L.O.V kozmetika (metalik i mat ruževi)

utorak, siječnja 30, 2018

Napokon Vam donosim prve dojmove L.O.V  noviteta koji su prije par tjedana stigli i do mene. 
Ovo nije prvi put da se susrećem sa brendom. Prijašnju recenziju heatful healthy glow rumenila iz standardne postave možete vidjeti na linku: OVDJE
Ukoliko niste upoznati, L.O.V je treći brend tvrtke Cosnova koja inače drži liniju Essence i Catrice kozmetike. L.O.V je u odnosu na njih namijenjen ženama sa 30+ godina koje traže emociju, užitak, pažnju i ljubav od kozmetičkog brenda. Isto tako to ne znači da ako ste mlađi da ovo nije brend i za vas. Danas ću Vam prenijeti svoje prve dojmove o novim proizvodima pa možda nađete nešto i za sebe. 

Post ću započeti sa napomenom da su svi proizvodi došli zaštićeni folijom što je veliki pomak u odnosu na Essence i Catrice jer smo vjerojatno svi nešto kupili u drogeriji, došli doma i vidjeli da je netko proizvod već dirao. To vam se neće dogoditi sa L.O.V kozmetikom sigurno. Također, pakiranje sve i jednog proizvoda je savršeno, što ćete moći vidjeti i u nastavku posta.


LIPAFFIR COLOR&CARE METALIC RUŽ br.603- Bronze Sculpting


U ponudu su izašle četiri nove metalic nijanse (600,601,602, i 603), a ja sam na isprobavanje dobila nijansu 603. Sada sačekajte trenutak i pogledajte u to pakiranje. Nije li savršeno? Mislim da je. Pakiranje je rose gold nijanse sa crno otiskanim logom brenda. Sa stražnje strane se nalazi etiketa sa informacijom iz koje linije je ovaj proizvod, a na dnu je otiskana sama nijansa i njen broj. Čep ruža se lako skida, sa ostatkom pakiranja je pričvršćen magnetom. Ne djeluje mi nešto stabilno, ali nisam ga još nikud nosila sa sobom pa ne znam da li se otvarao u torbi. 
Na samom proizvodu je također otsikan naziv i logo brenda. Ruž djeluje vrlo luksuzno što je vjerojatno i namjera brenda. 
Da odmah spomenem, ja osobno nisam fan metalik ruževa i vjerujem da nikada neću biti.
Ovaj ruž nudi odličnu pigmentaciju, prekriva usne jednim potezom. Tekstura je vrlo kremasta i klizeća pa ruž zna malo pobjeći te s toga pripazite sa nanošenjem. Trajnost mu je osrednja, nije mi preživio jelo. Potrebna je nadogradnja kroz par sati. Ono što je super je da se ne urezuje u brazdice na usnama i ne isušuje usne. Vrlo je hidratizirajuć. Sama nijansa je brončana sa metalik odsjajem i meni osobno ne paše i ne sviđa mi se kako izgleda kada ga nosim. Možda će netko drugi reći da mi stoji, ali ja jednostavno se ne osjećam ugodno sa ovom nijansom. Pogledat ću u drogerijama kakve su ostale nijanse. 
Količinski dobijete 3,7 grama proizvoda koje je najbolje potrošiti unutar 36 mjeseci od otvaranja. Cijena mu je 78,90 kuna. 




LIPAFFAIR COLOR&CARE MAT RUŽ br. 950- Guilty Conscience




Novih nijansi mat ruževa je stiglo nešto više (900,910,920,930,940,950,960, i 970), a ja sam dobila nijansu 950. Još jednom, koliko je cool pakiranje? Precool, jel' da? U potpunosti je crno i mat. I odmah da napomenem, ostaju otisci prstiju na njemu pa ja jako pazim kod korištenja, obavezno očistim pakiranje. Freek! Mat ruž mi je na prvu djelovao savršeno. Napokon neka nijansa koja će mi odgovarati. I odgovara teksturom koja je teža, kremasta, koja ostaje na svome mjestu, a finiš u potpunosti mat i puderast. Ruž je odlično pigmentiran. Zbog te malo teže teksture ruž osjećam na usnama dok ga nosim jer je jednostavno težak. Također, treba pripaziti pri nanošenju da vam ruka malo ne odluta jer se ruž teže briše. Ne isušuje usne, ali obavezno prije korištenja nanosim balzam. Što se tiče same nijanse s vremenom će se malo izgubiti na unutrašnjem dijelu usana pa ju popravite s vremena na vrijeme. Trajnost mu je bolja od metalik ruža. Što se tiče same nijanse, ona je bogata dark nude plum nijansa i idealna je za zimsko razdoblje. Količinski ga dobijete nešto manje od metalik ruževa- 3,5 grama i trajnost mu je 18 mjeseci od otvaranja. Cijena je ista- 78,90 kuna.


Kakvi su vaši dojmovi o L.O.V. ruževima?
Pišite mi koje su vam se nijanse svidjele da i sama znam otići u šoping po njih.

Kissi kissi 
G


*PR PROIZVODI

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images