Večernja rutina njege kože

utorak, prosinca 17, 2019

Drage moje, odlučila sam malo obogatiti svoju večernju rutinu i s vremena na vrijeme koristiti i druge proizvode osim gela za umivanje i kreme za lice. Moram priznati da sam poprilično lijena što se toga tiče, ali se iskreno nadam da ću stvoriti novu rutinu i da ću se sjetiti svake večeri ju provoditi. 
Isprobala sam neke nove proizvode i ako vas zanima da li će ući u postavu novih proizvoda koji su me natjerali da poboljša svoju večernju rutinu njege kože, nastavite čitati.

Preparativni proizvodi notino.hr

Ja općenito nisam previše zahtjevna što se tiče preparativnih proizvoda, bitno mi je da obavljaju svoju funkciju i jasno mi je da niti jedna krema ne može izbrisati bore te to ni ne očekujem. Ako primijetim da mi je zbog proizvoda koža vitalnija, hidratizirana i zdravo sjaji onda je taj proizvod pun pogodak. Nemam običaj koristiti pilinge za lice pa sam si naručila sa Notina Make Me Bio Cleansing nježni piling od badema za suho i osjetljivo lice. Cijena mu je nešto veća s obzirom na pilinge iz drogerija koje sam prije znala koristiti. Količinski dobijete 60 ml proizvoda. Ambalaža mu je preslatka. Dolazi u staklenoj teglici sa čepom na odvrtanje. 

Make Me Bio Almond scrub notino.hr

Piling nije ništa od onoga što sam očekivala da će biti. Kao prvo, mislila sam da mu je tekstura grublja, da su to vlažnije granulice koje utrljate na lice kao kod većine pilinga. Međutim, njemu je tekstura suha i djeluje kao puder. Vrlo neobičan oblik pilinga. Možda ste vi već isprobavali ovakvu vrstu proizvoda i možda ste naviknuli na to, ali meni je ovo prvi glas i baš sam se iznenadila. Nakon što bih vodom smočila lice, utrljala sam manju količinu pilinga na lice i isprala. Nakon desetak dana ponavljanja tog rituala, vidim da su mi pore čišće, lice nekako življe. Naravno, ovo je samo testno razdoblje, piling neću koristiti svaku večer ubuduće jer za to nema potrebe. Također, piling ne isušuje lice, lijepo ga zagladi i čini nježnim na dodir. ovo je jedan jako zanimljiv proizvod te ako nikad niste imali mogućnost isprobati nešto slično ili imate prijateljicu koja obožava preparativu, kada budete birale poklone za žene svakako joj ubacite i ovaj piling jer sam uvjerena da će se iznenaditi.

Make Me Bio piling od badema notino.hr

Osim pilinga, još jedan novitet koji uvodim u svoju večernju rutinu je Soaphoria Organic bademovo ulje. Znam da bi inače trebala koristiti ulja ili serume za lice, ali kao što sam rekla vrlo sam lijena za te stvari. Međutim, to se odnedavno promijenilo. Ovo bademovo ulje koristim tako da malu količinu umasiram u lice i ostavim da se upije. Razlika je ogromna u mekoći i hidratiziranosti kože. Imate moje tople preporuke. Uostalom, zar ova mala bočica nije preslatka?

Soaphoria almond oil notino.hr

Budući da sam već naručivala proizvode za lice, naručila sam si i novu umivalicu. Inače sam već isprobala neke proizvode od Green Pharmacy pa sam sada naručila njihovu Face Care Aloe nježni gel za čišćenje za osjetljivu i suhu kožu lica. Gel dolazi u plastičnoj tubicom koja ima pumpicu za lako doziranje. Miriši po aloe veri, miris je klasičan, prozračan i čist, ne zadržava se na koži. Tekstura je dosta gelasta, lako se nanosi, utrljava i ispire. Lijepo čisti kožu, ne isušuje. Odlična umivalica što se mene tiče i mojih zahtjeva. Ukoliko ste u potrazi za novom, imate moje preporuke. 

Green Pharmacy notino.hr

I za sam kraj sam ostavila jedno pomagalo. Riječ je o vrhunskom brendu Magnum Professional Quality i proizvodu za uklanjanje mitesera. Viđala sam da djevojke znaju koristiti ovaj proizvod prilikom svoje rutine pa sam i sama željela isprobati. Međutim, moje problematično područje je nos i jednostavno mi ovaj proizvod nije toliko funkcionalan koliko sam se nadala da će biti. Tako da on ne bude ušao u moju rutinu. Problem mitesera ću riješiti sa proizvodima koji su za rješavanje tog problema. Ali ukoliko vi volite ovakve kozmetičke pribore, definitivno pogledajte ovaj brend. Stvarno imaju hrpu pomagala koja bi vas mogla zanimati.

Magnum Professional notino.hr


Jeste li isprobale koji navedeni proizvod?
Do sljedećeg posta,
Kissi kissi 
G





*PR PROIZVOD


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images