Catrice Ultimate Colour-300 Kiss me if you can

ponedjeljak, svibnja 16, 2016


Današnji post je posvećen Catrice Ultimate Colour ružu za usne. Ruž je dobivan kao poklon uz kupnju Cosmopolitan časopisa pa ako vas zanima nijansa, srolajte do swatch-a te trk na kioske Tiska po svoj primjerak. 



Ultimate Colour linija ruževa nam donosi na biranje 16 nijansi od kojih su čak tri noviteta. Na Catrice stranici možete naći sve nijanse, ali ova na žalost više nije među njima pa je vrlo moguće da je maknuta iz prodaje. 
Ova nijansa koju sam ja upikirala uz Cosmo je nijansa br.300 Kiss me if you can.


Pakiranje je klasično i crno, kao i veći dio asortimana Catrice ruževa. 
Vrlo je čvrsto i teško te sigurno za nošenje u torbi.
Količna proizvoda:3,8 grama.
Cijena: 33,90 kn.



Catrice kaže da su ovi ruževi visoko pigmentirani i dugotrajni sa glatkom i nježnom teksturom.
Pigmentirani jesu, ali ne bih baš rekla da su visoko pigmentirani, barem ne ova nijansa. Trebala bih isprobati i neku tamniju, budući da je ova poprilično svijetla, da bih mogla napraviti bolju usporedbu.


Tekstura ruža je mekana i glatka, savršeno klizi na usnama i više imam dojam da je ovo idealan balzam za svakodnevnu uporabu nego što je ruž za usne. Finiš koji ostavlja na usnama je glossy.
Nijansa je svijetlo roza sa sjajnim česticama zbog kojih ova nijansa izgleda kao Iced pink. 
Nije toliko primjetna na usnama pa se može nositi svakodnevno (škola, posao).



Što se tiče trajnosti na usnama, neće izdržati dva sata na usnama zbog svoje kremaste teksture.
Ako tražite trajnost i pigmentaciju kod ruža, ovaj vam to neće ponuditi.
Ako preferirate kremaste, lagane i neprimjetne ruževe onda je ovo idealna nijansa za vas.


Jeste li dobile koju nijansu na poklon uz Cosmopolitan časopis?
Da li biste ovu nijansu platile 30-ak kuna?

Do sljedećeg tipkanja, 
Kissi kissi
G

You Might Also Like

13 komentari

  1. Ni inače nisam žena od ruževa i kao što kazoh, dok kupujem ruž, želim kvalitetu i nije mi problem izdvojiti novce, al za ovo ne bi dala ni 10 kuna. Imam jedan Catriceov ruž koji me jako razočarao, mat je i toliko ga je teško nanositi na usne da sam ga zavitlala u ladicu i više nikad izvadila i žao mi i tih 30/40 kn kolko sam ga platila. Sry na živčanom komentaru. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe, u potpunosti te razumijem, zato i pitah da li biste ga kupile jer ja ne bih :) Ovo jednostavno nije ruž za usne, ovo je balzam u boji xD Sva sreća, došao je uz časopis i drago mi je da ga nisam ciljano kupovala jer bih se gadno razočarala. Lol

      Izbriši
  2. Cosmopolitan i druge novine općenito poklanjaju gratis proizvode koji su izašli iz ponude. -.-'
    Ovaj ruž je loš, imam dosta njihovih ruževa iz ove linije koji su mi odlični! Ali (uvijek ima ali), imam i dvije koje su grozne.. Nisu svi iste kvalitete. Neki su semi mat, a neki u potpunosti glossy.. ne znam kako to mogu radit.. -.-''

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, primjetih to..već se godina kroz časopise poklanja Catrice Frosen Yoghurt paletica xD Ja imam samo jednu iz ove linije-be natural, ili kako se već zove, i kremasti nude sa sjajnim završetkom..mislila sam još koji isprobati, ali sam promijenila mišljenje hehe. Mislim ipak da im je najbolja Ultimate stay linija :) ona je mat, tj.oni ruževi koje imam su mat iz te linije. Hvala Bogu što je ovaj bio gratis :D

      Izbriši
  3. Ne bih ovaj ruz platila 30 kn samo zato sto koristim mat ruzeve, a ni nijansa nije po mom gustu. Ali za Cosmo bez problema dajem i 30 kn ako treba ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva sreća da sam ju dobila uz časopis jer bih se pojela živa da sam ju kupila u drogeriji s namjerom hehehe...loš da ne može biti lošiji :/ Ovo je balzam, a ne ruž hahhaha

      Izbriši
  4. Da, slažem se s tobom. Da sam znala kakav je... nisam zadovoljna.
    Ali dobro. Za svakodnevno nošenje mi je super. Inače. .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to mi se i jedino sviđa,haha
      kao malo jače labello.
      ali boju volim, sviđaju mi se takve nijanse :D

      Izbriši
  5. Nekako mi nije nijansa baš lijepa! Za moj ukus presvijetla, više volim bold nijanse. Ako već stavim ruž za usne, onda želim da se i vidi da ga imam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam mislila da će biti toliko shimmerasta nijansa xD ali dobro, nema veze, poklonu se ne gleda u zube xD ali definitivno ovu nijansu ne bih kupila u drogeriji, da je još uvijek ima :)

      Izbriši
  6. Lijep ruž za svaki dan, a ime mi se posebno sviđa :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok je za mali dašak boje na usnama, inače nije nešto :D

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images