Jewelry collection and storage organization

petak, kolovoza 22, 2014

Iskreno, nisam neki ljubitelj nakita, ali ono malo što imam želim izložiti i organizirati što ugodnije oku. Nema mi ništa draže nego na stoliću imati red i urednost, da svaki predmet koji posjedujem ima svoje mjesto. Znam da to zvuči malo OCD, ali vjerujte mi kad dođe vrijeme čišćenja i brisanja to bude korisno.

Dugo sam tražila idealne stvarčice za pohranu nakita. Dugo vremena su mi se lančići vukli po vrećicama, kutijama. Dosta toga mi se  oštetilo pa sam na kraju  neke stvari morala  baciti. Nakon što sam svoju kolekciju svela na minimum, našla sam i odlične organizatore da lijepo pohranim sve što imam.

Moja mala kolekcija vam sada izgleda ovako:


 Akrilni organizator sam dugo škicala na ebayu, a ovaj sam napokon našla u Jysku za 120,00 kn. Prvotno sam ga kupila za pohranu šminke, no budući da mi je kolekcija kozmetike odavno prerasla organizator, odlučila sam ga iskoristiti za modne dodatke.
Mali pregled kako akrilne "ladice" izgledaju:


Organizator se sastoji od dvije manje ladice i dvije velike. Kao što vidite u njega možete čak pohraniti i satove. Dimenzija ovog organizatora se više ne sjećam jer sam kutiju bacila. :/ Savršen je za nakit, dok od šminke dosta proizvoda ne stane. Primjerice, neki malo deblji proizvodi poput Hoola bronzera od Benefita definitivino ne stane.

Drugi ogranizator koji koristim za organiziranje nakita je klasično drvce.
Ovaj organizator sam spazila u Jysku ( kao što već možete pretpostaviti to mi je omiljeni dućani za kupnju sitnica za dom). Mislim da mu je cijena bila cca 50, 60 kn. I tad mi se malo činio skupim. Ipak to nije akrilni/ prozirni organizator s ladicama nego obični (čak mi se čini da je plastični, samo obojan u srebreno). I nakon par mjeseci sam isti našla u Offertisimi (dućan sa iznimno jeftinim stvarima za dom) za 16,00 kn. 16!!!!!! I onda sam ga naravno pokupila. Organizator izgleda poput drveta sa sovicama na granama. (Slatko!!) Ja ga prvenstveno koristim za pohranu prstenja, budući da smatram da je prenizak za lančiće. 

Ako vam se niti jedan način moje pohrane ne sviđa ili su vam ovi organizatori malo skupi za vaš budžet, nakit uvijek možete uredno složiti u male ukrasne vrećice. Tako uvijek znate gdje se vaše stvari nalaze, a i ugodno je oku. :)

Do sljedećeg posta, 
kissi kissi
G





You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images