Britney Spears- Private Show (Notino.hr)

srijeda, rujna 12, 2018



Pozdrav svima i dobrodošli na blog. Danas nam je na repertoaru još jedna mirisna poslastica sa Notina. Stvarno ne znam što se sa mnom događa u zadnje vrijeme, ali puno više škicam i naručujem sprejeve, toaletne vodice i parfeme. U zadnje vrijeme sam ih nakupila više nego li što sam u zadnjih par godina. Valjda je došla takva faza i trenutno uživam u širokom spektru mirisnih delicija koje posjedujem. Najnoviji slatkiš u mojoj kolekciji je jako dugo gledan na online shopovima pa sam ga napokon i naručila. Naravno, Notino se pobrinuo da parfemska voda dođe sigurno do mene. 


Na prvu me osvojio izgled bočice. Tako elegantan, profinjen, ženstven. Bočica je ujedno i prekrasan dekorativan dio na mom stoliću. Staklena je sa akrilnim rozim čepom. Ambalaža, točnije kutija u kojoj parfemska vodica dolazi je zaštićena celofanom te se unutar nje parfem pohranjuje u dodatnu zaštitu da bočica ne bi letjela na sve strane. Kutija ima dva naličja. Na jednom je slika Britney Spears u bijelom kako nanosi parfem, a na drugoj strani je otiskan logo na rozoj pozadini. Kutija je sa tom kombinacijom nalik samoj bočici.


Kao što ste mogli vidjeti, na Notinu imaju stvarno velik izbor Britney Spears parfemskih voda. Meni je najveći problem bio taj koju ću na kraju izabrati. Odlučila sam se za onu sa estetski najelegantnijom bočicom- Private Show. Parfem dolazi u bočici od 100 ml (i vjerojatno će mi trajati godinama), a cijenu ste mogli vidjeti na linku. Stvarno mislim da je za tu količinu cijena vrlo jeftina. 
Miris parfemske vode je cvijetno-voćni. Vrlo je lagan i lepršav. Prvenstveno bih rekla da je prikladan za toplije vrijeme. Trajnost mu je osrednja. Neće izdržati čitav dan na tijelu, trebat ćete ga špricnuti bar dva puta ukoliko želite da vam traje čitav dan. Meni osobno to ne smeta jer nikad ne izbivam iz kuće cijeli dan. Sastav parfemske vode možete vidjeti na slici ispod. 
A sama obilježja, točnije mirisne note parfema su:
Baza-jantar, mošus. 
Glava- kava, klementina, nektarina, šlag.
Srce-arapski jasmin, cvijet naranče.



Trenutno mi je ovo najomiljeniji parfemčić kojeg sam naručila sa Notina. Stvarno je divan. 
Jeste li isprobale nešto iz Britney Spears repertoara?

Kissi kissi
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images