Nyx Lingerie- Lipli 22 Silk Indulgent

utorak, ožujka 06, 2018

Nyx Silk Indulgent

Nisam mislila da će ovaj dan ikada doći, ali evo došao je. Dan i post u kojem nemam baš nekih pohvala za kozmetički proizvod. Uvijek se trudim izvući maksimum iz proizvoda i naći način na koji bih ih mogla koristiti. Budući da imam u kolekciji sasvim dovoljno proizvoda i nema potrebe da neke određene prenamjenjujem i pokušavam koristiti. Ono što ne valja, jednostavno ne valja i nema tu okolišanja poput- krasno je pakiranje, skup je proizvod, poklon je. 
Tako je i ovaj ruž koji ću vam danas pokazati poklon za Božić od drage A Lady. Još se jednom želim zahvaliti Aniti na poklonu jer da nije nje, upitno je kada bih se našla blizu Nyx-ovih dućana da nešto kupim. 

Nyx Silk Indulgent

Kao što rekoh, tema ovog posta je naizgled prekrasan tekući ruž- Nyx Lingerie. 
Pakiranje ruža je krasno. Dolazi u akrilnom plastičnom pakiranju sa crnim čepom na odvrtanje. Na pakiranju su otiskani logo brenda, naziv linije ruža, sastav proizvoda, gramaža, rok trajanja. 



Nijansa koju sam dobila je Lipli- 22 Silk Indulgent. Riječ je o krasnoj nude pink nijansi. Svatko voli krasne nude ruževe pa tako i ja. Iako u zadnje vrijeme ih baš nisam kupovala jer jednostavno si sada sa njima izgledam dosta isprano i ostarjelo. 

Nyx Silk Indulgent

SASTAV:
Isododecane, Mineral Oil/Paraffinum Liquidum/Huile Minérale, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Disteardimonium Hectorite, Polycyclopentadiene, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Barium Sulfate (CI 77120), Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Blue 1 Lake (CI 42090), Red 6 (CI 15850), Red 7 (CI 15850).

Nyx Silk Indulgent

Pakiranje ruža sadrži 4 ml proizvoda što je po meni malo s obzirom da primjerice Trend it up sadrži 5, a Avon Mark 7 ml i uz to sve su još cjenovno povoljniji. 
Rok trajanja je 18 mjeseci od otvaranja. 

Aplikator ruža je plosnat, malo zakrivljen, spužvast i dosta dugačak za moj ukus. Možda vam na slikama neće baš tako djelovati, ali ja imam tanke usne te mi ovi malo duži aplikatori odmažu pri nanošenju ruža.  Najidealniji mi je aplikator Avon Mark tekućih ruževa (čisto da možete usporediti). 



Sam ruž je lijepo kremast i odlično pigmentiran. Finiš koji ostavlja na usnama je u potpunosti mat. Nema nekih mirisa, barem ja ne osjetim ništa posebno. Što se tiče tih navedenih karakteristika, ruž je stvarno dobar.
Zbog čega onda meni zaslužuje negativnu ocjenu?
Dakle, kao što rekoh aplikator radi probleme pa sa oprezom moram nanositi ruž, posebno uz sam rub usana zbog nemirnoće ruku. Jedan sloj je dovoljan da prekrije usne, ali neravnomjerno. I dok ja pokušam ispraviti dio koji nije ravnomjeran, ostatak ruža se osuši pa to sve skupa izgleda užasno. I tako možemo u krug. Također, stvarno ne preporučujem više od jednog sloja jer se ruž toliko zabetonira u usne da ga je kasnije užasno teško skinuti. Bilo da koristim vlažne maramice, umivalicu, micelarnu, moram jako dobro istrljati usne da ga skinem. Vama koji volite ove ruževe, to će biti samo plus jer ruž kad sjedne na usne onda stvarno sjedne.  Doslovno se uvuče u sve i jednu brazdicu i crtu na usnama te naglažava suhoću usana. Vjerojatno zato što je on sam dosta težak, isušujuć te uopće ne hidratizira usne. Izgleda i ponaša se vrlo krečasto. Također, lijepi se. Ako nešto ne volim kod tekućih ruževa to je onda težina na usnama i ljepljivost. 

Nyx Silk Indulgent

Isto tako, ne sviđa mi se kako izgleda na meni. Možda na slikama iz daljine to sve skupa ne djeluje kao apsolutna katastrofa, ali meni je. Vjerojatno znate onaj osjećaj kada vam sve smeta kod ruža, od nanošenja, sušenja, suhoće usana, nagaska brazdi, lijepljenja pa sve do osjećaja kreča na usnama. 
Unatoč tome što ovaj proizvod nije za mene, drago mi je da sam ga isprobala. 


Nyx Silk Indulgent

Za sam kraj posta ide swatch ruža na usanama da vidite o čemu vam pričam. Užas živi. Tko želi da mu usne tako izgledaju?! Nitko. 

Nyx silk indulgent

Inače, Nyx Lingerie ruževi su vrlo hvaljeni zbog svoje kvalitete. I sama sam čitala postove i gledala swatcheve i jednostavno ne mogu vjerovati da je to iz iste linije ruževa. Stvarno sam očekivala tekuće čudo. Bit ću i ja realna i priznati da u svakim linijama određenih proizvoda ima neki fail te izgleda da je u ovoj Lipli liniji upravo ova nijansa (Silk Indulgent). Nemate moje preporuke i ovu nijansu preskočite u širokom luku. 
Da li ću isprobati još koji nijansu? Možda. Ako ne budem imala ništa pametnije.
Također, ako mislite da je ovo kraj Nyx kozmetike na mom blogu- nije. Uskoro ću vam tipkati o jednom win proizvodu koji me oduševio. Jer to vam je život. You win some, you lose some. 


Kakvi su vaši dojmovi ovih ruževa?
I da li je itko slučajno isprobao ovu?

Kissi kissi
G


You Might Also Like

2 komentari

  1. Inače nisam ljubitelj tekućih ruževa.Drago mi je zbog recenzije,mislim da ipak neću probati

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, a bome sad ni nemam namjeru, baš loše izgleda i usne me zatežu na sam pogled tvojih fotki. :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images