MAC- 36 Kinda Sexy Matte ruž za usne

subota, kolovoza 11, 2018


Drage moje, nadam se da provodite ugodno ljeto. Bilo da ste na ljetovanju ili kod kuće, vjerojatno ste u potrazi za odličnim matte nude ružem za svakodnevne prilike. Upravo danas ću vam pokazati jedan novitet koji mi je stigao sa Notina i za koji sam uvjerena da će vam svidjeti jednako kao i meni. 


Napokon sam imala prilike isprobati famozni MAC ruž. Inače, dućan MAC kozmetike postoji u Zagrebu, ali ako poput mene ne posjećujete baš često metropolu ili kada ste tamo i obaveze vas odvedu na drugi kraj grada, znajte da MAC možete naručiti i sa Notina. Imaju stvarno velik raspon proizvoda i zasigurno ćete online naći one proizvode zbog kojih biste i išli u dućan pa zašto se ne poštediti strke putovanja. 


Ruž koji sam naručila je iz mat linije. Nijansa se zove Kinda Sexy. Dolazi u njihovom klasičnom crnom bullet pakiranju. Na žalost, ambalažu ruža nisam posebno stigla fotografirati za ovaj post zato što se moj jednogodišnji dečko dočepao pakiranja prije mene i jednostavno potrgao (mama ne zna da li da se smije ili plače). Ali pretpostavljam da svi znate da je ambalaža crna, kartonska i da sadrži osnovne informacije o proizvodu pa ne propuštate mnogo. 


Količinski dobijete 3 grama proizvoda. Cijenu možete vidjeti na linku gore. Također, uvijek u ovim suradničkim postovima vam napominjem da odlične proizvode možete uloviti i za niže cijene nego što oni jesu u drogerijama ili dućanima jer se uvijek odvijaju neke akcije i popusti. Tako sam i ja uspjela ovaj ruž naručiti po puno nižoj cijeni nego li on uistinu je. I iz tog razloga stvarno morate voljeti Notino. Kao što rekoh, na raspolaganje imate 3 grama proizvoda i to meni nije dovoljno. Već sam potrošila većinu ruža jer ga ne mogu prestati koristiti svakodnevno. 


Nijansa je prava svakodnevna nude sa pink podtonom. Nije toliko upečatljiva na usnama i idealna je za posao, kavicu, šetnju plažom. Ukoliko volite jači makeup na očima, ova nijensa će odlično izbalansirati čitav look. A ako sada preko ljeta ne volite nositi šminku, ovaj ruž će vam apsolutno podići i osvježiti lice. Smatram da nijansa paše svim tonovima kože. 
Tekstura ruža je vrlo kremasta, lagano klizi po usnama ali se ne razlijeva. Finiš koji ostavlja je apsolutni mat. I ono najbitnije, jelo i piće neće pomjeriti nijansu sa usana. Ruž je dugotrajan i ne treba ga uopće nadograđivati ili popravljati svakih sat, dva vremena.  Pigmentacija je odlična. Na swatchu (slika ispod) je doslovno samo lagano pređen jedan sloj ruža po usnama. I sada znam zašto su MAC ruževi toliko popularni i razvikani (barem mat linija jer ostale nisam imala priliku isprobati). 



Jeste li isprobale koji MAC ruž i koje je vaše mišljenje o njima?
Imate li koju nijansu posebno za preporučiti?

Kissi kissi 
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

1 komentari

  1. Imam MAC Ruby Woo.
    Dobar ruz. Nije los. Malo se teze nanosi na usne, ali stoji i ne mrda.
    Alii.. ima i boljih ruzeva po jeftinijoj cijeni.
    No da imam prilike za kupnju jo kojeg MAC ruza- ne bih je propustila.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images