ALVERDE ROSE TINTED HIGHLIGHTER

subota, prosinca 02, 2017


Za rođendan sam na poklon dobila ovaj "lak za nokte" i blogokolegici Mean Green Queen odmah napisala da mi je uzela odličnu nijansu i da ću to definitivno nositi na noktima. Fail!!! Ovo uopće nije lak za nokte, a ja sam se naučila da odmah ne pretpostavljam da nešto što nalikuje na lak je lak za nokte jer ne mora uvijek biti taj slučaj. 


Riječ je o Alverde highlighteru koji dolazi u staklenoj bočici u kakvima obično dolaze lakovi za nokte, pa je zabuna opravdana. Bočica je veličinom skoro identična bočicama za lakove.  Staklena je i čvrsta te mislim da ako bi vam slučajno ispala  iz ruku, highlighteru ne bi bilo ništa, preživio bi pad. Bočica sadrži 10 ml proizvoda i na mojoj bočici je naznačen rok trajnosti do 5 mjeseca 2018, tako da iskreno sumnjam da ću ga stići potrošiti.  


Bočica je staklena i prozirna dok je čep na odvrtanje u zelenoj nijansi. Aplikator koji dolazi uz highlighter nalikuje aplikatorima za korektore ili sjajila. Osobno nisam fan takvog aplikatora kod ovakvih proizvoda iz razloga što ne znam kako ću proizvod grabiti kad ga ostane na dnu bočice, a i pumpice su više "čišće" za korištenje.


Dobila sam rose tinted highlighter, a u ponudi također imate Sun kissed highlighter. 
Ovaj rose tinted djeluje blaže, suptilnije i prikladniji je za svaki dan i za ovo zimsko razdoblje dok smatram da sun kissed više odgovara ljeti budući da ostavlja zlatni odsjaj te divno istakne osunčanu put što ste mogli vidjeti gore na linku za post od Mean Green Queen.



Highlighter je tekuće teksture i lako se blenda. Treba mu malo vremena da sjedne i da se fiksira na kožu i moći ćete ga slobodno nadograđivati prije toga. Iako se na slikama to ne vidi (slikano u unutrašnjem prostoru), highlighter sadrži blagi rozi tint, ali sveukupno djeluje vrlo srebrenkasto. Sadrži sjajne čestice i na suncu se krasno presijava. Kao što rekoh taj efekt se ne vidi ništa posebno u unutrašnjem prostoru, što je i logično jer highlighteri naviše vole sunce.  


Highlighter se lijepo blenda, da se nadograđivati, ne isušuje normalnu kožu, malo naglašava borice, ali ništa strašno. Moja put je inače jako bijela i highlighter se ne vidi nešto pretjerano na meni. Vjerojatno bi da ga nadograđujem sa neka tri sloja, ali nema potrebe jer inače ni ne preferiram da mi jagodice blješte. Ono što me oduševilo je da i taj jedan sloj koji nanosim traje skoro čitav dan. Trajnost mu je odlična. Ne miče se sa lica. Odlično surađuje sa tekućim puderima, dok sa onima u kamenu baš i ne pa moja preporuka vam je da malo lakše nanosite puder u kamenu tamo gdje planirate nanositi ovaj highlighter. Jedina mana koju sam mu ja našla (osim toga što nije namjenjen osobama jako bijele puti) je miris. Općenito Alverde proizvodi imaju svoj karakterističan miris po nekim uljima ili smrdljivim martinima (hahaha). Sva sreća pa miris ubrzo ispari i kasnije ga nećete ni osjetiti. 


Cijena: 27,90 kn
Dostupnost: DM, Muller, itd. 


Jeste li isprobale ove proizvode?
Koristite li općenito Alverde kozmetiku?
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images