiranja, puder dolazi sa crnom pumpicom koja olakšava doziranje i idealna je za ovaj tip proizvoda. Dovoljno je jedno do dva ispumpavanja pudera da možete prekriti cijelo lice. 


Također, je ovo je sasvim druga fora mousse pudera i nikad do sada ovakvu teksturu nisam imala prilike isprobati. Puder je nekako dosta tekuć i vrlo lako se nanosi na lice i blenda. Isto tako, zanimljivo mi je što se odmah prilikom istiskivanja malo napuhne u obliku mjehurića i poveća. Miris mu je ugodan. Prekrivanje koje puder nudi je srednje. Meni ne prekriva tamne podočnjake što bih željela ali vrlo lijepo ujednači ten ostatka lica. Također, kada ga nanesem djeluje mi na prvu da je tamniji od moje puti za tri, četiri nijanse, ali nakon nekog vremena kada se lijepo upije i odstoji uopće se ne bi primijetilo da nije moja nijansa da ne zaboravim na prijelaz vrat-lice. 
Finiš koji puder ostavlja na licu je između mat i dewy. Ne isušuje kožu, ne naglašava suhe dijelove. Trajnost mu je odlična. Izdrži veliki dio dana i čini da djelujem donekle reprezentativno čak i kad sam neispavana i bolesna.


Na žalost, obiteljski se borimo sa gripom već skoro dva tjedna i jednostavno mi sada lice nije u stanju u kojem bih ga objavljivala pa ću morati preskočiti fotografiju kako puder izgleda na licu. Ukoliko vas bude to zanimalo, pišite mi u komentarima pa ću vam naknadno ubaciti tu sliku. 
Sastav pudera možete vidjeti na fotografiji ispod. 



Kada sumiram svoje dojmove o puderu zaključak je vrlo jednostavan: loša ambalaža, ali je sam puder vrlo kvalitetan. Ukoliko ste i same ljubiteljice ovakvih mousse pudera imate moje tople preporuke da si sa Notina pogledate ovaj od Elizabeth Arden i naručite.


Do sljedećeg posta,
budite mi lijepe, pametne i zdrave.
Kissi kissi
G



*PR PROIZVOD



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images