New-in #15

subota, travnja 02, 2016


Evo mene, drage moje, napokon sa novim postom. Budući da se oporavljam od viroze i nisam sposobna za velika štiva, odlučila sam za danas natipkati jedan najjednostavniji post o novitetima. 
Pa idemo pogledati čega se novoga našlo kod mene.


Nedavno sam u Muller-u kupila Victoria's Secret Love spell losion za tijelo koji miriši fenomenalno (cherry blossom&peach). Definitivno ću kroz neko vrijeme natipkati jedan grupni post o VS proizvodima budući da koristim i jedan VS fragrance mist s kojim sam isto zadovoljna. Cijena losiona je oko 60 kn. Znam da nije jeftino budući da se radi o losionu za tijelo, ali totalno vrijedi tih novaca. U Konzumu sam za neku sitnu lovu kupila dvije Ziaja kreme za ruke, jednu sam poklonila vama u darivanju dok drugu ja koristim. Također uzeh Gliss regenerator za kosu budući da ih trošim nenormalnom brzinom.


Što se tiče blogerske pošte, mnogo me krasnih stvari u zadnje vrijeme razveselilo. Započet ću sa Wet n wild stvarčicama. Oduševljena sam brendom, nemam dovoljno riječi pohvale. Zaštita pakiranja, pigmentacija i trajnost im je vrhunska te uistinu ne razumijem zašto nisu toliko rašireni u blogosferi. 
Ako ste slučajno propustile recenzije proizvoda, možete ih pogledati sada:


Svi smo toliko željno iščekivali pojavu kozmetike Aura na našem tržištu i jako sam se razveselila kada su mi poslali par proizvoda na probu. Čitali smo samo najbolje o proizvodima od strane blogokolegica iz susjednih zemalja. 
Također, ako ste propustile koju recenziju linkovi su ovdje:
Još nisam natipkala recenzije rumenila i iluminatora, ali to si ostavljam za neko drugo vrijeme.



Iz Muller-a sam si zgrabila par krasnih stvarčica koje uključuju Misslyn balzam za usne s mirisom trešnje/višnje (ne znam po čemu točno budući da ne razlikujem ta dva mirisa-haha). Balzam je čist solidan i pakiranje je preslatko (cca 30 kn). Dugo sam planirala kupiti Catrice eyebrow set i napokon uzeh. Proizvod je super. Također sam malo obišla Essence stalak i kupila jedno rumenilo iz nove postave, a to je mosaic rumenilo koje je preslatko. Na policama sam, također, našla wake up, spring! kolekciju i izabrala rumenilo. Recenziju tog rumenila možete pogledati: OVDJE. Kako sam već bila kod Essence stalka, morala sam pogledati ponovno i Catrice. 
Taman je bila izložena Graphic Grace kolekcija pa sam kupila ruž (link za tu recenziju će biti niže u tekstu). 
Još sam u Muller-u našla jedno super pakiranje  Loreal proizvoda (puder+ruž) za 100 kn. Budući da sam spremala darivanje na blogu, pomislila sam kako bi bilo cool da vam ruž stavim u nagradu. Međutim, kad sam došla doma, raspakirala taj paketić, otvorila ruž da vidim nijansu-imala sam što vidjeti. Vrh ruža izmrljan i potrgan, ali to nije sve-ruž se ne da odvrnuti do kraja. Pakiranje je potrgano. Poludjela sam. Na svu sreću puder je bio netaknut pa ste njega imale priliku osvojiti u darivanju. A meni ovaj ruž stoji na stalku, još ga nisam niti pokušala spasiti i depotirati. Not cool Muller, not cool. 


Prošli mjesec mi je isto stigao Essence/Catrice paketić koji su činile dvije limitirane kolekcije proizvoda. Recenzije sam već tipkala, pa ako već niste znate što vam je činiti: Graphic Grace i Love Joy Care.


Iskreno, najviše sam se veselila idućoj suradnji sa Spoil with oil prirodnom kozmetikom. 
Recenzijski post o balzamima za usne možete vidjeti- OVDJE dok drugi proizvodi zahtjevaju duže testiranje. 


Kad god se nađem u situaciji da nemam labela pri ruci na poslu, odem u dućan i kupim Baby lips, a nisam neki ljubitelj tog balzama. Ne znam koji mi je vrag, ali sam uvjerena da je stvar u primamljivom pakiranju. Također, nedavno sam u Bosni kupila Eveline lakić za 8 kn. Svjetli je i sadrži sjajne čestice. 


