Kako spakirati kozmetiku za putovanje?

ponedjeljak, kolovoza 05, 2019

Vrijeme godišnjih odmora i ljetovanja je u punom jeku. Bilo da idete na kraći ili duži odmor sigurna sam da sa sobom nosite i kozmetiku pa ću vam danas pokazati kako sam ja odlučila spakirati svoje potrepštine za jedan kraći odmor i možda vam dati ideju kako da i vi efikasno posložite svoje nužne proizvode.

Travel kit notino.hr

Prva stvar koju sam naučila tijekom proteklih godina je da se fokusiram na preparativnu kozmetiku.  Sa dekorativnom se previše ne zamaram. Obično ponesem maskaru, puder i sjajilo jer većinu vremena provodim bez šminke na licu. Kako se na odmoru odmara duh tako bi trebalo i tijelo.
 Na Notinu možete pronaći  Notino Travel putni set sa 5 bočica u koje možete presuti proizvode i izbjeći nošenje milijun full size proizvoda za par dana ljetovanja.

Putni set coral notino.hr

Ja koristim set sa koraljnim čepovima, a u ponudi imate i putni set sa bijelim čepovima. Bočice koristim za šampon, regenerator i gel za tuširanje. Dok posudice za kremu za lice i tekući puder. Nakon povratka sa putovanja jednostavno operem bočice i spremim u torbicu za iduću priliku. U slučaju da mi ponestane pr. gela za tuširanje uvijek mogu skoknuti u dućan po njega, ali budući da se mi uvijek negdje zadržimo samo tri dana (to je neki prosjek u obitelji koliko tko ima živaca) u bočici obično bude gela za tuširanje za tri dana. 

Putna bočica za parfem notino.hr

Drugi putni set sadrži Notino Travel punjivi raspršivač parfema ( u ponudi možete naći srebreni, rozi i crni i mogu se kupiti i zasebno bez travel seta ). Raspršivač je namijenjen za 5 ml parfema. Malen je i stane svugdje, estetski je divan. Imam običaj na ljetovanje nositi parfeme pa mi raspršivač uštedi dosta prostora. Jer ova dva putna seta koja vidite na slikama je sve što nosim sa sobom vezano uz kozmetiku. Samo još zguram maskaru i sjajilo. Torbice setova su prozirne, lako vidim gdje se što nalazi i moje vrijeme traženja proizvoda je svedeno na minimum minimuma i to obožavam jer se na odmoru ne želim zamarati s ničime. 

Saffee cleaning make up remover wipe notino.hr


Također, uz drugi travel set sam dobila tri Saffee micelarne vlažne maramice za skidanje šminke, što će mi upravo biti dovoljno za naredna tri dana odmora. Ovaj brend nikad nisam imala priliku isprobati, a budući da ga možete naći na Notinu, vidim da se im proizvodi orijentirani na čišćenje lica pa svakako pogledajte ako vas zanima.  

Korika eye patch mask notino.hr

Ako ste vi jedna od onih obitelji kojima i najkraći izlet donese bezbroj prepiranja, presvučenih pelena, smijeha, suza, stresa- dobrodošli u klub. S dvoje klinaca do dvije godine starosti ne da mi treba strpljenja nego mi treba kompletna detoksikacija uma i tijela. Korika SciBeauty maska za okoloočno područje  čuvam za povratak sa puta kada se u autu budemo svađali jesmo li trebali gdje drugdje skrenuti bez obzira što nas navigacija vodi. 


Kako vi pakirate kozmetiku za ljetovanje ili putovanje?
Nosite li zasebne torbice prepune šminke koje vjerojatno nećete koristiti ili ponesete samo ono nužno?

Kissi kissi
G




*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images