Wet n Wild Megaglo Dual-ended contour stick

srijeda, listopada 19, 2016


Iznimno mi je drago što nam  Wet n wild, kao i većina drugih drogerijskih brendova, servira nove kozmetičke proizvode. Smatram da je za kozmetički brend vrlo važno da obogađuje svoju ponudu novim proizvodima, da sluša kupce i njihove želje te da se trudi stvoriti nešto kvalitetno. Iz tog razloga Vam donosim novi recenzijski post u kojem je glavna tema njihov novi stik za konturiranje. 

                                     

Riječ je o Megaglo dvostranom stiku za konturiranje (E7511 light/medium). Stik dolazi u kartonskoj ambalaži na kojoj su otisnuti naziv brend, naziv proizvoda, nijansa, način primjene proizvoda, količina, i sastav, točnije sve najbitnije informacije. Ukoliko se same nikad niste okušale u konturiranju lica, na pakiranju vam je način upotrebe pojašnjen u obliku sličica. Samo imajte na umu da nemamo svi isti oblik lica pa konturiranje prilagodite sebi. 
Sam stik je napravljen od tvrđe crne plastike dok su čepovi akrilni i normalno zatvaraju proizvod.  I moram pohvaliti poboljšanje kvalitete samog pakiranja. Budući da je ovo dvostrani stik, na jednoj strani se nalazi korektor za konturiranje dok je  na drugoj korektor za highlight. Stik funkcionira na principu odvrtanja i zavrtanja, poput ruževa. 



Contour korektor dolazi u smeđoj nijansi i nanosi se na područja  ispod jagodične kosti, sa strane nosa, na gornji dio čela, ispod brade. Iznimno je kremast. Lako se nanosi i još lakše blenda te se da vrlo lako nadograditi. Ne ostavlja "prljav" trag na licu, naprotiv- izgleda vrlo prirodno. Idealan je za brzinsko konturiranje. Smatram da bi pasao skoro svim djevojkama osim onima koje inače imaju znatno tamniji ten. U tom slučaju, ako imate jako taman ten, možete probati naći tamniju verziju ovog stika u nijansi medium/tan. 


Highlight korektor služi za posvjetljivanje područja oko očiju, donjeg dijela čela, uzduž nosa, brade te s njim možete i posvijetliti rub  kapka ispod obrva. Highlight korektor je iznimno bijel, te iako dosta dobro posvijetli dijelove lica kod konturiranja, moj savjet vam je da malo pripazite s njim jer je vrlo lako pretjerati sa slojevima i dobiti izgled Caspera. Iskreno, žao mi je što ovaj korektor za posvjetljivanje nije žućkastijeg podtona.  Sam korektor je znatno tvrđe,deblje i suhije teksture nego korektor za konturiranje te vam zbog toga ističe suhe dijelove lica. Također, s njime nemojte nikako probati "sakriti" podočnjake jer u tome nećete uspjeti (to mu nije ni namjena), naprotiv highlight korektor će vam istaknuti sve i jednu liniju ili boru na području oko očiju. Na swatchu ispod čak možete vidjeti kako se highlight korektor urezao i naglasio obične crte na koži ruke. Bilo bi mi puno draže da je tekstura mekša jer bi mi i olakšalo blendanje iz razloga što mi je osobno puno draže koristiti beauty blender iako se s njim i teksturom highlightera taj proces zna malo odužiti. 


Sastav proizvoda možete vidjeti na slici ispod: 


Količina: 4 grama
Rok valjanosti: 18 mjeseci
Cijena: cca 45 kn
Dostupnost: DM, Accessorize dućani.

Konkretno, što se tiče mog utiska o ovom dvostranom stiku, moram reći da mi se proizvod sviđa i nastavit ću ga koristiti. Iako mi je puno draži dio sa korektorom za konturiranje nekako uspijevam raditi i sa highlight stranom, samo mi je potrebno puno strpljenja i blendanja. Sve u svemu, drago mi je da je Wet n wild sve više angažiraniji oko novih kozmetičkih proizvoda i nadam se da će nam malo češće servirati ovako zanimljive novitete jer sumnjam da ima djevojka koja nije barem željela vidjeti kako izgleda ovaj stik kada je najavljen u sklopu njihovih noviteta. 

Post o novom rumenilu možete pogledati: OVDJE.
Jeste li isprobale ovaj stik za konturiranje?
Imate li koji drugi za preporučiti?

Kissi kissi 
G


*PR PROIZVOD


You Might Also Like

5 komentari

  1. Nisam isprobala ovaj proizvod, za konturiranje koristim beauty uk i catrice paletice, s njima sam skroz zadovoljna

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Maloprije sam kod Ive gledala Sleek paletu i nijanse su uzasne, ove cak i nisu lose iako smeda ima toplu boju u sebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da,da..ovo je toplija nijansa smeđe, lijepo se blenda i ne ostavlja prljav izgled na licu,djeluje prirodno..definitivno odlična za isticanje kontura lica :)

      Izbriši
  3. Super mi je što ima slikovni prikaz kako bi trebalo konturirati. To mi se sviđa.
    Ja imam Catrice. Nisam ga još probala ali za vikend svakako hocu pa cu vidjeti kakav mi je!

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images