Artdeco- Most wanted bronzing paleta (Notino.hr)

ponedjeljak, svibnja 21, 2018


Proizvod, koji nam je danas na repertoaru, odmah sam uočila pretraživajući Notino stranicu i na prvi pogled se zaljubila i odlučila da ga mora isprobati. Riječ je o Artdeco brendu i njihovoj popularnoj Most wanted liniji kozmetičkih proizvoda. Vjerojatno već znate da linija sadrži dosta fantastičnih paleta (sjenila, bronzera, highlightera i proizvoda za konturiranje). 

Artdeco Notinohr

Paletica koju sam ja izabrala je ona koja mi se učinila najmultifunkcionalnijom- Most wanted bronzing palette. Paleta dolazi u čvrstom kartonskoj pakiranju na magnetno otvaranje. Također sadrži i zaštitni omot koji ste već vjerojatno vidjele kod dosta brendova, a posebno The Balm-a. Pakiranje je rose gold nijanse i stvarno odiše luksuzom. Poleđina samog pakiranja ne sadrži previše informacija, ali na omotu možete saznati sve što bi vas možda zanimalo vezano uz proizvod. 

Artdeco bronzing palette Notinohr

Unutar palete se nalazi i uvijek poželjno ogledalo. Paleta je praktična za putovanja. Sadrži tri proizvoda od kojih su dva bronzera i jedno rumenilo. Svi proizvodi teže po 5,2 grama što je sasvim solidno u usporedbi sa cijenom palete koju možete vidjeti na prethodnom linku. 

Artdeco bronzingpalette Notinohr

Sun-kissed je prva nijansa bronzera u paleti i meni osobno najpogodnija za svrhu konturiranja. Svijetlo-smeđkaste je nijanse i odlično se blenda te stapa s kožom. Ostavlja osunčani izgled tena i ne djeluje prljavo. Nema ni narančastog podtona i smatram ju idealnom za svakodnevno korištenje. Nijansa je trusi (kao i sve ostale), ali ništa pretjerano. Pigmentacija je solidna, ali neće izdržati čitav dan. 

Sunbeam je svjetlija nijansa od Sun-kissed te sadrži narančasti podton. Meni osobno ne paše jer mi je takve nijanse uvijek malo teže izblendati da izgledaju normalno na mojoj ultra bijeloj puti. Bila bi odlična za već preplanule djevojke ili one koje inače imaju nešto tamniji ten. Pigmentacijom je puno bolja od prve nijanse te traje dosta duže i upravo zbog tih karakteristika mi je još više žao što ne surađuje sa mojim tenom. 

Afterglow je zadnja nijansa u paleti. Ovo nije bronzer nego rumenilo i baš mi je drago što se nalazi u paleti i čini ju multifunkcionalnom. Nijansa je vrlo proljetna, breskvasta. Na žalost, na meni se ne vidi nešto pretjerano jer je dosta svijetla, ali ja ju istaknem sa highlighterima. Pigmentacijom je definitivno najslabiji proizvod u paleti, kao što se i trajnosti tiče. 

Sva tri proizvoda su mekane, lako blendive teksture i apsolutnog mat finiša što (posebno) bronzere čini dosta dobrim za uporabu. Naravno, bronzeri i rumenilo se daju nadograditi i uvijek intenzitet njihovih nijansi možete povećati i prilagoditi svojim potrebama.

Artdeco Most wanted palette Notinohr


Na slici možete vidjeti swatcheve proizvoda jednim potezom:

Artdeco Most wanted palette swatches Notinohr

 Popis sastojaka možete vidjeti na slici ispod:

Artdeco Most wanted palette Notino hr

Jeste li isprobale koju Most wanted paletu?
Kako vam se čine?

Kissi kissi 
G


*PR PROIZVOD



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images