Essence-Wake up, spring! rumenilo-hello sunshine

nedjelja, ožujka 20, 2016


Za prvi dan proljeća sam vam odlučila natipkati sasvim prigodan post o jednom proizvodu iz nove Essence limitirane kolekcije koja se zove wake up, spring!


Što Essence kaže o kolekciji?
"Zbogom zimo, dobrodošlo proljeće! Osjeti prve zrake toplog sunca na svojem licu i uživaj provodeći vrijeme na svježem zraku. Sve je u ljepoti: stvori svoj krajnji proljetni izgled u nijansama poput marelice, ružičaste, lila i mint. Proljetni artikli uključuju rumenilo sa preklopnim ogledalom, malu četkicu za rumenilo i tie & dye set lakova za nokte sa bazom i dvije nježne gel nijanse za predivan izgled noktiju!  Veselimo se pravom buđenju - uz Essence!" 


Pakiranje ovog rumenila je slično klasičnim Essence pakiranjima, prozirno je i akrilno. Jedina razlika je u tome što je znatnije deblje od drugih rumenila. Kada otvorite pakiranje vidjet ćete rumenilo, a kada preklopite rumenilo ispod možete pročitati krasnu crno-bijelu poruku blush up&smile i uočiti ogledalo. Upravo zbog ogledala ovaj proizvod možete nositi svugdje sa sobom i popraviti make up i u pokretu. Još bi bilo bolje da se tu nalazio i mali kist, ali nećemo cjepidlačiti.


Kolekcija nam daje na izbor dvije nijanse rumenila: 01 hello sunshine i 02 bye-bye winter.
Ja sam izabrala nijansu 01 hello sunshine samo iz razloga što u svojoj kolekciji rumenila imam previše cvjetno ružičastih nijansi i ne želim da nijansa bye-bye winter ostane zanemarena.



Ovo bloomy rumenilo je u boji marelice i daje kompleksnost i izgled svježine na obrazima te je zbog toga od danas moj vjerni suputnik u torbici. 
Tekstura rumenila je srednje tvrda, točnije nije mekana na dodir kao što je recimo bila kod Happy girls are pretty rumenila. Rumenilo je dosta pigmentirano, swatch na donjoj slici je od jednog poteza kistom. Budući da je ovo inače svjetlija nijansa drago mi je da se može nadograđivati i ujedno povećati intenzitet nijasne. Upravo iz razloga što je ovo delikatna proljetna nijansa smatram da se ne bi dobro vidjela na osobama tamnije puti. Za vas je ipak nijansa bye-bye winter. 
Rumenilo se trusi, ali minimalno (ništa u usporedbi sa Catrice, Graphic Grace rumenilom). 


SASTOJCI:
MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ETHYLHEXYL PALMITATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, TIN OXIDE, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENEMALONATE, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Essence Wake up, spring kolekciju sam našla u Muller-u. Ako ju uočite još negdje slobodno javite u komentarima. 
Cijena ovog rumenila je 28,90 kn za 6 grama proizvoda.

I za kraj posta vam ostavljam sličice svih proizvoda od kojih se Wake up, spring kolekcija sastoji:













Jeste našle nešto lijepo s čime ćete se počastiti?
Koji vam proizvod iz kolekcije "miriše" na proljeće?
Kissi kissi
G

You Might Also Like

7 komentari

  1. Rumenilo je divno i tvoja nijansa i ono drugo :D Cijela kolekcija je divna, a lakići mi se posebno sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ambalaza je fantasticna i nijansa predivna. Ali vise mi se svida By by winter i jedva cekam da ju ugrabim.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo rumenilo - baš osvježavajuće za proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da ce biti u dm-u ili Bipi da si kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidjela sam ga i razmišljala sam da ga kupim, ali nijansa nije nešto posebna pa sam ga preskočila

    OdgovoriIzbriši
  6. Nije moja boja, ali pakiranje je odlično..kupit ću ga i samo zbog tog ogledalca :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgodna nijansa, po meni prava proljetna. :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images