Essence noviteti (jesen/zima 2018.)

srijeda, listopada 03, 2018

Dragi moji, došlo je i moje omiljeno godišnje doba (jesen) i u skladu sa time ću vam predstaviti nekolicinu noviteta za razdoblje jesen/zima 2018.-e koji su mi stigli od Essence kozmetike. Ukoliko vas zanima koji su to noviteti  i kako izgledaju, nastavite čitati.


GO FOR THE GLOW 02-THE WARMS


Vjerojatno najiščekivaniji novitet je paleta highlightera koju krasi preslatko holografsko pakiranje. Dolazi u dvije nijanse, a ja sam dobila The warms paletu. Cijena joj je 51,90 kn, sadrži 12 grama proizvoda i rok valjanosti joj je 18 mjeseci. Pakiranje je kartonsko na magnetno zatvranje te unutar palete se nalazi, uvijek zgodno, ogledalo. 



Paleta se sastoji od tri nijanse koje daju topli i metalik sjaj obrazima. Prva nijansa daje brončani, druga ljubičasto-srebreni dok treća daje hladno-roskasti sjaj. Nijanse su mekane teksture, ne truse se previše i nemaju preveliki shimmer. Na meni nijanse ne dolaze nešto previše do izražaja, smatram da bi paleta bolje odgovarala osobama tamnije puti. Također, pigmentacija nijansi bolje dolazi do izražaja ukoliko se nanosi mokrim kistom za highlighter te ove nijanse se slobodno mogu koristiti i za makeup na očima. Paleta uistinu nije loša, dapače preslatka je, meni samo osobno ne odgovara izbor nijansi. Ukoliko budem u prilici, pogledati ću u drogerijama drugu paleta i kupiti za usporedbu. 



LASH ON LASH OFF VOLUMIZING MAGNETIC ACCENT LASHES


Uz paletu highlightera svi su doslovno poludjeli za ovima Lash on lash off magnetnim trepavicama. Valjda sam ja jedina koju je euforija preskočila. Zašto? Iskreno, očekivala sam cijele trepavice, a ne dio trepavica koji se stavlja na vanjski kut oka, točnije da samo obuhvati kraj trepavica. Da su to cjelokupne trepavice, mislim da bi mi se jako svidjele jer bi to značilo da ih možete iznova upotrebljavati i pri tome uštedjeti na kupnji lijepila. Ove trepavice funkcioniraju na caku da se stavi trepavica iznad vaše (na pakiranju je naznačeno koje su gorenje a koje donje) i druga magnetićem spoji uz donju ispod vaše. Ja to još nisam isprobala i vjerojatno ću sačuvati ove trepke za vas i neko naredno darivanje. Jer kao što rekoh, meni ovo nije nešto ultra spektakularno, a vidim da vi to stvarno volite pa mi žao uništavati proizvod koji bi jednu od vas mogao usrećiti. Tako da pratite stranicu, uskoro se bude našlo neko darivanje. Inače, cijena trepavica je 51,90 kn. 


COSMIC LIGHTS NAIL POLISH- 01 WELCOME TO THE UNIVERSE


Ukoliko znate mene onda znate da nisam neki ljubitelj lakova za nokte i vjerojatno mislite da nisam isprobala niti ovaj proizvod. E pa preavarili biste se. Isprobala sam lakić i oduševljena sam njima. Pigmentacija u jednom sloju, brzo se suši i evo na nogama mi traje već tjedan dana bez da se igdje iti malo ogulio. Nijansa je siva sa gliterom i doslovno je prekrasna. ukoliko tražite nove lakiće za jesensko razdoblje, obavezno škicnite ove. 
Cijena im je 21,90 kn, količinski dobijete 8 ml. 



PRIME+STUDIO MATTIFYING+PORE MINIMIZING PRIMER WITH BLACK CLAY



Umorila sam se dok samo natipkala naziv ovog idućeg proizvoda (haha). Riječ o primeru koji dolazi u tubici sa čepom na odvrtanje. Kao prvo, primer je vrlo lako dozirati iz ove tubice i stvarno je jednostavan za primjenu. Cijena mu je 29,90 kn, dok količinski dobijete 30 ml proizvoda uz rok valjanosti od 12 mjeseci.

