Desk tour pt.2

nedjelja, listopada 18, 2015


Pozdrav divne dame. 
Za ovaj nedjeljnji post vam donosim jedan make-over.
Kada vidite što sam napravila, sigurno ćete pomisliti- Wtf, zaštooo? Zašto si uništila normalan komad pokućstva?
Zato što imam dobar razlog za to.
U postu OVDJE sam vam pokazala jedan stari stolić za kompjuter kojeg moj muž ima još od svoje srednje škole. Namijenjen je za kompjuter. 
Budući da ja u svojoj sobici nemam mjesta za svoj laptop, željela sam promijeniti izgled stoliću i iskoristiti ga za laptop. 
Budući da je stolić još uvijek u odličnom stanju, htjela sam ga prilagoditi sebi i stvoriti si mali inspirativan kutan gdje ću većinom boraviti kada tipkam svoje postove.



Budući da je bijela glavna boja koja prevladava u mojoj sobi, skoro sav namještaj je bijel, željela sam nešto šareno, što će odudarati od većine drugih stvari.
Najjednostavniji načini za promjenu izgleda na stvarima (a i ljudima :) ) je bojanje, farbanje ili prekrivanje. Budući da sam netom prije ovog DIY projekta krečila sobu, nije mi se dalo farbati stolić. Zato sam kupila tapete za drvo i nalijepila ih na stolić. 
U prvom dijelu ovog posta, vidjeli ste da je stolić tipičan i drveni. Drveno pokućstvo mi nije primamljivo. Vjerujem da je to iz razloga što su moji roditelji čitav život uzimali i imali drvene nijanse u kući. Ja u svoju pak unosim više bijelih stvari, pokoja crna te nekoliko kričavih dodataka.



Isto tako, strašno volim mramor i njegove uzorke. S toga, odlučila sam da ću stranice stolića oblijepiti tapetom s uzorkom mramora. Stranice su opet svijetle i bijele, ali mramorasto prljave. 
Gornju plohu stolića i ladicu (koja je inače namjenjena tastaturi) sam prekrila tapetom koja slavi grad New York. Prekrivena je motivima Soho-a, Broadway-a, Brooklyn-a i unosi taman dovoljno boje koja hvata pogled čim se kroči u sobu. 
Znam da ta dva printa nikako ne idu zajedno, ali se meni krajnji rezultat toliko sviđa zato što jako volim mramor i kričavost.


Što se nalazi na stoliću?
Na gornju plohu sam smjestila svoj laptop. Frajer ima 8 godina i još uvijek radi kao konj. Jako sam zadovoljna njime. Također, laptop ima svoj hladnjak. Sa lijeve strane laptopa se nalazi neizostavna krema za ruke te balzam za usne. 
Pokraj njih je mala akrilna posudica u kojoj stoje sticky note-si.


Kada izvučem ladicu namjenjenu tastaturi vidim svoj planer 2015.-e, a također sam se već opskrbila i planerom za 2016.-u. Uglavnom, ova ladica mi služi za odlaganje stvarčica koje mi trebaju za piskaranje ili stvarčicama vezanih uz bloganje. Kao na pr, katalozi, baterije za fotić, olovke, još koja krema za ruke, itd.


Pokraj stolića imam inspiration board koju sam kupila u Bauweltu. Mislim da je koštala manje od 20 kn. Uzela sam ukrasnu krem vrpcu i čavlom ju zakucala sa stražnje strane ploče te pribadačom ju utisnula u zid. I to je to, inspiration board visi na zidu.
Na ploči je trenutno moj senpai i mentor (LOL) PewDiePie, koji inspirativni natpis i poruka koju sam dobila uz poklončić koji mi je poslala moja Marina. <3


I tako sam vam ja promijenila i osvježila izgled jednog starijeg komada namještaja.
Što mislite o tapetama za drvo? 
Jeste ih primjenjivali?
I što mislite o mom konačnom rezultatu?

Kissi kissi
G



You Might Also Like

30 komentari

  1. Da nisi napisala da su tapete ne bih ni pomislila. Izgleda predobro. Pitam se ima li se ovo gdje kupiti u Sarajevu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da? I meni izgleda kao takav stolić, a ne da je od drveta i samo prekriven tapetom.. Tapete bi se trebale naći u centrima koji sadrže materijale za gradnju...pr, Bauwelt, Obi, Uradi sam...ili bilo kakavom centru tog tipa..ne znam koje sve izbore centara imate u Sarajevu, ali se raspitaj u nekom građevinskom.. kod nas najveće tapete (rola) košta 10 maraka, pa su cjenom relativno prihvatljivi...jer bolje je dati 20 maraka i prekriti stolić nego ići kupovati novi koji bi izašao mnogo više :) Hvala ti na komentaru :D

      Izbriši
    2. Moram se ubaciti,tapete ćeš naći u centrima tipa FIS,Merkator itd. Stoje u rolni kao ukrasni papir samo što je ovaj samoljepljiv,ja sam uzimala kod moje svekrve u radnji,na metar....cijene su oko 1,20km metar,pa vjerujem da se tako cijene kreću i na drugim mjestima,pogledaj ima raznoraznih :D

