New-in #16 (Bourjois, Catrice, Eucerin, Wet n wild, Essence)

nedjelja, listopada 09, 2016


Prošlo je dosta vremena od zadnjeg posta noviteta te sam od tada skupila popriličan broj proizvoda. Budući da mi se sada gomila i nešto rođendanskih poklona, odlučila sam prvo objaviti ove zaostatke jer sam sigurna da ću kroz kojih tjedan dana željeti vam i to pokazati te ne želim da taj post bude stvarno predugačak. Pa, bacimo se mi na kozmetičke novitete koji su zauzeli ovu kutiju na slici ispod. 


Prije par mjeseci Essence kozmetika je imala rasprodaju određenih proizvoda iz svog asortimana da bi oslobodili mjesta na policama za novitete jesen/zima. Prilikom tog sniženja kupila sam si tri I heart nude sjenila u nijansama Cake pop, Creme brulee i Brownie'licious. Također, uzela sam dva Sun club bronzera u nijansama suntanned i sunshine te Silky touch rumenilo u nijansi Indian summer.


Što se tiče limitiranih kolkecija koje su u međuvremenu izlazile, na testiranje sam dobila LE The Beach house kolekciju koju sam već prikazala i pobliže recenzirala u postu OVDJE. A iz Summer fun LE kolekcije sam si kupila samo kremasti highlighter u nijansi Walking on sunshine. Inače nisam ljubitelj kremastih highlightera, ali ovaj mi se sviđa. 


Prije par tjedana me Essence kozmetika ugodno iznenadila novitetima za jesen/zimu 2016.-e. U paketiću sam dobila hrpu proizvoda koji će uskoro dobiti svoj zaseban post. Proizvodi koji su se našli u paketiću su:
 kamuflaža (2u1 makeup&concealer), tri laka za nokte ( baza&top coat, Royal blue, Pretty cool life), extreme lasting olovka za oči (Rockin' toupe), Rock 'n' doll maskara i eyeliner, matt matt matt sjajilo za usne (girl of today), matt matt matt ruž za usne (perfect match), Light up your face luminizer paleta (ready,set,glow!), Satin touch rumenilo (satin coral).


Kao što je Essence kozmetika imala rasprodaju, tako ste mogla naći i neke Catrice proizvode na popustu jer su i oni oslobađali mjesta za nove proizvode. Iako sam od Catrice kozmetike željela kupiti puno više proizvoda, kad god bih ušla u drogeriju zakasnila bih budući da bi jedva koji proizvod ostao na polici. Tako da sam si uspjela samo kupiti ovaj Even skin tone tekući puder i gel eyeliner.


Što se tiče random Catrice kupnje, napokon sam odlučila isprobati naveliko hvaljeno Multi matt rumenilo u nijansi Love,Rosie!. Uz kupnju Ljepota & Zdravlje časopisa sam dobila Defining rumenilo u nijansi Lilactric te sam si uzela još jednu blush artist paletu, a ova je u nijansi CorAll I need.


Od Catrice limitiranih kolekcija obično uvijek imam na piku rumenila. Kada je izašla Denim Divine kolekcija morala sam kupiti rumenilo. O njemu sam vam već pisala OVDJE. Isto tako sam na piku iz Sound of silence kolekcije imala ovo rumenilo/bronzer, ali je uvijek bilo rasprodano kada bih ja išla u šoping. Na kraju mi ga je našla i kupila moja draga A Lady te joj još jednom velika hvala na tome. 


Kao što mi je Essence kozmetika poslala neke jesensko/zimske novitete, tako sam dobila i Catrice paketić. Ono što najviše želim isprobati od Catrice noviteta je puder, morat ću ga jednom kupiti budući da su recenzije blogerica vrlo obećavajuće. A u Catrice paketiću sam dobila dva nova lumiere sjenila, dva laka za nokte u tamnijim jesensko/zimskim nijansama te "ruž" koji je u biti sjajilo. Bit ću skroz otvorena i iskrena, ali Essence ima puno bolje i privlačnije novitete proizvoda. Osobno ne koristim mono sjenila, osim ovih prethodno prikazanih Essence sjenila, te ne koristim tamnije lakove za nokte. Iz tog razloga sam većinu ovih Catrice proizvoda odlučila proslijediti vama u obliku darivanja jer mislim da će se vama puno više svidjeti nego meni. Ako još niste sudjelovale u darivanju, možete to napraviti ovdje: GIVEAWAY.


Također, Wet n wild me toliko oduševio svojim paketićem noviteta da se i sada sva ozarim kada vidim ove proizvode. Napokon testiram famozni dual-ended contour stik i uskoro ćete moći vidjeti njegovu recenziju. ColorIcon rumenilo sam vam već predstavila u postu OVDJE pa ako vas zanima kako izgleda, sobodno kliknite. Također, u paketić su mi ubacili ovo prekrasno mono glitter sjenilo u nijansi stoned.


U međuvremenu svih ovih pošiljki i kupnji, bilo je još šopinga pa sam napokon kupila Bourjois CC kremu koja mi je fantastična. Deborah eyeliner olovku sam dobila uz kupnju časopisa Grazia. Još sam si pokupila ovu Essence princeza maskaru, vjerujem da ste svi čuli za nju. I uzela sam od Catrice kozmetike Prime and fine dark circle eraser koji jako dobro prekriva tamne podočnjake. 


I za sam kraj ovog new in posta, malo preparative. Naime, imam dosta novih preparativnih proizvoda, ali sam odlučila da vam više neću objavljivati slike gelova za tuširanje budući da su većinom istih brendova (Palmolive, Dove, Fa), njih ću vam pokazivati u postovima potrošenih proizvoda. Za new in postove ću ostaviti samo one proizvode koji su nešto noviji na tržištu i za koje smatram da bi vas mogli zanimati. 
Dakle, od preparative i potrepština sam si kupila Ebelin blazinice i aceton, Dove roll-on, LPM regenerator za kosu, Balea pjenu za tuširanje, Balea maske za lice i Eucerin Hyaluron-filler noćnu kremu. 




I to bi bilo sve za trenutni new-in post, sljedeći je u pripremi.
Mene zanima imamo li koji zajednički proizvod i kako se vama svidio?

Nemojte zaboraviti sudjelovati u darivanju (link je gore u tekstu).
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

4 komentari

  1. Baš me zanimaju tvoji dojmovi dual sticka! :D
    Jel ti dobra Balea pjena? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. zanima me kamuflaža od Essence-a i stick za konturiranje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Neki od ovih proizvoda imam i ja, sve u svemu zanimljivi proizvodi.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Alaj noviteta, ti si opelješila cijeli Essence štand. :D Piši nam dojmove za ovu Eucerin kremicu, baš me zanima. :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images