Sastav proizvoda možete vidjeti na slici ispod:

Ono što je specifično kod primera je da on nije na silikonskoj bazi. Lagane je teksture i brzo se upija u kožu i daje joj mat finiš, točnije matira kožu. Što se tiče minimaliziranja pora, tu stvarno ne primjetim neku posebnu razliku iz razloga što ja inače nemam jako izražene pore da mi je ovaj proizvod nužan u kolekciji, ali za moje potrebe je ok jer mi koža izgleda isto samo matirana. 


Također, primer sadrži crnu glinu (koja je u zadnje vrijeme vrlo popularna u kozmetičkoj industriji) pa proizvod izgleda sivkasto kada ga istisnete iz tube. Ali, kod aplikacije primera na koži on postane tansparentan i ta sivkavost se izgubi. Proizvod ima miris dok je u tubici, ali isto kao i sa bojom, on se izgubi kada je proizvod nanesen na lice. 
Ovo je u stvari vrlo zgodan proizvod ukoliko ste u potrebi za novim primerom. Radi svoj posao, izuzev nekog ogromnog revolucionarnog skrivanja pora te mu je cijena vrlo povoljna. 


MELTED CHROME SJENILO-04 STEEL THE LOOK


I napokon smo došli do mog apsolutnog favorita svih noviteta sa kojima je Essence izašao. Ljudi moji, ovo sjenilo je nešto najdivnije što sam u zadnje vrijeme imala čast isprobati i definitivno ću svima preporučiti da si pogledaju raspon nijansi. I sama ću si kupiti još koju čim dođem u drogeriju. 


Riječ je o srebrenoj metalik nijansi kojoj je cijena 25,90 kn i vrijedi svake lipe. Količinski dobijete 2 grama proizvoda i rok valjanosti je samo 6 mjeseci pa obratite pažnju na to da ih potrošite u tom roku. Sjenilo je lagane teksture i sitno mljeveno. Lagano se blenda, ali se zna nakupiti u pregibu kapka i taj sav silni shimmer zna tijekom dana (ukoliko imate naviku trljana po očima) malo otpasti. Pigmentacija je fantastična. Slika swatcha ispod je napravljena jednim laganim potezom prsta. Ono što je najzanimljivije kod sjenila je to što je nekako "mokro". Barem djeluje tako, kada ga swatchate i nanosite imate osjećaj da ste već našpricali kist fiksatorom. Uglavnom da ne duljim, brutala-isprobajte same pa donesite zaključak. 


INSTA CARE LIPSTICK-02 DAILY MAYBE


I zadnji proizvod je jedan ruž za usne. Essence je za ovu jesen uveo dvije linije ruževa, ovu i Velvet matte liniju. Cijena ovim ruževima je 16,90 kn. Količinski dobijete 1,8 grama proizvoda i rok valjanosti je 6 mjeseci.


Nijansa daily maybe je prava jesenska smeđa/nude nijansa sa sivkastim podtonom. Ja stvarno ne znam, ali nekako je sve ove jeseni bazirano na sivoj nijansi. Ruž ima laganu kremastu teksturu i jednostavno se nanosi. Malo zna pobjeći preko ruba usana, što ćete vidjeti na slici swatcha, pa ukoliko vam se da slobodno obrubite usne liplinerom prije korištenja ruža. 


Nijansa je dobro pigmentirana, a trajnost je osrednja. Neće preživjeti jelo ili piće ali za tu cijenu vi budete (hehe). Koliko para toliko muzike. Ruž ima predivan miris te ima učinak balzama. Ne isušuje usne (jer sadrži vitamin e i shea maslac). Vrlo je ugodan na usnama. Uz sjenilo i lak za nokte, ovo mi je isto jedan od boljih proizvoda za ovu sezonu. 



Drage moje, jeste li isprobale koji proizvod i kakvi su vaši dojmovi?

Kissi kissi 
G




*PR PROIZVODI

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images