New in #19

petak, svibnja 05, 2017

Moram se pohvaliti da sam bila nešto posebno štedljiva što se tiče kupnje kozmetike u zadnjih par mjeseci. Mislim da nisam kupila ništa posebno, a razlog tome je što sada imam prioritet pripremiti sobu za svog bebača koji broji još neka dva mjeseca do rođenja. U sklopu tih priprema u ovom postu nema nešto dekorative nego koja preparativna stvar više prilagođena mamama. Kako nam se prioriteti mijenjaju, jel da? 


Nedavno sam naišla na seriju postova "What to expect when you're expecting" od drage blogokolegice ZIMZELENI CVIJET. Jedan od postova je sadržavao sve poklon pakete i popuste koje trudnice mogu iskoristit, pa sam se pridružila budućim mama i prijavila na par njih. Veliki je gušt kada vam neki brend s kojim surađujete pošalje novu kozmetiku na testiranje, ali još veći gušt je kada dobijete nešto za svoje dijete.  
Prvi paket koji sam dobila je od Hippa i meni ujedno najdraži jer je sadržavao ulje, naljepnicu za auto, vlažne maramice, i još hrpu stvarčica. Ono što vam svakako moram preporučiti je popunjavanje Dietpharm kupona nakon kojeg ćete se učlaniti u klub, dobiti karticu s kojom možete skupljati bodove u farmacijama koje surađuju sa Dietpharmom te kasnije te bodove zamijeniti za proizvode po svojoj volji. Također, u sklopu pristipa klubu dobijete Postnatal tabletice koje će odlično dođi budući da su inače sve te trudničke tabletice nešto skuplje. 
Drugi paket je  iz DM-a od kojih sam dobila torbicu sa hrpom uzoraka i Biobaza mama kremom te kupon knjižicom sa popustima koji će odlično doći kada stigne vrijeme kupnje pelena. 


Mantovani gel za tuširanje mi je mama donijela iz Italije. Pretpostavljam da je to neki njihov robni brend koji možete naći u supermarketima. Nisam išla istraživati, ali ono što me oduševilo je sam miris gela za tuširanje koji je vrlo svjež i miriše po djeci. Znam da to čudno zvuči, ali tako je. Budući da se sad znatno više borim sa suhoćom kože tijela, Fa gel je jedan od rijetkih koji mi pomaže po tom pitanju. 


Jedino s čime nemam problema u trudnoći je kosa. Tako da napokon mogu eksperimentirati sa šamponima, ali samo u nekoj granici budući da se bojim peruti. Tako sam i sada izabrala Syoss protiv peruti. Gliss mi je all time favourite, a Pantene ulje za kosu, točnije vrhove, me oduševilo. Nanosi se na vlažnu kosu, bez ispiranja. Miriši fanatstično i odlično hrani vrhove. 


Hipp vlažne maramice su došle u prethodno spomenutom paketiću, a ja sam usput kupila Ebelin blazinice jer ih trošim kao luda. Također, kupih Violeta maramice koje su užasne. Ovu kids verziju izbjegnite.


Praktički jedina šminka koju kupih je Maybelline Colorama sjajilo za usne. Točnije, bilo je tu još nekih Essence sjajila i lakova, ali sam njih podijelila tinejdžericama susjedama koje obožavaju takve stvari. Inače ja nisam fan sjajila, kupila sam ovo od Maybellina samo zato što je bilo na popustu za 10 kn. Međutim, ugodno me iznenadilo. Ne lijepi se, skoro pa je  transparentno na usnama, ima fini miris i nosim ga svaki dan. Tko bi rekao. 


I za sam kraj, Essence kozmetika mi je poslala paketić njihovih noviteta za proljeće/ljeto 2017. 
Post o paleti i pojedinačnim sjenilima možete pogledati OVDJE.


Trenutno se na facebook stranici održava darivanje u kojem možete osvojiti proizvode na slici dolje, pa ako niste sudjelovale, stignete to napraviti do 10.05. OVDJE.


Znam da je ovo bio vrlo kratki i niti malo zanimljiv post noviteta, ali željela sam podijeliti s vama razlog zašto nisam nešto posebno aktivna u šopingiranju. Isto tako vjerujem da će se to kroz koji mjesec vratiti u svoju normalu.


Kao i uvijek, hvala vam na čitanju.
Kissi kissi 
G



You Might Also Like

3 komentari

  1. Zgodni noviteti, vjerujem zanimljivje budućim mamama, nego meni, ali uvijek volim vidjet nove šarene stvarčice. :D Dok se za koji mjesec raspametiš u šopingu, yaaas. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da su ti moji postovi bili od koristi. Ja sam u trudnoći koristila samo Biobazinu kremu mama i nisam dobila ni jednu striju. Kozmetiku sam zbog mirisa svela samo na osnovnije, što zbog nemoći, što zbog mirisa, što zbog bebe, a tek sada... koliko puta izađem polunašminkana (zaboraim npr. maskaru)van jer eto, maleni mora u šetnju, a ako ne idemo sada poslije ne stignemo. Ma na sve se čovjek navikne. Kaže ti ona koja bez full make upa nije poštaru otvarala vrata hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za sada i mene izbjgavaju strije, ali nastavit ću koristit Biobaza kremicu, čisto prevencije radi..Sva sreća sada mogu mirisati stvari, samo su mi prva tri mjeseca bila kritična. :) normalno da se neke stvari promijene, mislim da se ni meni kasnije neće dati xD

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images