Colortrend ruževi (Avon)- budget friendly

subota, listopada 18, 2014

Evo kratkog posta o onim stvarima radi kojih sam uopće krenula pisati blog. Uvijek me zanimaju proizvodi koji ne koštaju brdo novaca, a opet dovoljno dobro funkcioniraju. Tako da vam sad predstavljam malu kolekciju Avon ruževa. Točnije 7 ruževa iz Colotrend kolekcije. Ovi ruževi su ponajprije specifični zbog iznimno niskih cijena. Budući da su kataloški proizvod, možete ih naći na akcijama za čak 15 kuna. U sadašnjem katalogu  cijena im je 21 kn, a dužih ruževa u sticku 24 kn. Sve u svemu ,odlučila sam, od 13 ruževa koliko imaju u ponudi, zadržati 6+1 za koji nisam sigurna da li je Colortrend budući da je bio limited edition za Valentinovo.

S lijeva na desno idu: Flirt (narančasta), Violet friday (ljubičasta), Flirt alert-limited edition  (kremasto-roza), Pink holiday (baby roza). Swatchevi na suncu:
Swatchevi u hladu (i moj mi se dečkić ubacio u kadar) :)
Ove boje pretežito nosim ljeti jer su prigodne za tu sezonu. Napominjem, za tako malu cijenu se ne može očekivati da su neizbrisivi. Kad se ruž nanese, maksimalno traje pola sata dok ne izblijedi. Nakon pola sata ga je potrebno ponovno nanijeti i malo se dotjerati. Ali, meni je to u redu. Za 15 kn nanosit ću ga 100 puta dnevno ako treba. A uostalom, zašto i imamo ruževe ako ih nećemo koristiti.
Sljedeći ruževi su malo neutralnijeg i hladnijeg tipa.
S lijeva na desno: Bubblegum pout(izražena boja žvakaće gume sa puno shimmera..hubba bubbe-doslovno), Beige star  (tamnija nijansa nude ruža sa blagim shimmerom) i Lolita (tamna šljiva).
Swatchevi na suncu:
Swatchevi u hladu:
Kao što primjetite, niti jedan ruž nije u potpunosti mat. Ali ako se ne varam Avon ih ,iz Colortend kolekcije, ima. Donedavno sam imala i Poppy love koji je bio mat crveni, ali budući da izbjegavam crvene ruževe (zasitila ih se u mladosti), njega sam poklonila frendici. Imala sam i još dva kojih sam  se riješila, to su  bili Passion (boja koraljne lubenice...ne znam kako bih ga najbolje opisala) i Melondrama (lubenica). I njih sam se riješila iz jednostavnog razloga što ne želim u kolekciji imati proizvode koje ne koristim. Bolje mi ih je pokloniti nekome tko će u njima uživati, a ne da im kod mene istekne rok valjanosti. I samo da spomenem još jedan ruž u sticku ( poput Lolite). Imala sam Cappucino (kremasta nijansa tamnog nude ruža) i nažalost istopio mi se ovo ljeto u torbi :/. I sad tek nakon nekog vremena vidim da mi nedostaje i čim se prvom prilikom dohvatim Avonovog kataloga, taj ću si ruž ponovno uzeti. 
Drage moje, nadam se da vam se ovaj budget friendy post svidio i svakako mi preporučite kad naiđete na neke stvari koje su cijenom prihvatljive, a šljakaju sasvim ok.
Puno škakljivih pozdrava.
Kissi kissi
G






You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images