      Izbriši
    3. Evo, drago mi je Amila da si podijelila informaciju, jer uistinu ne znam gdje se može naći u Sarajevu jer ne živim ni približno blizu :)
      omg, i dosta je jeftino..granica sa Bosanskom Kostajnicom mi je jako blizu, pa si mi sad dala ideju da pogledam preko koliko se kreću cjene...vjerojatno sam za jeftinije mogla naći u Bosni.. :)

      Izbriši
  2. Odlicno izgleda, slazem se sa Sabinom ne mogu da verujem da su tapete. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. djeluju na sve drvene površine..ja sam i vrata prekrila, tako da izgleda kao da i imam nova vrata :) prozore i jedna druga vrata sam baš pofarbala, izgleda kao novo :) imaju čak i tapete za staklo..ali to nisam isprobavala jer nemam potrebu :)

      Izbriši
  3. Fora izgleda. :) I ja sam sva u preuređivanju sobe i sve nešto bijelo smo kupili jer isto tak cijelog života imam komade namještaja u njihovoj prirodnoj boji, tak da te kužim u potpunosti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. parents, right...samo hrast :) hahhaha, ja jedva dočekala svoju kuću da napokon mogu eksperimentirati :D

      Izbriši
  4. Odmah sam znala da su tapete,i ja sam isto uradila sa stolom jednim drvenim,počeo se guliti-i ja uzmem tapetu u istoj drvenoj nijansi i oblijepim gornji dio :D Tapete su mi odlične za mnoge DIY projekte,samo treba maštu uključiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma baš, daju se iskoristiti za toliko stvari, i super si obnovila stol..odmah izgleda novije i ljepše :) zašto kupovati novo i skuplje kada se može i neki malo stariji komad spasiti :)

      Izbriši
  5. OMG imaš moju poruku na ploči <3
    Te tapete su super, ja sam oblijepila jednu ploču pa mi služi kao podloga za slikanja jer nemam bijeli namještaj u sobi :/ Ali sada planiram neki makeover, bojanje zidova i kupnju bijelog stolića.

    Super je ispalo, malo živosti i boje nije na odmet. Najbitnije je da tebe inspirira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno <3 sačuvala sam ju i sada ju izložila :)
      baš to, meni se jako svidjela kombinacija jer obožavam te printove.. :)
      kao što rekoh, skoro cijela soba mi je bijela pa mi je bio potreban jedan komad da razbije tu bjelinu

      Izbriši
  6. Ma super je, mogla bih pokušati isto sa svojim stolićem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najlakši način za osvježiti izgled nekog starog komada :)

      Izbriši
  7. Super izgleda stolić, mislila sam da su ove gornje tapete u biti prozirna tapeta i ispod njege stranice iz časopisa :D
    A ove mramorne tapete imamo u kući, ali se ne mogu sjetiti gdje, mislim da police gdje su "fensi" čaše xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sada kad si spomenula i meni se učinilo :)
      obožavam mramor..a s tim tapetama se dobije baš neki fensi izgled :)

      Izbriši
    2. i meni se sviđa mramor, doza nekog glamura :D to me sjetilo u srednjoj smo imali neku pijanu profu iz računalstva i jedva da smo nešto radili, jedan sat smo morali crtati u wordu one razne oblike i pofarbati ih pa sam ja srčeko s nekim mramornim dizajnom ispunila profa mi samo rekla da je valjda takvo i moje srce hladno hahaha

      Izbriši
    3. hahhahaha, taj je profa onda baš bio prikladan za rad u prosvjeti xD

      Izbriši
  8. Jako domišljato. NY <3
    I ja bih takav inspiration board :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I vrlo jednostavan način da se najlakše osvježi izgled nekog starog komada :D A Inspiration board je možda još i lakši...ja sam za one DIY koji se naprave za 5 min :)

      Izbriši
  9. Zaista odlično izgleda, kada vidim ovakve postove bude mi žao što nemam tu dozu kreativnosti u sebi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je najnekreativnije što se može napraviti, jer vjeruj mi nisam ni sama niti malo kreativna...naprotiv, ovo je jako jednostavno, princip: odlijepi i zalijepi... i to je to :)

      Izbriši
  10. Predobar je stol ! I ove fore sa tapetama se nikada ne bi sjetila... Baš je slatki kreativan kutak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidjelo..znam da printovi ne idu jedan s drugim, ali se meni sviđa :)

      Izbriši
  11. DIS IZ BJUTIFULLL <3 Prekrasno, baš mi se sviđa i pomalo san ljubomorna jer se ja moran borit za mir (pc i sva mašinerija za blog u dnevnon boravku fucksake). Sve, sve sve mi se sviđa, ali isto malo, Pew EJ NU GA , znan daš me razumit. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 Ja sam svoju mašineriju odvojila od muževe inače bismo se stalno svađali čiji je red na dozu interneta :) hahhahaah :DDD

      Izbriši
  12. Super projekt sa još boljim rezultatom, stolić je prekrasan i totalno fora <3 I ja sam pokoji komad namještaja preuredila, ali uglavnom bojama i šarama u free style varijanti. Sviđa mi se jako ova ideja sa tapetama i možda se i ja okušam u nekom od slijedećih napada ludila na namještaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neka je i free style, bitno da se tebi sviđa i da voliš boraviti za preuređenim stvarima.. probaj jednom i sa tapetama, rezultati će ti se sigurno svidjeti :)

      Izbriši
  13. Odlična ideja za stolić koji izgleda predivno :D Usput si mi dala ideju kako starom stoliću dati novo ruho :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images