Sweater Weather Tag

petak, studenoga 20, 2015



Nije tajna da volim čitati tag postove, a i pisati ih. Smatram ih iznimno zanimljivim te se pomoću njih više povežem sa autorom. Uvijek otkrijem nešto novo, a čak i nađem sličnosti. Imala sam želju tipkati ovakav post i prošle godine, ali sam jednostavno zaboravila. Sada se želim zahvaliti GLEETREE92, SWEET ABOUT ME i MAKEUPANDOTHER na nominacijama pa mi je ova tema neizbježna. Krenimo...



Favorite candle scent?
Iskreno, ne palim nešto često mirisne svijeće, but when I do...biram isključivo miris vanilije zato što mi paše u svako godišnje doba i uz svako raspoloženje u kojem bi se nalazila. 

Coffee, tea or hot chocolate?
Presmiješno pitanje?! Trebam li uopće odgovarati?!....




What's the best fall memory you have?
Ne sjećam se jer sam većinu jesenskog razdoblja prospavala :) Just kiddin.. Svake godine iščekujem otpadanje lišća zbog jedne jedine stvari, a to je šetnja kroz šumu- a pod nogama šuštiiii li ga šušti. Najradije bih se bacila na to lišće i valjala. 




Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged liner?
Prije par mjeseci bih zasigurno rekla da je to winged liner...ali sada ipak više preferiram tamnije usne.
Ne znam tično što se tu dogodilo, ali mi je drago da sam se napokon malo odmaknula od sigurne zone nude ruževa.





Best fragrance for fall?
Ako ću gledati na striktno miris, imam dvije podjele. Naime, kod losiona (njih najčešće "nosim") za hladnije razdoblje biram miris vanilije, točnije spicey vanilla. Mljac je i svaka osoba koja ti se približi može ga namirisati. A ako ću birati baš parfem, moj jedan jedini (uvijek bio i ostao) izbor je Bvlgari. 



Favorite Fall meals?
Paaa, nije da inače imam jela koja su mi omiljena po sezonama, ali recimo da u ovo razdoblje malo više uživam u jačoj i težoj hrani kao što su sarma, punjene paprike itd. Kod mene vam to ide klasično- ljeti lagano, zimi teško :) 


What is autumn weather like where you live?
Trenutno je kod mene sunčano, ali vjetrovito. Inače je moje podneblje sklono padalinama u jesen, ali ove godine smo to nekako izbjegli. Na svu sreću, budući da smo prošle godine i plivali i branili se od poplava ( A Lady bi to moglo biti poznato :) ). Ma vrijeme je ludo i to mi uopće nije čudno. Gledam vijesti i vidim da me sutra čak očekuje i snijeg. Pa nemreš vjerovat...







Most worn sweater?
Trebala sam vam ga fotkati, ali nisam aktivna danas niti malo i ne daaaa mi se. Uostalom, grozan je, sivi sa pink crtama. WTF! Ali inače najviše preferiram dukse. Tako i za muža najviše kupujem sive dukse. Nedavno mi je rekao-de više zajebi sa tom sivom bojom. Lol. Šta ja znam, kad vidim crnu, crvenu i sivu, normalno da ću izabrati sivu.


Must have nail polishes for fall?
Moj favorit su uvijek bili i bit će svjetlije nijanse. Bila jesen ili ljeto, ja volim uredne i svijetle nokte, za sebe. To ne znači da druge nijanse ne volim vidjeti na drugim ljudima. Naprotiv, obožavam čitati postove i gledati sličice nekih ludih nijansi. Samo to nije moj osobni odabir. 
Football games or jumping in leaf piles?
Već sam na ovo pitanje odgovorila...skakanje po lišću definitivno, ali ne i skupljanje istog lišća u hrpu.

 Skinny jeans or leggins?
A đe trenerka?! Ako moram birati od ova dva ponuđena odjevna predmeta odabrat ću leggins, ali inače trenirka i duksa= najudobnija kombinacija.




Combat boots or Uggs?
Adidas. I naravno nisam ih fotkala jer sam lijena, ali sam ih našla na netu. Imam ih godinu dana i obožavam. Posebno zebra print. 

Is pumpkin spice worth the hype?
Štooo...lol..ne znam, nisam isprobala jer nemam gdje. Da li bih isprobala? Bi, zašto da ne. 

Ispričavam se na vulgarnom meme-u, ali morate priznati da ovaj mene paše u većini svakodnevnih situacija/konverzacija u kojima se nalazite. 


Favorite fall TV show?
Mislim da znate moj odgovor!




What song really gets you into the fall spirit?
Otrcano ću sada zvučati, ali definitivno mi se često vrti pjesma Sweater Weather by The Neighbourhood. 

I to bilo sve za ovaj kratki, ali slatki post. 
Nadam se da se niste zgražale mojim odgovorima, naime nisam niti malo maštovita ovih dana. Zapala sam u kolotečinu, stalno mi se spava i nemam energije, a ni volje za bilo što. Malo ću se odmarati pa ću vam pokušati za nedjelju spremiti post o jednoj paleti sjenila. Ništa ne obećajem, ali pokušat ću se probuditi i potruditi.

Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi 
G

Većina slika je skinuta sa Google Images.

You Might Also Like

18 komentari

  1. Umalo nisan pljunila keanua hahahahah <3
    Pa ja neznan više, bolje mi pisat sta nismo odgovorile isto nego oko čega se slažemo :D
    Ijebenti sad cu mislit na sarme (kapulari se zovu u mene thefuck) cilo vrime. mmmmmmmmmmmm <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma keanu rulz :))))
      vjerojatno se neslažemo oko mog minimalističkog izbora lakova za nokte, al štaš :) forgive me my lord :DDDD
      ma željno iščekujem vrijeme sarme, jest ću ju svaki dan, onda ću se na proljeće čudit šlaufima na trbuhu...i tako svake godine :)

      Izbriši
  2. Hahah jesam se ismijala na ovaj dio sa pumpkin spice. I ja volim hladnije vrijeme zbog sarme :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. malo vulgarnog humora ne može škodit :D hahhahah
      sarma <3

      Izbriši
  3. hahahaha jesam se nasmijala...e nećeš vjerovat istu seriju i moj tata gleda...ovu ću mu sliku morat pokazat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tata rulz :) definitivno mu pokaži sliku, mene je nasmijala do suza :)

      Izbriši
    2. ma tata mi je legenda :D i ne kažem to samo zato što je moj tata :D

      Izbriši
  4. Svidja mi se tag :D :) Samo sto bih ja izabrala Ugg jer patike ne podnosim :D <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Sarma i skakanje po lišću, što ja zovem šuškanje <3

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahah pumpkin spice :D
    i sama sam često u trenirkama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je bila prva reakcija dok nisam provjerila što je to, i isprobla abih da imam gdje, zašto da ne :)))
      doma sam najčešće u trenirkama i nema mi boljeg i udobnijeg odjevnog predmeta :)

      Izbriši
  7. Keanu je vrh :'D
    A vanilija mirisne svijeće su <3 i meni su odlične za svako doba i raspoloženje, baš palim jednu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, dobro je, već sam se plašila da će vulgaran meme bit malo too much, ali drago mi je da većina vas ima dobar smisao za humor :DD
      ma marina, ja mislim da si ti moj drugi davno izgubljeni dio :)

      Izbriši
  8. Vanilija svijeće su najbolje :D i pjesma <3

    OdgovoriIzbriši
  9. i ja također obožavamm vaniliju,to mi je favorit među svim mirisima hehe :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images