Zaful wish list (clothes&accessories)

subota, kolovoza 20, 2016

Drage moje, vraćam se sa godišnjeg odmora svojim svakodnevnim obavezama. Tako će i prvi postovi pri povratku u "stvarnost" biti  zaostale obaveze i suradnje koje nisam stignula prije predstaviti. 

Nedavno su me kontaktirali sa ZAFUL web shopa s upitom da li želim pregledati njihovu ponudu, odabrati ono što se meni osobno sviđa i predstaviti vam nekolicinu odjevnih predmeta u obliku wish liste. 
Inače nemam običaj tipkati o odjeći na svome blogu, ali kao što sam već najavila-vrijeme je za promjene, tako da možete očekivati u bližoj budućnosti dosta šarolikiji sadržaj na blogu. 
Uglavnom, da ne duljim previše, Zaful stranica ima pregršt odjevnih predmeta na stranici pa slobodno škicnite ako volite on line šoping krpica i modnih dodataka. Ispod svakog kolaža sa fotografijama sam vam ostavila linkove tih istih proizvoda. Smatram da svatko može naći nešto za sebe-od kratkih hlačica, topova, naočala, choker lančića, bohemian haljina....

Zaful inače nudi standardnu besplatnu poštarinu na kupnju proizvoda iznad 30 dolara, a besplatnu ekspresnu poštarinu na kupnju iznad 99 dolara. Također, skoro svaki dan na stranici imate kodove za popust od oko 15%  i to će biti skroz dok traju Olimpijske igre u Riju. 



















Zaful web shop: http://www.zaful.com/

Sviđa li vam se koji proizvod? 
Imamo li sličan ukus?

Kissi kissi 
G


You Might Also Like

5 komentari

  1. Ova roza torbica je preslatkaaaa!! Što se tice ostalih odjevnih predmeta, duge haljine i suknje - obožavam, pa mogu reći da imamo jako sličan ukus ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad je moda u pitanju imamo potpuno drugačiji ukus! haha
    Sviđaju mi se naočale, crop top + hlačice i crop top! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Maxi haljine su nešto što bi rado nosila, kao i ravne bež sandalice, a ukombinirala bi i i smeđe, narančasto, bijelo, crnu torbu :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Puno odjeće mi je super odavde! Posebno kombinezoni :))

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images