September favourites

srijeda, listopada 07, 2015

Drage moje, došlo je vrijeme za pregled najkorištenijih proizvoda i odvajanje onih najomiljenijih da bi se predstavili kao favoriti prošlog mjeseca. Osim kozmetičkih proizvoda, navest ću i par random favorita koji su me se dojmili. 
Krenimo s pregledom...


Ambalaža ovih Baleinih retro kremica mi je preslatka i presimpatična. Čuvam neka posebna pakiranja i nađem im novu namjenu nakon što potrošim proizvod. Tako ću vjerojatno i ovu kremicu prenamijeniti u skladište za ukusnice zato što je pakiranje preslatko da bi se bacilo. I da, znam da patim na lijepa pakiranja, ne morate mi to napominjati. :)


Tender Care box set sam vam prezentirala u postu OVDJE. Ako pratite Oriflame-ovu ponudu, onda ste sigurno upoznate sa njihovim univerzalnim balzamom od ruže. Isto tako, Oriflame je izdao Tender Care set koji se sastoji od 4 balzama koji vrlo dobro hidratiziraju, višenamjenski su, krasnog i luksuznog pakiranja, neobične ambalaže. Mislim da mi je najomiljeniji od vanilije, ali prošli mjesec sam više uživala u ovom od karamele. Jedina negativnija stvar vezana uz ove balzame je cijena. Na sreću, Oriflame uvijek ima nekakvih akcija, pa ako potrefite prikladnu cijenu, preporučila bih vam da ih probate. Ali samo na akciji, jer ni ja nisam luda dati 200 kn za balzame. 


Hladnije vrijeme koje nam slijedi je idealno za rumene obraze. Kome nije lijepa raščupana djevojka sa rumenim obrazima i tamnijim usnama?! :) 
Favorit za ovo nadolazeće razdoblje je klasik -Sleek rumenilo u nijansi Flamingo


Što se tiče proizvoda za usne, osim balzama, često sam posezala za još dva krasna proizvoda.
Golden Rose u nijansi br.70 sam vam već pokazala u postu OVDJE, pa se neću ponavljati. Samo ću nadodati da mi je ova nijansa razbila predrasude prema tamnijim ruževima.

Drugi proizvod sam vam isto tako swatch-ala, i to možete pogledati OVDJE. MUR Lip laquer je pristojno pigmentiran, da se nadograđivati, nije ljepljiv na usnama i fino miriše. Uglavnom, krasan je.


I napokon dolazi vrijeme za moje omiljene olovke za usne. Naravno da govorim o Essence olovkama. Iako mi je najdraža nijansa Satin Mauve, najčešće posežem za Soft Berry i Plum Cake.U ovom POSTU.


Još jedan Essence favorit, ali ovaj put topping. Jedino što sam zgrabila iz Nudes kolekcije je lak- Cupcake topping. I prekrasan mi je. stvarno volim šljokice i shimmer.


S dolaskom hladnijih godišnjih doba obaveze mi se smanjuju pa imam više vremena za posvetiti se sebi i raditi ono što me uveseljava. Tako svakog dana odvojim barem sat vremena za knjigu. Ovomjesečni favorit su Javne tajne by Nora Roberts. Inače, obožavam drame, trilere, krimiće, ali nekad je jednostavno potrebno pustiti mozak na pašu i prelistati koji sladunjavi ljubić, ili nešto takvog žanra. Eto, Mean Green Queen, ako te zanima knjiga, imaš preporuke, nije loša. Slobodno i meni baci koji naslov jer ću ovu vjerojatno sutra završiti. :)


Osim čitanja knjiga, najbolja razonda su mi igrice. Trenutno igram World of Tanks. To vas vjerojatno ne zanima, ali ako je slučajno itko upoznat sa igricom, cilj mi je doći do najboljeg nad najboljim tenkovima (po mom skromnom mišljenju), a to je WT auf e-100, pa T110E4, itd. Uglavnom, grafika je odlična i igra je tako *ebeno dobro napravljena da se svaki put zapitam kako im je to uspjelo. 
Slika tenka je skinuta sa Google Images, a kad i sama dođem za neka tri mjeseca do te švabske desetke znat ćete jer ću se definitivno pohvaliti. 

To bi bilo sve, za sada, što mi se svidjelo.
Imamo li išta zajedničko?
Ako imate kakvih preporuka, pretvorila sam u uho. :)

Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

19 komentari

  1. Super favoriti :) Sleek rumenilo je divno, morat cu ga dodati u kolekciju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Balea pakiranja kremica su mi preslatka ♥ prošle zime sam kupila jednu i eno je, još stoji neotvorena, ali svaki put kad vidim ova pakiranja mi dođe da kupim još koju, samo da ju gledam :D
    Sleek Flamingo je divno rumenilo, dobro si me podsjetila da bi ga mogla malo prošetati, dugo nisam posegnula za njim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kako možeš gledati u nju a da ne otvoriš :) lol, i meni je pakiranje krasno, a bome ih potrošim jako brzo, odlično mi pašu kremice :)
      E da, šteta da sjedi u ladici, i sama sam jedva dočekala hladnije razdoblje da ga malo koristim :)

