Proizvodi koji su me razočarali (drugi dio)

petak, prosinca 05, 2014

Ne volim pisati postove ovog tipa, ali ih volim čitati. Volim znati da li je neki proizvod vrijedan kupnje ili bi najbolje bilo da ga izbjegnem. Na svu sreću, zahvaljujući postovima blogerica, u odabiru proizvoda ne griješim često, ali uvijek se zna zalomiti koji flop. Ovo je par proizvoda koji me baš i nisu nešto oduševili. Isto tako napominjem da ovo što kod mene ne funkcionira, što mi se nije svidjelo ili odgovaralo ne znači nužno da neće ili nije odgovaralo i vama.  S toga, krenimo.


Prvi proizvod je iz Oriflamea. Inače sam veliki ljubitelj njihove preparative. Smatram da imaju jedne od najboljih noćnih krema i maski za lice. Uz kreme odlučih i isprobati i Swedish spa beauty wonder oil. Ako znate za Oriflame, sigurno ste čuli i za Swedish spa preparativu. Samo da vam za početak da kažem da po osnovnoj funkciji ovog ulja nema ničega što nije uredu. Ulje je krasno, brzo se upija. Ja ga osobno koristim za stopala, da budu glatka i meka. I taj posao ovo ulje odlično obavlja.


Međutim, razlog zbog kojeg je ovo ulje na ovoj listi flop proizvoda i zašto je mom postu "Potroši 6 do Božića"- je miris. Točnije smrad. Da, ja ću to nazvati smradom. Napominjem, nemamo svi osjet njuha postavljen tako da nam se isti mirisi sviđaju.Primjer,netko uživa u mošusu, netko ga ne može smisliti i muka mu je. Tako je i meni kad otvorim ovu bočicu. Prvo me preplavi miris mente i pomislim-hm, možda danas neće biti tako loše. Onda me lupi u nosnicu-kuhana kopriva. Zato ga iskreno i koristim na stopalim. Stopala baš i ne držimo kraj nosa, jel'da? Osim ako nismo akrobati ili gimnastičari. Ako se netko odluči za isprobati  ovo ulje možete nabaviti putem Oriflame kataloške prodaje. Kad sam ga kupovala u osmom mjesecu cijena mu je bila 47,90 kn (150ml). I zasigurno mogu reći da ga ja neću ponovno kupiti.

Sljedeći je proizvod iz Avona ( i sad sam primjetila da su tri od četiri proizvoda u ovom postu iz kataloške prodaje, i to nije ništa namjerno nego se slučajno dogodilo da mi ovi proizvodi ne odgovaraju, nije to nikakav bunt protiv kataloga jer dapače, ja obožavam Avonovu kozmetiku i Oriflameovu preparativu). U listopadu, za rođendan, sam si kupila Avon naturals body mist od ljubičice i ličija. I sve je bilo ok prvih mjesec dana. Inače obožavam miris ljubičica. No,u zadnjih mjesec dana, miris kao da je ispario i sve što osjetim je alkohol. Mislim da nakon dva mjeseca miris body sprejeva ne bi smio ispariti. Bar ne tako brzo. Jeste li vi imali takvih iskustava? Tako da mi je ovo sada neuporabljivo. Ne znam kako da ga iskoristim do kraja. Nisam potrošila niti polovicu. Cijena mu je bila ispod 20,00 kn( 100ml).


Ovaj proizvod sam slučajno našla u ladici. Toliko je minijaturan da sam prvo stala i par minuta se pokušavala sjetiti što je to i od kud mi. Trebala sam ga uključiti u prošli post o razočaravajućim proizvodima gdje sam uključivala sve minijaturne kozmetičke proizvode koje kupih iz Oriflamea. Ali nema veze, sad ga uključujem u ovaj post. Ovo je jedino sjajilo koje ja posjedujem. Nisam ljubitelj sjajila, nikad bila i vjerojatno ni neću. Very me sjajilo u boji coral je koštalo 19,90 kn. Miriši bajno, pigmentacija je nikakva. I sad mi na pamet pada da sam za te novce mogla kupiti u B&H Golden Rose ruž u kojem sam uistinu mogla uživati. Pakiranje je ultra malo, zamjerim Oriflameu što ne tiska u katalogu da su proizvodi travel ili sample size. 3,5 ml. Iskreno, ne vrijedi 20,00 kn. Ako netko od vas voli Very me proizvode, nadam se da se ne smatrate uvrijeđenima. 


I za sam kraj je jedan eyeliner. Bijela olovka za oči od B.pretty je kupljena u Bipi. Zamjerka ovom proizvodu je ta da kad ju nanosim imam osjećaj da nanosim kredu. Nije prikladna za nježno nanošenje. što je šteta jer je savršena za iznad donjih trepavica. Ako se ne varam cijena joj je negdje cca 10,00kn. Ako znate bolje, slobodno mi javite. 


Eto,kao što rekoh nema puno proizvoda koji me razočaraju, ali se uvijek neki zalomi. Ja ću i dalje pratiti naše blogerice da ovu listu u potpunositi maknem. Da sve što kupim djeluje kod mene i da vrijedi utrošenih novaca. Isto tako se nadam da će vam ovaj mali post koristiti kod nekih šoping odluka. I voljela bih znati, ako ste probali slučajno ove proizvode da li ste ih voljeli ili dijelimo isto mišljenje.
Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G


You Might Also Like

10 komentari

  1. Znači nisam jedina koja je imala jednako iskustvo s Avonovim body mist-om.. Da, i mene je poprilično to razočaralo, jer ispočetka je miris stvarno bio fantastičan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e sad je i meni drago znati da nisam jedina..i upravo to..kad sam ga kupila, sve super, miriš krasno..i onda odjednom kao da je nestalo..i nemam pojma zašto je tako.. :/

      Izbriši
  2. Meni ovo Oriflame ulje miriši odlično, nimalo na koprivu i mentu nego na neku mješavinu toplih začina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. blago tebi..ja bi silno željela da mi i misris paše, jer s ovim uljem je sve drugo ok, radi odličan posao..ali ga ne mogu smisliti..eto moja osjetila jednostavno tako reagiraju :/

      Izbriši
  3. Što ja volim kad me ovakav post dočeka uz jutarnju kavicu :D <3 Nemam običaj naručiat nikakve proizvode (osim lakova, logično) online, i drago mi je. Ja sve volim pronjuškat prije nego što kupim, čak se i tada zeznem. :/
    Ja imam bilu olovku za oči od Alverde a, i meni je super. 2 godine je već imam (znam, znam haha) i meni odlično paše, ne grebe, ne boli i super je kremasta. Razmišljam da uzmem neku u boji kože, također bijelo sad stavljam iznad donjih trepavica, možda bi boja kože bila neki suptilniji naglasak. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj i ja si tražim neku nude,zlatnu, boje šampanjca da mi osvijetli oči :) ako slučajno nađeš prije mene kakvu javi da znam :)

      Izbriši
  4. Imamo ista mišljenja o ovim proizvodima:)
    Posjeti moj zadnji post http://missheaven0.blogspot.com/2014/12/zimski-noktici.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Također nisam zadovoljna Avonovim body mistom,nekako miris mi je preumjetan,kao da osjetim miris alkohola :D
    I nisu mi trajni uopće..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. osjetila njuha su mi totalno čudana, meni miriši tako,a drugi mi kažu da miriši onako..a ovdje bome nisam pogriješila i drago mi je da nisam jedina koja osjeti alkohol

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images