Catrice LE Denim Divine rumenilo- Stone Blushed

subota, srpnja 23, 2016

 Catrice kozmetika u zadnje vrijeme "štanca" dosta limitiranih kolekcija da ih jedva mogu pohvatati.
Iako je trenutno aktualna Sound of silence kolekcija, ja sam tek nedavno kupila rumenilo iz prethodne Denim divine kolekcije.



Što kaže Catrice o Denim Divine LE kolekciji?

"Jeans – živa modna legenda!
Od robusnih radničkih hlača 19. stoljeća do današnjeg svakodnevnog look-a u omiljenim trapericama. 
Jeans se oduvijek prilagođavao suvremenim pokretima kroz zadnjih 50 godina I postao je jedan od must-have odjevnih predmeta.Niti jedna druga tkanina nije toliko svestrana I upotrebljavana kod dizajnera kao traper. Slike sa modnih pista proljetnih kolekcija pokazuju da su kombinezoni, uske traper haljine u kombinaciji sa plavim traperom trend sezone. Nova Limitirana kolekcija “Denim Divine” by CATRICE kompletira look sa odgovarajućim kozmetičkim proizvodima.
Naglasak je na elegantnom, rozo-zlatnom pakiranju sa atraktivnim brončanim proizvodima kao I na širokom spektru paleta boja koje se protežu od ponoćno plave do nježne boje kože, te smeđe sa naglašenim crvenim I koraljnim nijansama."



Općenito kada izađe neka nova limitirana kolekcija, prvo što škicam su ruževi i rumenila jer su mi to najomiljeniji proizvodi. Kod ove kolekcije odluka je pala na rumenilo u nijansi Stone Blushed.
Pakiranje je prekrasno. Već svi znate da ja volim prozirna i akrilna pakiranja. Pakiranje ovog rumenila je akrilno sa zlatnim crtama ispranog trapera, zlatnim logom brenda i zlatnom plastičnom unuttrašnjošću. Na poleđini se nalazi naljepnica sa otiskanim nazivom nijanse i popisom sastojaka. 
Budući da sam se naviknula na defining rumenila te težinu i debljinu njihovog pakiranja, ovo me poprilično iznenadilo lakoćom i "jeftinošću". Debljina i veličina rumenila je identična jednom highlighteru kojeg sam kupila iz aktualne Essence Summer Fun kolekcije. Znam da su to brendovi iste firme i da su vrlo srodni i slični, ali smatram da bi ipak bilo ok razdvojiti kvalitetu pakiranja između njih.


Rumenilo se naziva, kao što vidite u naslovu ovog posta, Stone Blushed-klasična pink nijansa. 
Reljef na rumenilu mi je također krasan. Smatram da predstavlja niti na trapericama, ako razumijete na što mislim. Tekstura rumenila je dosta tvrda i glatka na dodir. Rumenilo se ne trusi, što je odlično.
Pigmentacija rumenila je dosta dobra. Idealna je ako volite suptilnu nijansu na obrazima i s ovom ne možete pogriješiti, ali se isto tako ona da nadograđivati. Trajnost rumenila je cca šest sati, ovisno o tome da li ste nanijeli podlogu na lice, točnije puder. Nakon tog vremena potrebno je ponovno aplicirati rumenilo. 



Sastav rumenila je na slici ispod: 

Sastav ovog rumenila nije idealan, ali je skoro identičan sve i jednom drugom drogerijskom brendu.

Količina: 5 grama.
Cijena: cca 30-ak kn.
Dostupnost: DM, Muller.


Što vam se najviše sviđa iz ove kolekcije?
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

2 komentari

  1. Najprije moram komentirati prvu fotku s mramornim, odlična mi je! <3
    Ovo rumenilo nikako nije moj đir, ali uvjerena sam da tebi odlično pristaje.
    Slažem se da kvaliteta ambalaže isto mora biti bolja, ali eto, desi se i njima. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepa nijansa, mislim da bi dobro izgledala na skoro svim podtonima kože:)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images