      Izbriši
  3. Rumenilo je preee, moram si ga nabavit. :) Čovječe 200 kn za balzame, kaj je njima... fkt dugo nisam listala Oriflame... Hehehe, hvala na preporuki :D Već mi je i kolegica s posla preporučila Noru Roberts, al nezz zkj ju izbjegavam, nekak mi izgleda ko knjiga koju bi moja mama čitala. :3 Baš sam jučer pročitala od Lise Kleypas "Sponzor" to ti je prva u nizu triologije, al evo ta prva mi i nije nekak posebno sjela. Sad čitam od Julie James "Vjenčanje je krivo za sve" i ok mi je, pošto sam trenutno opsjednuta njenim opusom. Ako hoćeš odvjetnički ljubić pročitaj njezin "Zakon privlačnosti". :) Ja od igrica igram Candy Crush sagu, baš sam prava curica. :D Sry kaj sam se raspisala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš pogriješiti sa rumenilom, krasno je, uber pigmentirano, idealno za hladnija razdoblja :)
      Uh, Oriflame sada ima odličnih popusta na kvalitetnim proizvodima, pogotovo dekorativi..12.10. mi je rođ, pa ću se častiti...ali ovi balzami su fakat preveliki na cijeni..zato sam komentirala, ako ih netko ima na piku, da čeka popust :D too much...
      Nećeš vjerovat, al mama mi je dala tu knjigu... i to mi je prva pročitana od Nore, nije loše...stil pisanja mi se sviđa, onako baš je relaksirajuća a i intrigantna :) možda budem još koju njenu pročitala :D
      Julie James moram zapisati, a Candy crush mrzim iz dna duše, zato što sam na nekom nivou zastala, i više ni makac nikuda :D Damn you candy, damn you :D

      Izbriši
  4. Essence olovke obozavam, mislim da ne postoji devojka kojoj se ne svidjaju. :)
    Oriflame zastitni balzam sam koristila i super su, slazem se sa tobom da je cena malo visa nego sto bi trebalo da bude, ali cesto daju akcije razne pa je to okej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš, olovke su dosta kvalitetne,a jeftine :)
      Balzami jesu dobri, ali ipak ne toliko :)

      Izbriši
  5. Flamingo mi divno izgleda...
    a soft berry i plum cake obožavam i sama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Flamingo je baš onako zimska nijansa... efekt prirodno rumenih obraza :D
      Jedne od najljepših nijansi njihovih olovki za usne :)

      Izbriši
  6. haha, i ja čuvam limene kutijice od kremica, pogotovo ako su LE, zadnju niveinu, tales, sam već pospremila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D ne znam zašto, ali od takvih nekih pakiranja mi se teško rastati :)

      Izbriši
  7. Balea retro kemice sam sve isprobala, no upravo mi je ta s malinom najbolja :D Meni su one ok kao kreme za ruke :) Nisam ni znala da su ti Oriflame balzami tako skupi,, više se isplati onda kupiti Nuxe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjetila sam se tebe pri kupnji :) Baš mi pašu na licu, odlično mi hidratiziraju kožu :D
      Ma da, i sama sam se iznenadila...koji vrag, balzami jesu dobri ali opet ne toliko :)
      Srećom našla sam ih na akciji, i meni se isplatilo jer sam ja osoba koja tjednom troši labelo, ja sam ovisnik..pa tak i tak slične novce potrošim, pa sam radije kupila ova 4 i imam ih već jako dugo, dosta traju...pa mi se sa popustom isplatilo,,inače ne bih kupila :)

      Izbriši
  8. Oriflame balzami su mi super. Trenutno trošim višnju, a kokos iz zalihe ću napasti ovu zimu :) Essence olovke isto odlične, uvijek kad mi treba nova posegnem za njima u trgovini. Omjer cijene i kvalitete i više nego dobar! Šljokavi lakić mi se jako sviđa, ali nisam ga ugrabila :( A za knjige se u potpunosti slažem, dobro je neki put pustiti mozak na pašu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Višnja je isto krasna, ona i vanilija su divne...karamela je posebna i sada mi jako paše s ovim hladnijim razdobljem..možda mi je kokos najmanje drag...ali eto, kako kome koji miris paše :)essence olovke su nešto najbolje što je u zadnje vrijeme preplavilo tržište :)
      Treba se malo i relaksirati :)

      Izbriši
  9. Koristim ovu priliku da ti cestitam rodjendan :) - dakle, srecan ti rodjendan, da budes zdrava i srecna, i da ti se ono sto zelis brzo i lako ostvari ! Puno pozdrava od Kristine :* !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 Hvala ti Kristina puno :) žao mi je što nemaš facebook da se možemo i čuti :/ ako slučajno imaš ili instagram ili twitter, javi :)

      Izbriši
    2. Nemam nijedno od toga, nisam tip od drustvenih mreza :) Ali nema veze, nastavicemo da se druzimo makar ovako, pratim te od samog pocetka jer sam videla po tvojim tekstovima da si cool cura. To i sada mislim :) Kristina

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images