Bettina Barty Classic Vanilla set (Notino)

srijeda, srpnja 11, 2018



Dragi moji, danas vam tipkam jedan sentimentalan post. Riječ je o jednom specifičnom mirisu kojeg sam obožavala i svakodnevno koristila prije nešto više od 6 godina. Razlog zbog kojeg znam i vrijeme kada sam koristila ove određene proizvode je taj što sam tada upoznala svoju srodnu dušu i ta moja bolja polovica je uvijek govorila da lijepo mirišem. I lijepo sam  mirisala čak i samoj sebi upravo zbog današnjih proizvoda koje ću vam pokazati i jednostavno sam se željela prisjetiti tog užitka.



Naručila sam sa Notina Vanilla travel set od Bettina Barty kozmetike. Set proizvoda je stigao u prozirnoj kozmetičkoj torbici i upravo tako složene ću ih nositi i na ljetovanje jer su idealne veličine i ne zauzimaju puno mjesta. U torbici su sigurni ako u nekom slučaju se sadržaj bilo koje bočice izlije pa znam da neće unerediti ostatak putne torbe. Također, unutar torbice dobijete jedan letak koji opisuje koji se to proizvodi nalaze unutra i koji im je sastav. 
Set čine gel za tuširanje (150 ml), losion za tijelo i ruke (150 ml) te toaletna voda (50 ml). Cijenu seta možete vidjeti ovdje. Isto tako, u ponudi imate i pakiranja od 500 ml i set u kojem umjesto toaletne vode dobijete roll-on dezodorans pa si možete birati što više preferirate. 




Gel za tuširanje ima laganu i kremastu teksturu. Dovoljna je mala količina proizvoda da napravi dosta sapunice. Lako se ispire te odlično čisti kožu i ostavlja ju mekanom i glatkom. Upotreba losiona nakon tuširanja nije potrebna jer gel ujedno  hrani i hidratizira kožu. 
Losion za tijelo je jedna sasvim posebna bajka za sebe. Do sada još uvijek nisam našla neki osim ovoga koji je ostavio toliki utisak na mene. Ovo je savršenstvo u bočici. Tekstura je bogata i gusta. Lako se razmazuje i automatski upija. Na slici ispod možete vidjeti malu količinu koju mogu lijepo razmazati po cijeloj ruci. Proizvod je vrlo štedljiv i troši se sporo. A miris? To je nešto što se ne može opisati. Jednostavno morate isprobati. Ovo  je najvjerniji miris vanilije koji sam ikad isprobala. Na Notinu ga navode kao orijentalan, ali ga ja ne smatram u potpunosti orijentalnim jer inače nisam neki ljubitelj orijentalnih mirisa i da ovaj spada u tu kategoriju, zasigurno mi se ne bi svidio. Miris je toliko bogat i jak da u kombinaciji s gelom za tuširanje vam parfem nije ni potreban. Zadržat će se skoro cijeli dan na koži. Također, u ovo ljetno razdoblje još više dolazi do izražaja. Umjesto da se znojite vi ćete samo još više povećati intenzitet vanilije i osjetit će se gdje god išli. 




Budući da sam već upoznata sa ovim gelom za tuširanje i losionom te znam kako dobro funkcioniraju zajedno i kakav krasan miris imaju, u ovom setu me najviše zaintrigirala toaletna vodica. 
Ona dolazi u običnoj stakleno-prozirnoj bočici sa minimalnim natpisima i ovaj minimalistički dizajn mi se toliko dopao. Bočica je jednostavna, a opet upečatljiva. 
Sama toaletna voda, na moju radost, miriše jednako kao i ostali proizvodi. Jedino se pri prvom doziranju toaletne vode na tijelo osjeti alkohol, ali on ispari za minutu i vanilija počne djelovati. 
Svi ovi proizvodi skupa se osjete čitav dan na koži i koristim ih svaki dan kada znam da ću duževrijeme izbivati iz kuće. Sada potrošnju moram malo smanjiti ukoliko želim ove proizvode ponijeti na ljetovanje. Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim proizvodima ne samo zato što me vraćaju u prošlost nego iz razloga što su kvalitetni i dugotrajni.



Jeste li isprobale koji Bettina Barty proizvod i imate li koji miris za preporučiti?
Ne vjerujem da je išta toliko dobro kao ova klasična vanilija, ali sam otvorena za testiranja.

Kissi kissi 
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images