New-in #17 (Birthday presents)

subota, studenoga 05, 2016

Drage moje, kao što sam nedavno u prethodnom new-in postu navela da ću vam ubrzo tipkati o još jednim novitetima, došlo je vrijeme za to. Prethodni post možete pogledati na linku: OVDJE.
Većina ovih proizvoda su rođendanski pokloni od meni dragih osoba, pa da ne duljim previše- u nastavku pogledajte što sam to dobila za svoj "slatki" 28-i rođendan. 


Moja draga Marija (best frendica) mi je poklonila majicu za koju nije ni znala da škicam. Točnije, na internetskim stranicama škicam slične modele pa me ugodno iznenadila. Također, šokirala me ovom bold crvenom nijansom laka, za koji obećajem da ću ga swatchat iako se suzdržavam takvih nijansi. Nijansa je 349 by Maybelline. 


Prije neki dan mi je stigla Rosegal narudžba. Cijelu Halloween wish listu možete vidjeti OVDJE
Dobila sam krasnu crnu duksu sa kapuljačom i printom božićne lubanje. Jedino što mi je žao je to što je veličina pogrešna i duksa mi je prevelika. Ali zasigurno ću je nositi za po doma. Natipkat ću i zaseban post o Rosegal proizvodima da ih možete vidjeti u akciji. 


Osim dukse, naručila sam i chocker lančić i coffin prsten. Chockerom sam oduševljena, a prsten je namijenjen za nekoga tko je opsesivan sa ovakvim motivima. Naravno, sve ću vam detaljnije poslikati u zasebnom postu.


Budući da ja nikad ne mogu zadržati kišobrane čitavima i stalno ih gubim, svekrva mi je kupila ovaj veliki, čvrsti i prekrasni kišobran da ih više prestanem posuđivati od nje. 


Moj dragi muž mi je sa wish liste skinuo dugo željeni cubes regal.  Imam ga već skoro mjesec dana i stalno preslagivam, ovo je stara slika. 


Od svoje kume Anite sam dobila ovaj preslatki okvir. Unutra mi je stavila i naše slike koje sam za potrebe slikanja za post izvadila. Uglavnom, vrlo sentimentalno <3. 


Od svoje drage blogokolegice Mean Green Queen sam dobila prekrasno LOV rumenilo i Eveline lak koji je totalno po mom guštu. Rumenilo će dobiti svoj zaseban post, pa ako vas bude zanimalo kako izgleda, pratite objave postova. 


Od kolegica s posla sam dobila Balea set (gel za tuširanje i losion za tijelo) koji miriše fantastično;


te Ziaja kremu za ruke i Dove sapun u kamenu. 

 Catrice mono sjenilo sam dobila uz kupnju nekog časopisa (ne sjećam se više kojega i da li ga još uvijek možete naći na kioscima). Također, od kolegica sa posla sam dobila dva Maybelline proizvoda, a to su rumenilo i The blushed nudes paleta sjenila. 


A moja draga Anita sa bloga A Lady me oduševila sa Lorealovim Infallible sculpt duom za konturiranje i Golden Rose tekućim ružem broj 04. Naravno, oba proizvoda će biti recenzirana uskoro. Ja sam ostala oduševljena. 



Od svog brata sam dobila torbu koju sam željela, doslovno sam mu poslala sliku. Naravno, ovo nije prava torba nego kopija. Bilo bi mi draže da nema natpisa, ali šta je tu je. Uglavnom, željela sam ogromnu crnu torbu u koju mogu i ja stati i on mi ju je kupio. Roditelji mi skoro uvijek za rođendan daju novce, ali stvarno se ne mogu sjetiti što sam ovaj put kupila. Očito ništa konkretno, haha. 

Još jednom, hvala svim mojim dragim ljudima na iznenađenjima, stvarno ste me obradovili i oduševili. Volim vas sve! <3

Što vam se najviše svidjelo?
Recenziju kojeg proizvoda biste željele vidjeti što prije?

Kissi kissi
G


You Might Also Like

8 komentari

  1. Polica 😍 pikiram tako nesto,mozda visu,ali za knjige.
    Naravno prstencic i choker,a krema za ruke je super i fino mi mirisi.

    OdgovoriIzbriši
  2. O pa ti si bila jako dobra kad si sve to dobila :D :D Sve mi se sviđa, ali moram pohvaliti svekrvin izbor kišobrana koji je predivan :D

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepi pokloni :D
    najviše me osvojio kišobran i regal :D stalno možeš mjenjati stvari na njemu <3 lijepo će te inspirirati

    OdgovoriIzbriši
  4. Super stvari si dobila, zasluženo. <3 Super mi je ovaj regalčić, to bi i ja htjela, doduše, ne znam di bi više stalo u sobu...Piši nam dojmove o Maybelline paletici, baš mi se sviđaju nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne stvari si dobila.Ponavljam regal je vrh 😊
    Može recenzija Maybelline dua za konturiranje. 😀 😘

    OdgovoriIzbriši
  6. Torba mi je odlična. Ako je sa interneta ili neke online stranice- daj link.
    I kišobran je lijep.
    Ma sve ti je super! Rođendanski pokloni su uvijek dobri kada su od dragih ljudi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. torba je sa stranice:
      https://www.facebook.com/torrrbe/?fref=ts
      Imaju svakavih modela :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images