Freedom ruževi- Bare & Pink Collection (Notino.hr)

nedjelja, srpnja 22, 2018


Drage moje, danas vam tipkam o ruževima koje zadnjih mjesec dana učestalo koristim. U biti doslovno samo njih i koristim. Od kad mi se stigla Notino narudžba za mjesec srpanj, doslovno guštam u svom izboru. Ruževi, koje ću vam pokazati u ovom postu, su od brenda Freedom kozmetike. Vjerujem da ste se već susretali, ako ne sa samom kozmetikom, onda vam barem brend nije u potpunosti nepoznat. 


Naručila sam si dvije lipkit kolekcije ruževa. Budući da ih imaju dosta u ponudi ja sam ziheraški odabrala  Bare i Pink kolekciju ruževa iz jednostavnog razloga što i inače najčešće posežem za takvim nijansama. Ukoliko se vi osjećate vamp ili preferirate crvene nijanse, imaju i takvih u ponudi pa slobodno pregledajte stranicu. 


Ruževi dolaze u kartonskim kutijama i svi su zaštićeni folijom (što možete vidjeti na slici ispod) te zahvaljujući odličnom pakiranju od strane Notino tima, svi proizvodi su jako dobro umotani u bubble wrap i možete biti sigurni da ništa neće stići oštećeno. 


Svaka kolekcija broji 5 ruževa, tako da sam sada bogatija za deset krasnih novih nijansi te svaki dan nosim različitu. Količinski svaki ruž sadrži 3,2 grama, full size su pa da ne biste mislili da su travel ili mini pakiranja u pitanju. 




Bare ili ti nude kolekcija ruževa se sastoji od 5 nijansi koje su sve u prirodnoj boji usana sa pink ili smeđim podtonom. Sve su vrlo nosive, prikladne za dan i idealne kada vam na brzinu treba malo nijanse na usnama. 


Ruževi su lagani, kremasti sa polumat završetkom. Ne isušuju usne već naprotiv imam osjećaj kao da nosim balzam za usne. Ne urezuju se u brazdice. Prelijevaju se preko usana pa je potrebno koristiti olovku za usne. Ruževi su srednje pigmentacije, potrebno ih je nadograđivati. Ovisno od nijanse do nijanse. Neke se veće pigmentacije (ruževi sa pink podtonom) a neke manje (sa smeđim podtonom). Također, sve bare nijanse su tople, nemate hladnih što je odlično. Ne znam za vas, ali mene hladne nijanse umrtve. Trajnost je nešto slabija, ali će bez problema izdržati dva do tri sata bez popravka. Iz tog razloga, kada obavljam šoping ili kad nekamo moram ići uvijek ubacim koji ruž u torbu za eventualne popravke. 


Swach nijansi možete vidjeti na slici ispod:




Što se tiče općih karakteristika ruževa (tekstura i finiš), pink linija je jednaka kao i bare. Nećete pogriješiti koju god da izaberete budući da su ruževi jednako lagani, kremasti i sa polumat finišom. Jedina malo veća razlika je ta što ovaj set sadrži dvije malo hladnije nijanse koje meni osobno ne odgovaraju, ali vam preostaju tri predivne pink/fuksijaste nijanse koje su mi već hit ovog ljeta. Također, razlika je i samoj pigmentaciji ruževa. Pink kolekcija je dosta vibrantnija pa je i pigmentacija bolja. Jedan sloj je dovoljan da ruž u potpunosti prekrije usne. S boljom pigmentacijom i trajnost je nešto bolja. 


Jednako kao i kod bare kolekcije, ruževi ne isušuju, vrlo su hidratantni i lagani, jednostavni za nanošenje te idealni za ovo ljetno razdoblje. 


Swatch nijansi možete vidjeti na slici ispod:


Od svih deset nijansi koje ste mogli vidjeti u postu, izdvojila sam 5 koje sam najviše nosila pa vam ostavljam i tu sliku da možete još jednom vidjeti nijanse. 


Kada sumiram svoje dojmove, zadovljna sam ovim setovima. Ruževi su lagani, hidratantni i stvarno sada imam pregršt nijansi. Neke su bolje pigmentacije i trajnosti, a neke lošije. No, s obzirom na cijenu ovih setova sasvim je neupitno trebate li ih isprobati. Mislim da se za tu cijenu isplate kupiti jer neće dobiti jedan ruž nego njih pet. 


I za sam kraj, naručila sam Freedom Pro eyeliner ali nisam imala vremena se s njim uhvatiti u koštac da vam mogu natipkati i koju riječ o njemu pa ću ga ja pokloniti vama drage moje da ga isprobate. Tako da pratite moju FB stranicu jer će sad ovih dana biti aktivno jedno darivanje u kojem ćete moći osvojiti ovaj eyeliner (uz još nekolicinu stvarčica). 


Jeste li isprobale Freedom ruževe i kako vam se čine?
Kissi kissi 
G



*PR PROIZVOD


You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam probala njihove ruzeve ali doci ce prilika i za to.
    Inace, obozavam roze nijanse tako da su mi i ove pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images