Sestričina mi je nedavno poklonila ovu preslatku Fa torbicu koja sadrži dva magic oil gela za tuširanje i dezodorans u spreju. Gelove se veselim isprobati, a dezić sam dala mami budući da ja ove u spreju ne koristim već godinama.


Kad smo kod mame, ona mi je za proljeće (da, nekad ima poklone po sezonama) kupila nove čarapice i neki talijanski intimni gel. Trenutno ga trošim i dobar je, sličan Chilly-ju.


Ne znam da li ste primjetile, ali ja na blogu skoro pa nemam Avonovih proizvoda. Pitate se zašto?
Razlog tome je taj što sam za vrijeme srednje škole, prvog posla, itd. samo i isključivo koristila i kupovala iz Avon kataloga. Skoro pa nema proizvoda kojeg nisam isprobala i testirala. Preparativa nije za mene, a od dekorative se sada više okrećem prema svim novim stvarima koje konstantno stižu u drogerije. Jednostavno nemam dovoljno vremena za otipkati sve što želim pa tu ne posežem za naručivanjem Avon proizvoda i ponovnim isprobavanjem nečega što sam prije koristila samo da to otikam i na blogu. Nema mi to smisla. Ali zato sam vrlo rado naručila termo čašu koja ima hvalevrijednu poruku i koristim je svaki dan. Cijena joj je oko 60 kn.


Moj dragi suprug me nedavno obradovao sa ovim kvalitetnim štivima Blogera Kruleta (prvi i drugi dio). Nisam ih se još uhvatila iz razloga što ih čuvam za godišnji odmor. 


I za sam kraj ovog posta malo dekoracije za dom. U Offertissimi sam našla ove tri slike i platila sam ih skupa 35 kn. Skoro pa džabe. Volim takve ulove.

I to je sve od novosti kod mene.
Ako vam je nešto zapelo za oko i imate dodatnih pitanja, slobodno pišite.
Imamo li koji zajednički novitet?

Kissi kissi 
G

You Might Also Like

11 komentari

  1. Bok! Bas mi se svidja ova termo casa, ja sebi trazim neku, pa nikako naci. Preskupe su.. Jel se sjecas iz kojeg kataloga od Avona si je narucila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ne varam termo čaša se nalazi u sve i jednom katalogu, vjerojatno i u aktualnom..samo pronađi one stranice proizvoda čija zarada od prodaje ide u zakladu borbe nasilja u obitelji i otkrivanja raka dojki :)

      Izbriši
  2. Trebala si se vratiti u Muller i pokazati što si dobila! Ja obavezno prije kupnje otvorim proizvod jer znam da ljudi vole mackati.
    Catrice set za obrve imam i ja, super mi je! :)
    VS mist me tako privlači, ali cijena od 100kn je preeviše! :(
    Aurine stvarčice <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepi noviteti. :) Javi dojmove za knjige. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepi new in :)
    Najviše mi se sviđaju Aurine stvarčice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lepe stvarčice, Aurine sam većinom probala i sve mi se dopadaju, Wet n wild paleticu imam istu i obožavam je imala sam sreće da je dobijem od drage Jasenke i uživam u njoj :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar ulov ;)
    A šteta ovo za Müller, nisam baš očekivala da se i kod njih to može dogoditi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Imamo isti neseser samo je moj bijeli :)
    Obozavam takva pakiranja s neseserom/torbicom :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se najviše sviđaju knjige ;)! Uvijek se nasmijem njegovim postovima na FB-u, pa ne sumnjam da su i knjige takve!

    OdgovoriIzbriši
  9. meni je od svega najzanimljivija termo čaša i upravo tražim neku zgodnu :D kad sam ovisnik o kavi :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam dva Aurina ruza i prezadovoljna sam njima, u dva sloja dobijaju punu boju i to je fora sa njima :), a preporucila bih ti da ipak probas neke stvarcice iz Avona, mnogo su napredovali u kvalitetu veruj mi, ruzevi su im na primer izvanredni :). Inace, i ja volim da kupujem u drogerijama, divnih proizvoda ima, odem u drogeriju i ne izlazim dva sata odande, opusta me ceo taj proces :) Kristina

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images