Christmas wishlist (2016.)

četvrtak, studenoga 10, 2016

Mislim da smo svi počeli sa odbrojavanjem dana preostalih do Božića. 
Budući da moji najbliži nikad ne znaju što mi pokloniti, sastavila sam prvenstveno njima listu želja da ove godine ne griješe (hehe). Ako vas zanima što sam si poželjela, nastavite čitati post.



Stvarno već godinama patim za Sleek paletama i iskreno- ne znam zašto si ih jednostavno nisam nikad naručila. Svaki mjesec si kupim koji novi proizvod i mogla sam već davnih dana i Sleek palete. Ako ne dobijem ni jednu za Božić-kupujem konačno sama. Haha!


Također, želim ovu Max Factor paletu. Prekrasna je. Znam da imam sličnih nijansi u paletama koje već posjedujem, ali Max Factor je jedan od mojih najdražih brendova i jednostavno moram imati ovu paletu. 


Isto tako, odlučila sam se malo baciti na istraživanje Revlon ponude. Ne znam zašto, ali u ovim godinama bloganja sam Revlon nekako konstantno preskakala. Vrijeme je da se to promijeni. 




Golden Rose tekući ruževi oduševljavaju sve ljubiteljice ruževa pa tako i mene. Želim si nijansu broj 05 i vjerojatno ću si je kupiti puno prije Božića. 


Slika Ardel trepavica je samo simbolična, nije mi bitan brend. Uglavnom, želim se malo više aktivirati povodom nanošenja trepavica jer svaki makeup na očima učine mnogo ljepšim. Tako da si mislim da ću za prvu ruku naručiti hrpu jeftinih trepavica sa ebaya. 



Zaželjela sam se svog omiljenog parfema. Mislim da bi si uskoro mogla kupiti novu bočicu jer Bvlgari Omnia Amethyste je nešto savršeno.
I to je sve od kozmetike što si želim, skromna sam. 



Na piku imam poneki organizator za nakit i modne dodatke,a prvi je ovaj za ogrlice sa ebaya.




I jako mi se sviđaju organizatori za sunčane naočale. 


I zadnja stvar koju si želim kao poklon za Božić su slušalice (velike) jer mi one od svih ovih stvari stvarno trebaju. 



Kako vam se čini moja lista želja?
Što si vi želite za Božić (osim mira, ljubavi, zdravlja i sreće)?
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

11 komentari

  1. Lijepa ti je lista i skromna si. :) I ja si polako sastavljam svoju, makar sam na kozmetičkoj dijeti, al cura more sanjat. :D Btw i ja si želim neke trepke, al ja si oću neke malo bolje i isto patim za 05 GR ružem, od kak sam ga vidla kod Anite. <3 Nadam se da ti se želje budu ostvarile. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da sam skromna hahah, nisam baš ekspert za trpke i onda ću za prvu ruku eksperimentirat sa ovima jeftinijima :), i ja želim 05 od kad sam vidjela kod Anite..Anita uvijek ima najbolje nijanse hahaha

      Izbriši
  2. Odlična ti je WL!! Ni ja jos nisam isprobala Sleek palete. Uvijek kupim nešto drugo umijeto da ih napokon isprobam!! Slušalice su na listi želja mog brata, za rođendan, pa cu mu ih vjerojatno kupiti!! Ove sa slike nisu lose! To je sa ebaya!??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što je to sa Sleekom i sa mnom, mogla sam već davnih dana imati sve palete..ali eto xD Slika je sa google image, rendom skinuta..ja ću si vjerojatno u Elipsu nešto naći..ako ne nađeš na ebayu,pogledaj tamo :)

      Izbriši
  3. Jooj, GR.
    DAAA. Nijanse 02, 07 i 08 su mi naj.
    Svida mi se tvoja wish lista😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna lista, na mojoj listi je neki dobar highlighter..jooj nisam imala neki a da se lijepo vidi :) organizator za sminku i GR ruz u nijansi 1 😍

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka žena se nađe u ovoj listi, pun pogodak��
    Na mojoj listi će biti paletica ��

    OdgovoriIzbriši
  6. super ti je wishlista,ode i ja sad slagat svoju ;)
    sviđaju mi se ovi GR ruževi u nijansama 05 i 07 ;)a treba mi i još jedan organizator za šminku :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Na mojoj listi je neka paleta senki sa ljubičastim nijansama,Deborah dugotrajni tečni ruž u broju 08 i nova Aura paleta za konturisanje.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images