Essence Sheer&Shine ruž za usne- 09 I feel pretty

utorak, studenoga 17, 2015


Nastavit ću niz postova o ruževima za usne sa jednim krasnim osvježenjem iz Essence-a.
Do sada sam svega isprobala par Essence ruževa. Razlog tome je što me uvijek više privuku njihove olovke za usne. Mislim da imam sve i jednu njihovu olovku za usne u kolekciji i teško mi je odvojiti jednog favorita. 

Ruž koji ću vam danas predstaviti je iz njihove Sheer&Shine linije.
Pakiranje ruža je plastično, lagano, ali sigurno za nošenje u torbi bez opasnosti da će se otvoriti samo od sebe i isprljati vam torbu. Poklopac ruža je proziran i u nijansi samog ruža. Na dnu pakiranja se nalazi etiketa sa oznakom nijanse ruža. 
Ruž možete kupiti po cijeni od 16,90 kn i za tu cijenu ćete dobiti 3,5 grama proizvoda. 



Nijansa koju sam dobila je broj 09- I feel pretty
Tekstura proizvoda je kremasta. Ruž se lagano nanosi, prozračan je i klizi na usnama.
Ne urezuje se u linije usana niti ih isušuje što je jedan ogroman plus ovom proizvodu.
Finiš koji ruž ostavlja na usnama je glossy. 
Sam swatch ruža ili nanošenje jednog sloja ruža na usne ostavlja  blagi pigment prigodan za svakodnevni, čak i poslovni makeup. Prilikom prvog swatch-anja pigmentacija me nije nešto oduševila. Štoviše, vrlo me podsjetila na Maybelline Color Whisper ruževe. 
Ono što me kasnije oduševilo je pigmantacija prilikom nadogradnje. Naime, ako nanesete dva, tri sloja ovog ruža na usne, dobit ćete dublju i pigmantiraniju nijansu. I to mi je super, zato što je ovaj ruž jedan odličan primjerak koji se može stalno nositi u torbi i u slučajevima ako sa posla/škole idete u izlazak s njime si možete promijeniti cjelokupni makeup. 


SASTOJCI:
RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, POLYETHYLENE, ETHYL VANILLIN, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SODIUM SACCHARIN, AROMA (FLAVOR), BENZYL ALCOHOL, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Na slikama možete vidjeti jedan nanešen sloj ruža. Nijansa je dosta prirodna i suptilna sa naznačenim sjajem. Žao mi je što vam nisam slikala usne sa dva, tri sloja da možete vidjeti razliku sa nadograđivanjem. 
Budući da je ovo kremasti i sheer ruž za usne trajnost mu je osrednja (1-2 h).  Potrebno je s vremena na vrijeme popraviti nijansu na usnama. 



U Essence ponudi možete naći trinaest Sheer&Shine nijansi. 
Za manje od 17 kn smatram da se ovaj ruž isplati kupiti. 
Još bih voljela isprobati nijansu br. 07 Sparkling miracle i već si pišem wish listu za Božić.

Jeste li isprobale koji Sheer&Shine Essence ruž za usne?
Imate li koju nijansu za preporučiti?

P.S. Samo da vas podsjetim da je darivanje u suradnji za Essence i Catrice kozmetikom još uvijek aktualno, ako se niste prijavile- ne znam što čekate. :)
Slobodno sudjelujte- OVDJE.

Da razbijem teme postova o ruževima za sljedeći ću vam spremiti jednu divnu paleticu.
Hvala vam na čitanju, 
Kissi kissi
G

*PR PROIZVOD

You Might Also Like

29 komentari

  1. Deluje dosta nežno a ja sam sad u fazi jakih ruževa. Inače više volim njihove olovke od njihovih ruževa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi je žao što nisam slikala više nanesenih slojeva, tako nijansa postaje dublja i tamnija, stvarno se da kombinirati i za dnevni look i za noćni :)

      Izbriši
    2. Također! Sama boja ruža izgleda intenzivno,ali pri nanošenju i nisam baš impresionirana. Ako već stavljam ruž,neka se vidi. :)

      Izbriši
  2. U pa lijepa je nijansa, meni i ovako slabije pigmentirana odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam Candy Love, prekrasna boja, nesto izmedu nude i neke njezno breskvaste boje.
    Iako, razocarala me dugotrajnost ruza, na usnama mi traje vrlo kratko, cak manje od 1h

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ne hidratiziram usne prethodno, trajnost mi je bolja, ali naravno nedovoljno naspram nekih drugih ruževa. Naravno treba uzeti u obzir teksturu i da inače kremasti ruževi traju kraće od primjerice mat..sve u svemu, lijapa nijansa,... pogledat ću candy love :)

      Izbriši
  4. Ovi ruževi mi nikako ne leže. Nekako kada ga nanesem na usne imam čudan osećaj. Dok oni drugi ruževi u crnom pakovanju su mi bas fini. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ¸Drago mi je da znam da više preferiraš one klasične u crnom pakiranju, pogledat ću malo i njih :)

      Izbriši
  5. Meni se jako dopada ova boja, tako mi deluje elegantno i otmeno :) Predivno! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam dva Essence ruza, ali nekako me ne privlace vise. Ovo je divna nijansa, ali cu preskociti. Vise volim pigmentiranije ruzeve i da su mat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama preferiram mat ruževe kao i ti :) ali ovom dajem plus, jer odskače od moje sigurne zone :)

      Izbriši
  7. Prelijepa nijansa! Imam ovaj ruž u nijansi 01. Nijansa mi nikako ne odgovara, ali tekstura ruža je odlična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače ne preferiram ovu teksturu ali mi je drago da sam isprobala ruž i što mi se svidio :)

      Izbriši
  8. Uuu kakva boja, odusevljena sam, mislim da bi i meni fino stajao. Gledala sam ove ruzeve u DMu i pitala se kakvi su, ma sigurno cu kupiti neki, ponekad dobro dodju i laganiji ruzevi, za promenu :). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidio :) sa nadograđivanje se nijansa produbljuje i postane tamnija, stvarno lijepo izgleda na usnama :)

      Izbriši
  9. Divno izgleda. Baš je nježan i topao. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam nijansu 07 sparkling miracle i obožavam ju :) Sviđa mi se što osim boje ima i njegujuću formulu te je jako ugodan na usnama :) Tvoja m+nijansa mi se također jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat ću Sparkling miracle :) drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images