Vodič za šoping na ljetnom sniženju

petak, srpnja 12, 2019

Drage moje, ljetno sezonsko sniženje na Notinu je počelo! Pogledajte odličnu ponudu i omiljene proizvode na popustu. Da biste se lakše snašli, sastavila sam vam kratki post sa brendovima koji mene zanimaju i nadam se da vam bude bio koristan pri osobnom šopingu.


shiseido kozmetika notino.hr

Shiseido brend mi je već na vrhu glave. Čitala sam samo hvalospjeve o ovoj kozmetici, a ništa nisam isprobala. Najviše se želim počastiti posvjetljujućim puderom i maskarom. Jeste li vi isprobale brend i koji su vaši utisci te koje biste proizvode voljele zgrabiti?

max factor puder za lice notino.hr
Max Factor je jedan od mojih najdražih brendova već dugi niz godina, ali primjetim da nije velikoj većini drugih blogerica. Svatko ima svoje razloge zašto mu nešto odgovara ili ne, ali ja stojim do toga da ovaj brend ima kvalitetne proizvode ukoliko imate sreće da odgovaraju vašoj koži. Svi njihovi proizvodi za prekrivanje koje sam do sada isprobala su mi bili odlični. Ukoliko želite nešto i same isprobati, preporučujem Facefinitiy i Radiant lift pudere. 

bepanten notino.hr

Prije koju godinu nisam ni pomišljala da bih vam mogla tipkati o ovakvim tipovima kremica, zato nikad ne recite nikad jer neke stvari, tj. proizvodi mogu postati vaš najbolji prijatelj. Pri tome ne mislim na sebe nego na svoju djecu. Bepanten je naše malo blago u tubici. Bilo da se radi o osipu, crvenilu, suhoći kože, ogrebotini, on će sve sanirati. Stvarno smo isprobali hrpu kremica namijenjenih za djecu i ništa mojim klincima nije bolje djelovalo i pomagalo kao ova čarobna kremica. Svakako se opskrbite mamasite.



eucerin notino.hr

Tko još voli Eucerin preparativnu kozmetiku?? Hyaluron-filler mi je omiljena linija,a ukoliko tražite neku novu i odličnu noćnu kremicu toplo preporučujem Q10 active regenerirajuću noćnu kremu protiv bora. Neće vam u potpunosti maknuti bore jer to niti jedna krema ne može, ali dugotrajnim korištenjem uvelike može smanjiti nastanak novih. Koža je ujutro vrlo nježna, njegovana i hidratizirana. Stvarno odličan brend i odlični proizvodi. Ukoliko niste isprobale, iskoristite sniženje na Notinu i ušparajte si nešto novaca.

estee lauder double wear puder notino.hr

Ajme, da mi je kuna za svaki put kada sam čula da netko spominje ili piše o famoznom Estee Lauder Double Wear tekućem puderu sada bih bila bogata žena. Na žalost, puder nisam isprobala i pitanje je hoću li ikada. Jednostavno mi nikad ne dolazi na red za kupnju. Usprkos mojim moralnim dilemama- kupiti ili ne, stavljam ga u ovaj vodič da si ga vi uzmete ukoliko baš sada trebate puder i nije vam žao novaca. Stvarno mislim da s njim ne bih pogriješila i da je dobar koliko ga svi na sve strane hvale. 

nivea soft cream notino.hr

Evo mene sa još jednim brendom koji koristim na djeci. Nemam vam što posebno o Nivei pisati jer već sve znate. Kvaliteta, njega, pristupačna cijena. Prilikom svakog šopinga barem jedan proizvod ide u košaricu. 

makeup revolution by petra notino.hr

Makeup revolution je stvarno u zadnjih godinu, dvije ubrzao svoj rast na tržištu i često nam daruju krasne kolekcije. Meni se osobno jako sviđaju proizvodi iz  SophX kolekcije i preporučujem da si nabavite barem paletu sjenila jer je stvarno čista bomba pigmentacije. Nešto novija suradnja brenda je sa blogericom Petrom. Iskreno, nisam ju pratila i nisam upoznata sa njenim radom, ali pretpostavljam da je odlična u svom poslu/hobiju jer u suprotnom ne bi imala svoju kolekciju u suradnji s brendom. Tako da na ovom ljetnom sniženju bi si definitivno njenu paletu ubacila u košaricu.

olaplex kozmetički set notino.hr

I za sam kraj brendova na koje trebate obratiti pažnju ukoliko želite kupiti potrebne proizvode na sniženju je Olaplex brend. Ako niste upoznate, brend proizvodi proizvode za kosu. Luksuzne proizvode za kosu i ja sam vrlo zaintrigirana. Ako biste željele da natipkam usporedbu njihovog regeneratora od 170 kn i bilo kojeg običnog do 30 kn, pišite mi u komentarima i vrlo rado ću se upustiti u taj pothvat.

Kissi kissi 
G

You Might Also Like

1 komentari

  1. Čitajući postove zadnjih dana, vidim da sve blogerice imamo slične wish liste;)
    Znamo mi što valja ;)
    EL serum imam i kupi ga obavezno. Također, imam Eucerin serum, odličan je.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images