Benecos kozmetika (Happy Nails lakovi za nokte)

petak, studenoga 22, 2019

Drage moje, danas vam tipkam o temi koja nije previše zastupljena na mom blogu. Točnije, tipkam vam o kozmetičkim proizvodima koje obožavaju skoro sve pripadnice ljepšeg spola, a riječ je o lakovima za nokte. Budući da ja nisam neki ljubitelj lakova za nokte, na njih nisam ni obraćala previše pažnje tijekom svih ovih godina koliko imam svoj blog. Nije da lakove općenito ne volim nego više preferiram neutralne nijanse pa sam mislila da  tu nemate što zanimljivo za vidjeti (neutralne nisu nešto očaravajuće nijanse). 
Budući da se bliži vrijeme darivanja, a i black friday, pomislih da bi bilo zgodno pokazati jedan poseban brend ukoliko si želite uštediti nešto novaca prilikom kupnje. Pa ukoliko vas zanima o čemu je riječ, nastavite čitati!


Benecos lak za nokte_notino.hr

Jeste li čuli za Benecos kozmetiku? Ne? Niste jedini. U slobodno vrijeme obožavam gledati Notino stranicu i otkriti hrpu brendova za koje nikad nisam čula. Tako sam otkrila i Benecos. Budući da sam željela isprobati lakove, naručila sam Benecos Happy Nails lakove za njegu noktiju. U ponudi je osam nijansi, a ja sam izabrala četiri. Dvije su neutralne nijanse, a dvije su crvene. Crvene sam uzela zbog nadolazećih blagdana. Vjerujem da svi vi volite imati nešto crveno od kozmetike na sebi tijekom blagdana. Ok, da ne duljim previše, lakovi dolaze u staklenoj ambalaži sa čepom na odvrtanje. Količinski dobijete 5 ml proizvoda što se meni  na prvu učinilo malo. Kist je malen, vrlo precizan i olakšava nanošenje laka na nokte. 
Linija lakova je veganski proizvod, ne sadrži aceton. Sadrži avokado i biotin te tvari za jačanje noktiju. Lakovi bi trebali jačati nokte i činiti ih čvršćima te sprječavati lomljenje. To još nisam provjerila jer ih ne koristim dovoljno dugo, imam ih kod sebe tek nekoliko tjedana. 


Benecos nail polish_notino.hr

Nijanse koje imam kod sebe su ( s lijeva na desno): wild orchid (trula višnja), vintage red (klasična crvena, idealna za blagdane), bubble gum (neutralna sa rozim podtonom) i you-nique (neutralna sa sivim podtonom). Pigmentacija lakova je odlična, jednim slojem prekrivaju nokte. Najlošija nijansa po tom pitanju je you-nique jer je transparentna, ali svejedno je lijepa. Finiš lakova je sjajni, niti jedan od ovih lakova nije mat, ako vas to zanima. Trajnost im je osrednja. Budući da ja stalno nešto perem i ruke su mi konstantno u vodi, meni  lak na noktima savršeno nanesen izdrži neka tri dana. Ukoliko je situacija ista kod vas, produženje trajanja laka na noktima ostvarite sa nanošenjem baznog laka i nekog nadlaka. Sve u svemu, lakovi su uistinu lijepi. Ukoliko volite eksprimentirati sa raznim brendovima, imate moje tople preporuke da isprobate Benecos kozmetiku.

Benecos swatch nail polish_notino.hr

Budući da je zimsko razdoblje, a ja nemam naviku koristiti kreme za ruke te stalno nešto perem, kao što sam rekla i zbog toga sam zanemarila njegu ruku i noktiju. Zbog toga sam si naručila Diva & Nice Cosmetics grickalicu za kožicu oko noktiju i Skytech pomagalo za pogurivanje i uklanjanje kožice oko nokta. Ta dva brenda proizvode accessories za manikuru i stvarno su kvalitetni. Cijena im je normalna, u okviru svačijeg budžeta i nekako sam smatrala da njihovi proizvodi imaju prednost budući da proizvode samo pomagala (koliko sam saznala o njima) i pretpostavljam da ih rade kvalitetno i da će mi dugo potrajat. Također vam preporučujem da ih škicnete, posebno sada kada je vrijeme popusta na black friday.

Diva & nice cosmetics nail tools_notino.hr

Jeste li imale priliku isprobati koji od navedenih brendova?
Kakvi su vaši dojmovi?

Kissi kissi
G


*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images