Justin Bieber's Girlfriend & The Key (parfemska voda)

ponedjeljak, lipnja 24, 2019


Justin Bieber parfume Notino.hr

Drage moje, možda svima današnja tematika posta neće biti toliko zanimljiva pa mi oprostite na tome. Ovaj post je posvećen većinom teenagerima i uvjerena sam da će ih zanimati jer ni sama nisam naišla na mnogo recenzija od strane blogerica vezano uz Justin Bieber parfemske vode. 

Girlfriend parfume Notino.hr

Budući da ja jako volim testirati i isprobavati parfemčiće koje na tržište izbacuju pop pjevači i glumci, bilo je samo pitanje vremena kada će i ovi doći na red. Parfemske vode sam odabrala prema mirisnim sastojcima što možete i vi na istom linku. Budući da sam sada više orjentirana na  cvjetno-voćne mirise, odluka je odmah pala na Justin Bieber's Girlfriend parfemsku vodu.

Justin Bieber Girlfriend parfume Notino.hr

On je dizajnom i ambalažom baš namijenjen za mlađu populaciju. Vrlo je šaren, interesantan i inovativan. Stvarno moram priznati da je izgledom fantastičan i da neće biti curice koja inače voli glazbu istoimenog pjevača da neće voljeti i ovaj parfem. On dolazi u ogromnoj kartonskoj kutiji, zaštićen je sa svih strana. Izgled bočice je vrlo šaren i zaigran sa otisnutim srcima na bočici. Sama bočica mi je preslatka, nisam do sada nigdje vidjela ovaj način pakiranja jer ona naime stoji omotana u plastične krugove kojima je gornji dio pričvršćen magnetom za donji. Mogu se lako otvoriti i možete u potpunosti izvući bočicu iz njih ili ne morate. Sama bočica je ljubičaste boje u obliku srca. Uglavnom, što drugo reći osim da je jako lijepo osmišljeno i izrađeno za gušt mlade populacije. 

Bieber Girlfriend Notino.hr

Što se tiče samog mirisa on je cvjetno-voćni.
Sastav glave čine: jagoda, kruška, kupina i mandarina. Srce čine: cvijet drva naranče, frezija, jasmin, marelica. Bazu čine: jantar, mošus, orhideja.
Miriši jako lijepo i ugodno. Prikladan je za svaki dan. Trajnost mu je osrednja, neće izdržati čitav dan na koži ali 6 do 8 sati hoće i to je sasvim dovoljno za djevojke koje nose parfeme u školu. Cijenom je vrlo prihvatljiv i idealan je poklon za sve mlade djevojke.

Parfume Bieber Notino.hr

Druga parfemska voda koju sam isprobala se zove The Key i ona je dizajnom i izgledom već malo više prilagođena starijim teenagerima i djevojkama u ranim dvadesetim godinama. Sama kutija je i dalje šarena ali u različitim tonalitetima ljubičaste nijanse i nije toliko šarena kao prethodna parfemska voda.


The Key parfume Notino.hr

Sama bočica je profinjena, elegantna i jednostavna. Staklena je i transparentna sa bijelim čepom. Jedini ukras na bočici je zlatna pločica na bočici sa privjeskom u obliku glazbene ploče i note na kojoj piše- you are all that matters to me. Kako bi se reklo- such a cliche. Ispričajte me, ali sada mi je smiješno kada vidim tako neke otrcane fraze za koje se smatra da su lijepe, privlačne i senzualne, dok sam i sama u teen danima padala na isto (faza zvana Backstreet Boys). 

Justin Bieber The Key Notino.hr

Miris parfemske vode je voćni. Glavu čine voćni tonovi, srce cvjetni, a bazu: mošus, drvo, vanilija. 
Ovaj miris mi nije toliko lijep i privlačan kao prijašnji, ali ne mogu reći da je loš. Ugodan je i lagan,  jednostavno nije toliko intenzivan koliko bih ja voljela da je. Trajnost mu isto nije jača strana, izdržat će par sati i onda ćete ga trebati ponovno nanijeti. 

The Key Justin Bieber Notino.hr


                 I drage moje biberovke, jeste li isprobale koju parfemsku vodu i kako vam se čine?
Kissi kissi 
G




*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images